Kävin äsken 15 kilometrin lenkillä. Mikä on sinun tekosyysi?
Aikaa meni reilu tunti ja nautin parhaillaan endorfiinin vaikutuksesta.
Kommentit (79)
en käynyt lenkillä niin en tarvitse tekosyitä.
Olin äsken sukulaisen porakaivoa fiksaamassa.
M
Teen ruumiillista työtä arkipäivisin, lepään viikonloput.
Sauna on kohta valmis ja puoli tuntua sit vasta kotiin.
En jaksa. Olen niin lihava että nivelrikko tullut polveen enkä uskalla edes kävellä.
No vedin 20 kilsan lenkin, kun juoksin epähuomiossa risteyksen ohitse. Taisi olla liian kova vauhti ;-) Käykö tuo tekosyystä?
Sohvalla on mukavampaa, uusia kirjoja lukiessa
Koska tuo helle on oikein Herralle iljetys. Katsotaan uudelleen, kun lämpötila on ihmiselle sopiva (n. 10-15 max)
Mulla lähti eilen kaatuessa olkapää sijoiltaan ja käsi on kantositeessä
Kateeksi käy. Minulla on kroonistunut hamstring-syndrooma eli juoksemisen rasittamat takareisijänteeni pitävät iskiashermoa pinteessään istuinkyhmyjen luona. En juokse enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy. Minulla on kroonistunut hamstring-syndrooma eli juoksemisen rasittamat takareisijänteeni pitävät iskiashermoa pinteessään istuinkyhmyjen luona. En juokse enää koskaan.
Pieni vihje. Sitten sinun ei ehkä kannata välittää näistä provoista. Jaksamista vain sinulle.
Tulin just kotiin synttäreiltä miehen kanssa. Nyt on nälkä ja syödään. Lähdettiin aamulla kotoa klo 9.
Puutarha työllistää vielä. Minulla on ollut nilkka kipeä ja harmikseni en ole pystynyt lenkkeilemään. Eikä minulle enää nykyään löydy sopivia lenkkareita.
Ah, kävely on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähti eilen kaatuessa olkapää sijoiltaan ja käsi on kantositeessä
Eihän käsi vaikuta lenkkeilyyn millän tavalla. Tekosyysi on siis mikä?
Kävelin koko päivän aurinkoisessa (28C) Pariisissa shoppaillen ja nauttien ilmapiiristä 😍 Tässä on lenkkiä kylliksi ❤️🎀
Naapuri kysyi tänään käynkö nykyisin lenkillä, vastasin etten jaksa kuin lyhyitä selkäkivun tähden. Pelkkä puhuminenkin uuvuttaa.
Käyn mielummin salilla ja kasvatan lihaksiani.
En nauti lenkkeilystä, ja käytän vapaa-aikani sellaiseen tekemiseen josta nautin.
Ei kenenkään pitäisi provosoitua näistä järjettömistä aloituksista. Ihan alan olla ok sen asian suhteen, että ihmiskunta on lähellä loppuaan.
Juoksin viikko sitten maratonin ja nyt tehdään lyhyempiä palauttavia lenkkejä