En osannut arvata mikä kuhina ympärillä alkaa, kun alkaa seurustella vanhemmalla iällä
Eli edelliset kerrat kun menin suhteeseen, niin olin teini ja sitten 20+. Nyt olen 55 vuotias ja ihmisten mielenkiinto on jotain aivan järkyttävää. Naapurit joita en edes tunne, ovat tulleet kysymään, että mikä mies luonani kulkee. Työpaikalleni on ilmestynyt miehen tuttuja kyselemään ja töllistelemään. Olemme yrittäneet pitää matalaa profiilia, mutta eihän sitä kotiinkaan voi hautautua. Tämä on todella ahdistavaa, koska olen hyvin herkkä ihminen. Olen jopa välillä katunut että aloin enää mihinkään.
N.55
Kommentit (17)
Kuulostaapa erikoiselta.
Jos kyse on vanhastapojasta, joka vihdoinkin on saanut naisen ja sitten sana alkanut kiertämään miehen tuttavapiirissä ja tutut ja kaverit heti kiinnostuneet, että mikäs tää tämmönen lyyli on, joka saa eloa tähän meidän vanhapoikakaveriin.
Töölössä on tuollaista. Siellä kytätään silmä tarkkana, että kuka ja mitä. Helppoa, kun kadut on valaistu ja kaiken näkee koko ajan. Maalla asiat pysyvät salassa.
Työpaikallesi on tullut miehesi tuttuja kyselemään ja töllistelemään?!
Mitä vttua?!
Asutko erityisen pienellä paikkakunnalla pohjanmaalla?
Oletko jossain äijäköörin kokoontumishuoltsikalla töissä ja onnistunut remmistä nappaamaan aikamiespojan? Jos, niin ymmärrän, jos et niin outoa on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua?!
Kas kun eivät ole vielä kävelleet perässä makuuhuoneeseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua?!
Onko ap asiakaspalvelussa tai kaupan kassalla töissä. Sinne saa tulla kuka vaan "töllistelemään" vai mitä?
Ap mitä noista välität, kestää hetken ja sitten laantuu. Yksinkertaiset ihmiset ovat kovin uteliaita näet. Onnea toivottelen että olet löytänyt mukavan ihmisen vierellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua?!
Onko ap asiakaspalvelussa tai kaupan kassalla töissä. Sinne saa tulla kuka vaan "töllistelemään" vai mitä?
On se aika outoa jos varta vasten mennään jonnekin kauppaan katsomaan, onko jonkun uusi seurustelukumppani paikalla. Varsinkaan jos ei olla aiemmin tavattu kasvotusten (ovat ehkä facesta stalkanneet?).
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua?!
Jos on vaikka kaupassa työssä.
Itsekin vanhempi ja jos kerron että olen netin kautta yhteydessä johonkin ( olen ja ihana ihminen), kyllä saa kuulla jatkuvasti että kun kaikki on huijareita.Ja kun näytän kuvia mitä on lähettänyt työpaikalta , saa kuulla että näitä kuviahan saa netitä.Onko kateutta?
Ihan surullista. Uskon ystävyyteen .
Vierailija kirjoitti:
Oletko jossain äijäköörin kokoontumishuoltsikalla töissä ja onnistunut remmistä nappaamaan aikamiespojan? Jos, niin ymmärrän, jos et niin outoa on.
Etkö mitään pahempaa keksinyt. Vaikka asia olisi näin mritä se sulle kuuluu.
Kahden terveen aikuisen parisuhde ei kuulu kolmannelle saati useammalle.Piste.
Onko rallikuvaajat ikuistamassa rallin kuhinaa?
Kai se on niin, että kun ikää tulee lisää,niin uskotaan, että emme sopeutusi uudempiin elämäntilanteisiin ja johonkin mullistavaan kuin uuteen tapaan elää.
Esimerkiksi itse sinkkuna miehenä olen saanut toistuvasti lukea tältä palstalta, kuinka kaikkki parhaat ja hyvät miehet ovat jo varattuja ja koska olen jo noin 40 vuotias, minun kannatttaa vain ymmärtää, että parisuhdejuna meni jo ja hyväksyä kohatloni sinkkuna ja yksin eläjänä kun ei kukaan nainen halua kumppanikseen kaltaistani, joka tuskin yltää parhaimpien joukkoon kun on elänyt useamman vuoden sinkkuna...
Kun pitäsi olla ainakin todisteita siitä, että olisin elänyt ja ollut parisuhteessa, koska havaintojeni mukaan moni parisuhteessa ollut löytää tai on löytänyt nopeammin uuden tai uusia kumppaneita rinnalleen kuin osa meistä sinkuista saa elää ja olla vuodesta tosieen sinkkuan.
Väitän, että emme me kaikki ole erityisen huonoja ja kartettavia ja joiden rinnalla eläminen jaetussa parisuhteessa olisi hyvin ikävää ja vastenmielistä. Mutta toki itse myönnän tulleeni vähän nirsoksi ja itseriittosieksi, kun huomaan ajattelevani myös, että oikeastaan elämä sinkkuna on oikeataan monesti ihan mukavaa tai ei ainakaan mitenkään vähempi arvosita siksi, että olen ja olen ollut sinkkuna.
Joskus olen jopa ajatellut, että saattaisin olla jollekulle parempi kumppanikin siksi, että pidän siitä ajatuksestan jonka pomin jonkun täällä kirjoittaneen kommentista:löytä se hyvä, jotta kaksi hyvää -minä ja hän- vosimme yhdessä muodostaa yhden paremmän tavan olla ja elää kuin se, jossa nyt elämme, baikka ei nytkään elossamme ole isompaa valittamsita. - Vai tässäkö se syy sinkkuuetni lopulta on?
Pitäisikö siis ensin kokea puutetta, jota sitten lähtsi vimmatusti muuttamaan ja yrittäen etsiä sille täytettä? - Itselleni, jotenkin -ni ei varmaan yllätys - kovin vieras ajatus.
Joo itsekin saanut pitkiä katseita kun uusi mies on alkanut pyöriä luonani, sen jälkeen kun edellinen muutti pois. Varsinkin sitä vuosikausien yksineläjää tuntuu kiinnostavan
Hyi, että ihan työpaikallesi on jotain miehen tuttuja ilmestynyt töllistelemään. Tommoisille ihmisille asetetaan rajat ja nopeasti!