Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä nautin... vapaa viikonloppu kahdestaan miehen kanssa mökillä

Vierailija
26.05.2018 |

Teinit ovat kaupungissa, me miehen kanssa mökillä. Mies grillaa tuossa terassilla pihvejä. Portugalilainen laatuviini on avattu. Ruuaksi on halloumisalaattia, kaslerpihvejä, tomaatti-papu-pekonilisuketta. Minä makoilen ulkosohvalla, lipittelen alkujuomana gintonicia ja katselen parin pilvenhattaran hortoilua sinisellä taivaalla. Linnut pitää kapellia ja sireenit tuoksuu.

Ah.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä täälläkin. Syötiin just ja mies potkii palloa pojan kanssa. Hyvää lauantaita sinullekin ap.

Vierailija
2/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, olen kateellinen.  Meillä mies veti eilen  perskännit ja makaa edelleen krapulassa sohvalla. 

Mökki olisi mutta koska tänään "loiventanut"  ei mussukka-kulta ei ole ajokunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla usein viikonloput töitä? Mulla on joka toinen vkl duunia joten tunnistan niiiiin ton tunteen, kun vihdoin on vapaata

Vierailija
4/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuokrasimme mökin pois, kun en koskaan ehdi siellä olemaan. Mies on työmatkalla Norjassa, minä täällä Saksassa. Toisaalta kiva tähän aikaan kuljeskella paikallisessa pikkukaupungissa ja miettiä, minne menisi syömään, mutta joku tuollainen loikoilu - se olisi minulle enemmän kuin ylellisyyttä.

Vierailija
5/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, vain joka kolmas vkl töitä. Mutta iäkkäiden vanhempien asioita ja perhettä hoitaessa menee usein viikonloput. Mökille ei ehdi niin usein kuin haluaisi. Näillä keleillä tämä on mahtava paikka, henkireikä. Arjet asutaan kerrostalossa stadissa.

Kakkoselle: voi hitto. Ymmärrän ärtymyksesi. Toivottavasti noin ei käy usein. Oisko iltakävely mitään, pääsisit eroon sen krapulaiaen äijän näkemisestä edes hetkeksi ;-D

Ap

Vierailija
6/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mökkeillään. Pojan kanssa. Sauna kohta kylpemisvalmis ja takassa tuli loimottaa. Päivä oltu ulkona, nyt poika katsoo Netflixiä ja minä juon kahvia ja palstailen :) Huomenna vien pojan kotiin ja tulen itse jatkamaan lomailua.

Vierailija
7/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies jo venyttänyt pinppiäsi panpullaan?

;-D jep. Sekin ilo on siitä, että on ilman lapsia mökillä

Ap

Vierailija
8/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vuokrasimme mökin pois, kun en koskaan ehdi siellä olemaan. Mies on työmatkalla Norjassa, minä täällä Saksassa. Toisaalta kiva tähän aikaan kuljeskella paikallisessa pikkukaupungissa ja miettiä, minne menisi syömään, mutta joku tuollainen loikoilu - se olisi minulle enemmän kuin ylellisyyttä.

Saksa on kiva maa, nyt vaan illalliselle ja oluselle!

Ap

Vierailija
9/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mökillä, en olisi netissä.

Vierailija
10/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasleria=hyi helevetti.

Vierailija
11/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies jo venyttänyt pinppiäsi panpullaan?

Tykkää mieluummin venyttää anusta kun pinppi löysä.

Vierailija
12/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähti naapurit mökille ja pyysi katsomaan vähän teiniensä perään. Että jos tulee hätä,niin hakevat apua. Mahtoiko se naapuri oikeasti kuvitella, että istutaan tällainen kesäilta kotona ja kytätään, koska bileet räjähtää käsiin? Jos nyt siellä on sen verran liikennettä, että en yhtään ihmettele, jos poliisi vierailee ennen kymmentä.

Vierailija
13/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini (17) jää kesällä yksin kotiin meidän kolmen viikon loman ajaksi. No problem, viikonloppuja ollaan oltu mökillä kaksin jo kauan. Panputtamisen määrä on täälläkin kasvanut lapsen kasvaessa, kun vapaus on palannut ja aikaa on.

Vierailija
14/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teini (17) jää kesällä yksin kotiin meidän kolmen viikon loman ajaksi. No problem, viikonloppuja ollaan oltu mökillä kaksin jo kauan. Panputtamisen määrä on täälläkin kasvanut lapsen kasvaessa, kun vapaus on palannut ja aikaa on.

Pamputtaako vaimo sua peppuun?

Vierailija
15/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että et pysty nauttimaan siitä mainostamatta vauvapalstalla...

Vierailija
16/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on sisävessa (kunnon vesivessa) ja juokseva lämmin vesi, niin kuulostaa siedettävältä. Pitäkää kivaa!

Vierailija
17/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pamputtaako vaimo sua peppuun?

Mä olen se vaimo. Milloin mihinkin.

Vierailija
18/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös mökkeillään. Pojan kanssa. Sauna kohta kylpemisvalmis ja takassa tuli loimottaa. Päivä oltu ulkona, nyt poika katsoo Netflixiä ja minä juon kahvia ja palstailen :) Huomenna vien pojan kotiin ja tulen itse jatkamaan lomailua.

Lucky you, sulla on mahtavat lomasäät. Mulla loma alkaa vasta vajaan kk päästä.

Ap

Vierailija
19/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mukavuudet löytyy.

Ap

Vierailija
20/41 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että et pysty nauttimaan siitä mainostamatta vauvapalstalla...

Nää. Jaettu ilo vaan on kaksinkertainen ilo. Sulle toivon vähän parempaa mieltä, kun kuulostat aika katkeralta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän