Mustat kiharat karvat vaimon ja minun sängyssä
Olin eilisen yön ylitöissä ja aamulla kotiin tullessa menin normaalisti sänkyyn nukkumaan. Herättyäni päivällä vaimo oli lähtenyt kaupungille asioille. Siinä sängyssä maatessa silmiini osui musta kihara karva.
Tutkin sängyn kokonaan ja näitä karvoja löytyi vielä neljä lisää. Olen itse vaaleanruskea tukkainen ja suorahiuksinen eli eivät voi mitenkään olla minun hiuksiani. Vaimolla taas on blonditukka. Huomasin jo kotiin tullessa oudon hajun. En oikein osaa sanoa mikä se haju oli, hieman mausteinen ja tunkkainen haju, hyvin outo haju kuitenkin. Noiden karvojen takia olen ollut koko päivän hyvin vainoharhainen ja ottanut tässä jo viskiä vähän liikaakin. Vaimo istuu sohvalla ja katsoo telkkaria.. mitäköhän noi karvat on oikein?
Kommentit (25)
Vaimosi genitaalikarvoitusta? Tai omaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi genitaalikarvoitusta? Tai omaasi?
Meillä on molemmilla karvat ajettu ihan lyhkäsiksi. Nämä karvat ovat pitempiä. ap
Vaikuttaa siltä että "pata" on ollut valttia. Kuuluuko vaimosi suvaitsevaistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että "pata" on ollut valttia. Kuuluuko vaimosi suvaitsevaistoon?
Äänesti vihreitä.. ap
Vaikuttaa, että ap on Porvoossa asuva nainen.
No tietenkin naapurin puudeli oli vaimollasi hoidossa. Koiraa rapsutellessa karvoja irronnut sänkyynkin. Lopeta harhakuvitelmasi.
Normi suomalaisen naisen touhua. Torttu heti levällään ja vielä jollekin ulkkikselle.
Yön timo käynyt jättämässä Afrikan terveiset.
Pitsapoikaa alkanut huimaamaan helteillä ja vaimosi on antanut hänelle nestettä ja levähtänyt vähän aikaan sängyssänne, eiku...
”Noiden karvojen takia olen ollut koko päivän hyvin vainoharhainen” . Ei yksikään mies kirjoita tuolla tavalla . Naisen tekemä provo.
Vierailija kirjoitti:
”Noiden karvojen takia olen ollut koko päivän hyvin vainoharhainen” . Ei yksikään mies kirjoita tuolla tavalla . Naisen tekemä provo.
Tutustupas vaikka vihervasurimiehiin. Ovat melkoisia neitosia.
Me ei voida kuule sua nyt auttaa.
Rahasäkki sängyn alla kun rikastettu.
Kiihottavinta mitä tiedän on naida aviovuoteessa jonkun toisen kanssa. Paras oli kun työpaikan nainen kysyi entiseen kotiinsa päiväpanolle. Ex oli reissussa. Kyllä varmaan karvat tipahteli oli meinaan sellaista rynkytystä
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavinta mitä tiedän on naida aviovuoteessa jonkun toisen kanssa. Paras oli kun työpaikan nainen kysyi entiseen kotiinsa päiväpanolle. Ex oli reissussa. Kyllä varmaan karvat tipahteli oli meinaan sellaista rynkytystä
Pyyhkäisin vielä homman päätteeksi isännän pyyhkeeseen haisevan mulkun. Riitti siinä reissun jälkeen ihmettelemistä.
Vieras mies sängyssä ollut vaimosi kanssa?