Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin äsken 15 kilometrin lenkillä. Mikä on sinun tekosyysi?

Vierailija
26.05.2018 |

Aikaa meni reilu tunti ja nautin parhaillaan endorfiinin vaikutuksesta.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä katkeraa porukkaa. Hyvä ap, karavaani kulkee ja luuserit ulisee

Vierailija
62/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein suursiivouksen niin rn jaksanut kuin vitosen. Huono ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeviikonloppuinen puolimaraton, tänään kävin juoksemassa portaissa puoli tuntia

Vierailija
64/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyyni on pienet lapset ja raksavuosi. Mies on aina raksalla ainakin klo 22 asti. Ilman lapsia ei ole mahdollista lähteä mihinkään. Silloin kun meillä on lapsenvahti, olen itsekin raksalla. Meillä ei ole sellaisia rattaita tai muita vehkeitä, joilla kaikki lapset saisi yhtä aikaa kulkeman juoksuvauhtia. Ulkoilemme kyllä paljon muilla tavoin, joka lienee mielekkäämpää lapsillekin. Hyvä kysymys on, että onko se talo sitten todella niin hieno, että sen takia on kannattanut luopua normaalista elämästä ja parisuhteesta vuodeksi ja taloudellisesta vapaudesta 20 vuodeksi. Tuskin...

Vierailija
65/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri töistä, olis saattanu jäädä palkka saamatta, jos olisin yhtäkkiä ilmoittanut lähteväni lenkille 😂

Vierailija
66/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin 10 km ja sen perään uin tunnin. Ja olen sen verran vanha, ettei minun tarvitse selitellä syitäni kenellekään.

Vierailija
67/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyyni: askellusvirhe. Vaikka nämä jalat laittaisi mille tukipohjalliselle, jalat nyt vaan ovat väärässä asennossa. Kävely sujuu, pyöräily sujuu erinomaisesti, mutta aina kun yritän hölkätä/juosta, tuloksena on suht' nopeasti rasitusvamma. Nopein 10km jonka olen itse hölkötellyt vei 49:50, mutta jatkuvat kivut ja ongelmat vievät harrastuksesta ilon. Tällä hetkellä lähden mieluummin 100 km pyörälenkille kuin 10 km hölkkälenkille koska tiedän että pyöräilyä voin jatkaa lenkin jälkeenkin.

Vierailija
68/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo "tunnin lenkit ja endorfiinit" on niin naurettavia. Ihmiset, joilla ei ole mitään oikeaa eikä tuottavaa tekemistä, käyvät kuntosaleilla ja lenkeillä. Sen sijaan että elvistelette tuolla täysin turhalla toiminnalla, menisitte auttamaan fyysisessä työssä apua tarvitsevia. 

Minä kaivan, kannan, käännän ja kylvän. Siinä on kuntosalia kerrakseen. Että pidä SINÄ se tekosyysi.

Oikeasti liikunta ja erityisesti kestävyysliikunta tuo hyvää oloa. Ajattele, miten kamala ap olisi ilman sitä:)

Vierailija
69/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan ihan rennosti kun muksut hoidossa. Käytiin kuitenkin hakemassa saunajuomat kiskalta kävellen. Nyt ei lopu kesken.

Vierailija
70/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää.

Vierailija
71/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla pyöräilemässä 5km ja päivällä 15km, illalla juoksin vain 4km. En viitsi rasittaa itseäni millään megaurheillla, pienet liikunnat riittää.

Vierailija
72/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen flunssassa ja siksi esim. kantapäitä, nilkkoja, lonkkia ja selkää särkee. Niinpä kävelimme koiran kanssa tänään vain 17 km. Eihän sitä toivu jos ei ota rauhallisemmin. Mulla on myös hermoa painava välilevynpullistuma alaselässä ja se ei kestä tärinää, joten juoksut on tältä erää juostu minun osalta.

Vierailija
73/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin välipäivän. Tekosyynä pidän sitä todellakin. Urheilen pakonomaisesti ja sairastan syömishäiriötä. Tänään on ollut niin paha olla, etten ole pystynyt ja omatunto huutaa helvetin kovaa korvaan. Pumppu tuntuu mulla vetelevän aika viimesiään ja jollain lenkillä se lyö sen viimeisen lyöntinsä. Mutta lyökööt. Ei mulla oikein muutakaan ole. Eli en lenkkeillyt, koska joku ääni yritti mulle huutaa, että kuolen jos nyt meen ja pumppu ei kestä. Kuuntelin sitä tänään, mutta en todellakaan aio jatkossa kuunnella. Huomenna aamulla menen.

Vierailija
74/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo "tunnin lenkit ja endorfiinit" on niin naurettavia. Ihmiset, joilla ei ole mitään oikeaa eikä tuottavaa tekemistä, käyvät kuntosaleilla ja lenkeillä. Sen sijaan että elvistelette tuolla täysin turhalla toiminnalla, menisitte auttamaan fyysisessä työssä apua tarvitsevia. 

Minä kaivan, kannan, käännän ja kylvän. Siinä on kuntosalia kerrakseen. Että pidä SINÄ se tekosyysi.

Mielenkiintoinen kommentti, vaikkakin vähän hyökkäävä. Valtaosa ihmisistä tekee muita kuin fyysisiä töitä nykyaikana. Ehdotatko että toimistossa 8h päivä töitä tekevät ihmiset ilmoittautuvat vapaaehtoisiksi maatilalle vapaa-aikanaan?

Vierailija
75/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty juoksemaan ku sä käytit jo kaikki kilometrit. Juokse seuraavalla kerralla vaan puolet nii jää mulle se toinen puolikas.

Vierailija
76/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt pistit pahan, harvoinpa teen noin lyhyitä lenkkejä. Mikä oli sun tekosyy? Oliko liian kuuma?

Vierailija
77/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkan nivelrikko ja alaselän nikamalukko. Liikkuminen sattuu ja juoksemisen tärinä aivan erityisesti. 5-6 km sauvakävelyn kykenen, mutta siinä menee raja.

Muista ap tuo sun ylimielinen asenne sitten, kun olet vanha ja kremppaa alkaa olla.

Vierailija
78/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepopäivä. Eilen kävelin 7 km ja ja tein korkean sykkeen treenin. Huomenna on pitkä voimatreeni. Ei jokapäivä tarvitse olla menossa. Liikunta on osa elämää, ei elämää määrittävä tekijä. Tänään uin, tein pihatöitä, herkuttelin, grillasin, olin läsnä lapsilleni.

Vierailija
79/79 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja kävely aiheuttaa karmeita liitoskipuja.