Kävin äsken 15 kilometrin lenkillä. Mikä on sinun tekosyysi?
Aikaa meni reilu tunti ja nautin parhaillaan endorfiinin vaikutuksesta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähti eilen kaatuessa olkapää sijoiltaan ja käsi on kantositeessä
Eihän käsi vaikuta lenkkeilyyn millän tavalla. Tekosyysi on siis mikä?
Itse et ole tainnut koskaan ottaa yhtään juoksuaskelta. Idiootti
Eräs sosiaalityöntekijä sanoi minulle noin kun puhuttiin siitä onko käsivamma tarpeeksi hyvä syy kutsua ambulanssi. Hänen mielestä voi mennä kävellen tai juosten jos on kiire.
Istun pyörätuolissa, joten juokseminen on hankalaa.
Ranta, itse asiassa kaksi, on parin kilsan päässä. Kävin kummallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähti eilen kaatuessa olkapää sijoiltaan ja käsi on kantositeessä
Eihän käsi vaikuta lenkkeilyyn millän tavalla. Tekosyysi on siis mikä?
Itse et ole tainnut koskaan ottaa yhtään juoksuaskelta. Idiootti
Eräs sosiaalityöntekijä sanoi minulle noin kun puhuttiin siitä onko käsivamma tarpeeksi hyvä syy kutsua ambulanssi. Hänen mielestä voi mennä kävellen tai juosten jos on kiire.
Aika hankala juosta kättä liikuttamatta, puhumattakaan jos siihen vielä sattuu. Mutta ambulassia käsivamma ei tosiaan aina vaadi.
Kännissä luultavasti lenkkeilisin lähimpään pubiin.
En käynyt lenkillä, joten en tarvitse tekosyytä.
no aamulla kävin salilla 1,5 tuntia ja 10km fillarilenkillä. Sen jälkeen olimme viitisen tuntia pojan futisturnauksessa.
Tultiin kotiin, söin ja kävin suihkussa ja ihan kohta lähden yövuoroon.
Meillä on kohta grillibileet ja olen vähän viiniä juonut. Lenkkini on grillissä.
Juoksin eilen Yritysmaratonissa pari osuutta, sen jälkeen mentiin oluelle, nukuin huonosti ja on pieni kankkunen. Siispä olen tehnyt vain pihatöitä tänään. Ei tässä olotilassa ole terveellistä urheilla 😂
Liian vähän rahaa, joten liian vähän ruokaa, joten liian vähän energiaa.
Oon laiska ja mukavuudenhaluinen ja on ollut kiire herkutella
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tekosyysi tehdä kapinen tunnin lenkki, jolla ei vielä edes minkäänlaiseen euforiseen tilaan pääse?
Irse tulin juuri neljän tunnin fillarilenkiltä ja se jo vähän tuntuukin jossain. Tollanen tunti on vasta verryttelyä.
Nuo "tunnin lenkit ja endorfiinit" on niin naurettavia. Ihmiset, joilla ei ole mitään oikeaa eikä tuottavaa tekemistä, käyvät kuntosaleilla ja lenkeillä. Sen sijaan että elvistelette tuolla täysin turhalla toiminnalla, menisitte auttamaan fyysisessä työssä apua tarvitsevia.
Minä kaivan, kannan, käännän ja kylvän. Siinä on kuntosalia kerrakseen. Että pidä SINÄ se tekosyysi.
En juokse koska en kipujen takia pysty. Kävelemään pystyn ilman kipuja, sekään ei onnistunut vielä muutama vuosi sitten. Tämä riittää.
Olo lenkin jälkeen venytellessä on kyllä parasta. Menenkin huomenna lenkille pitkästä aikaa!
8 tuntia pihahommia. Kävelyä, kyykkyjä, nostoja, kiertoja, kantamista, kurottamista. Vedä itse sitä 8h päivässä. Hah. Naurat noille sun lenkeille.
Tuollaine turhanpäiväinen juokseminen on niin helkutin tylsää. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Endorfiinit näköjään vaikuttavat negatiivisesti luoteeseesi, harkitsisin uudestaan kannattaako.
Leikkasin kolme tuntia ruohoa käsintyönnettävällä leikkurilla haastavalla rinnetontilla saaden erittäin hyvän kokovartalotreenin, mikä on sinun tekosyysi treenata vain puolta vartalostasi vain tunnin ajan?
Ei oo mitään tekosyytä. Penukkatautia parantelen.