Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustat kiharat karvat vaimon ja minun sängyssä

Vierailija
26.05.2018 |

Olin eilisen yön ylitöissä ja aamulla kotiin tullessa menin normaalisti sänkyyn nukkumaan. Herättyäni päivällä vaimo oli lähtenyt kaupungille asioille. Siinä sängyssä maatessa silmiini osui musta kihara karva.
Tutkin sängyn kokonaan ja näitä karvoja löytyi vielä neljä lisää. Olen itse vaaleanruskea tukkainen ja suorahiuksinen eli eivät voi mitenkään olla minun hiuksiani. Vaimolla taas on blonditukka. Huomasin jo kotiin tullessa oudon hajun. En oikein osaa sanoa mikä se haju oli, hieman mausteinen ja tunkkainen haju, hyvin outo haju kuitenkin. Noiden karvojen takia olen ollut koko päivän hyvin vainoharhainen ja ottanut tässä jo viskiä vähän liikaakin. Vaimo istuu sohvalla ja katsoo telkkaria.. mitäköhän noi karvat on oikein?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavinta mitä tiedän on naida aviovuoteessa jonkun toisen kanssa. Paras oli kun työpaikan nainen kysyi entiseen kotiinsa päiväpanolle. Ex oli reissussa. Kyllä varmaan karvat tipahteli oli meinaan sellaista rynkytystä

Oliko tällä naisellasi ylimääräistä latinkia tuon exän takia? Melko järjestely teillä.

Vierailija
22/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko löytyi kebab suikaleita mistä ei pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota talteen vielä kun voit! Sitten teetät dna:t ja vaadit vaimosi tilille, mikäli aihetta on. Sitä ennen olet hiljaa, etkä näytä mitenkään että tiedät.

Voit myös alkaa järjestämään syöttejä.

Vierailija
24/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzamies ala karvaranne on käynyt panee sun vaimoa

Vierailija
25/25 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mustia kiharia karvoja vessan lavuaarissa. Mitähän mies siellä touhuaa ja kenen kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän