Kävin äsken 15 kilometrin lenkillä. Mikä on sinun tekosyysi?
Aikaa meni reilu tunti ja nautin parhaillaan endorfiinin vaikutuksesta.
Kommentit (79)
Kyllähän sitä kännnissä tuleee juostua juoksumatolla 15 km/h silloin tällöin. Nykyiselllään ajattelin aloittaa bulkkauksen ja nostella vain painoja.
Ei jaksa,aamulla meni 4h korien kanssa metsässä...kilsoja ei tullut kuin noin 8.
Minulla on ihan ehta tekosyy. Minulla oli vielä viikko sitten flunssa, joten en "uskaltanut" lähteä lenkille. Sen sijaan nautin yhden oluen parvekkeellamme. Normaalisti kyllä lenkkeilen.
Ehtisin n. kahdessa tunnissa kävellä vain 10 kilometriä. Eikä hirveämmin innosta huhkia auringonpaisteella ja kuumalla. Oman kodin rauhassa talsin päivittäin n. 8km ja se riittäköön.
Kävin aamulla salilla. Pyöräilin joitakin kilometrejä. Riittää tälle päivälle.
Ap on käynyt salatupakalla. 15 km lenkillä ehtii vetää tupakan jos toisenkin. Sitten ankaraa suun kautta hengittelyä ja Sisua huuleen niin kukaan kotona ei muka haista, mikä oli lenkin todellinen tarkoitus.
Ei ole tekosyy vaan ihan oikea syy. Mulla on paha darra.
Kävin aamulla kaupassa ja ostin viinipullon ja muutaman lonkeron.
Oon pyykännyt, viikannut, pyykännyt, viikannut, kolmas on koneessa. Käyttänyt eläintä ulkona. Laittanut ruokaa. Imuroinut. Silittänyt. Oon sulattanut pakastimen ja putsannut. Pessyt kahden huoneen ikkunat. Siivonnut kissojen hiekkalaatikon. Jutellut kahden naapurin kanssa. Viestitellyt kavereiden kaa. Katsonut uutiset. Syönyt maistiaiset illan menyystä. Vienyt roskat.No, en muuta..
No ku ei huvita, vihaan lenkkeilyä. Kyllä kotona terassilla auringosta nauttiminen hyvän drinksun ja musiikin kanssa aina urheilun näin kesäviikonloppuna voittaa. :-)
Vierailija kirjoitti:
Aikaa meni reilu tunti ja nautin parhaillaan endorfiinin vaikutuksesta.
Mitä teit perheellesi ruoaksi tänään?
Tekosyy mihin?
Että mua ärsyttää nuo vajaat virkkeet. Mikä on ap sun tekosyysi kirjoittaa noin hvetin huonoa suomea?
No hei ittse köyn joka päivä kouluu, ellei lomii lasketa. Sitte arkisin kävelemässä ihan muuten vaan 3 tuntii, ja sitte kaikki muut jutut myös kävellen, ja ja tosi harvoin muuten käytän edes bussia tai taksi. Vain siihwn tarkoitukseen et pääsee vwik nopeemmin laivalle, tai kauppaan ostaa vaatteita. Sillä tääl naantalissa ei oo kunnollisia vaateliikeitä, eikä mun jalankoolle sopivii kenkii. Nii niihin ainakin, niiku muös pankkiin, ja shoppailee ku lähtee muuten. Ja sitte mun harrastukset, eli ratsastusta 2 tuntii viikossa, ja uintii 4 kertaa ja 6 tuntii viikossa siis.
Piti syödä kakku, että se ei homehdu. Sen jälkeen kyllä hain postit luukusta ja laihduin varmaan 5kg siinä hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähti eilen kaatuessa olkapää sijoiltaan ja käsi on kantositeessä
Eihän käsi vaikuta lenkkeilyyn millän tavalla. Tekosyysi on siis mikä?
Itse et ole tainnut koskaan ottaa yhtään juoksuaskelta. Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa,aamulla meni 4h korien kanssa metsässä...kilsoja ei tullut kuin noin 8.
Olihan koirat kykettynä?
Ai liikkua vai olla liikkumatta? Olen tehnyt tietä ja kantanut narukäsilläni kiviä joiden sijaan 15 km on hupimatka.
13 tuntia taas tänään. Ei tarvitse miettiä diettejä 175/57.
Liian lämmin. Grillasin broileria, halloumia, paprikaa ja parsaa. Nyt ei jaksa kun on maha täynnä.
Ei oo tekosyitä. En liiku koska en saa siitä mitään iloa.
Autollako hurautit?
Vai mopedilla?