Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miesten haluttomuus johtuu? Miksi miehellä ei seiso? Hyvä kirjoitus aiheesta

Vierailija
26.05.2018 |

"Yksi asia, mistä on tärkeää puhua, on yhteys. Tai monesti yhteyden puuttuminen. Mikäli kumppani pelottaa, on ohjaksissa tai väheksyy sinua, harvoin on kiinnostusta ”yhtyä”. Yhteyden puuttuminen voi olla haasteiden takana. Tällöin on tärkeää selvittää kaunat, puhdistaa ilmaa ja löytää taas halua avata sydäntään. "

https://hidastaelamaa.fi/2017/10/miksei-miehella-seiso-ja-miten-voit-va…

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on siis miehen näkökulma asiaan. Ap 

Vierailija
2/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 

Vierailija
4/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani on tuollainen, kannattaa varmaan jättää kumppani ja kehittää itseään myös.

Halu ei ole neuvoteltavissa oleva asia ja kertaalleen menetettyä kunnioitusta on vaikea saada takaisin.

Tuossa artikkelissa oli hyvin vähän itse psykologista asiaa tosin.

Vierailija
6/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystähän naisiakaan ei monesti kiinnosta kumppaninsa kanssa lemipiminen. Miehet vaan harvoin haluaa tarttua näihin ongelmiin. 

Vierailija
7/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia tullut vastaan "hoida homma" mm. koskematta tai yms.  Eipä se ollut sittenkään taikasauva. Puolin toisin eri asioita löytyy haluttomuuteen.

Vierailija
8/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläripylläri tuo ei edes ollut jutun pääpointti vaan huonot elämäntavat. Tunnen itseni haluttomaksi kuskustelemaan kun keskustelukumppanilla on taas kerran niin asenteellinen näkökulma.

Vierailija
9/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia tullut vastaan "hoida homma" mm. koskematta tai yms.  Eipä se ollut sittenkään taikasauva. Puolin toisin eri asioita löytyy haluttomuuteen.

Tämä. Pari kertaan tullut vastaan nainen joka vain heittäytyy selälleen sängylle. Ok no problem. Minä hieron pillua ja nuolen mielelläni. Eivät ymmärtäneet antaa imua takaisin. Toisen kanssa jäi panematta, koska aneemisesti vain runkkasi kaluani esileikissä.

Vierailija
10/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oikea syy ole ympäristössä. Kemianteollisuus luultavasti. Ymmärtääkseni 50-luvulla testot olivat 3-4 kertaa nykyiset?

Itse en edes muista milloin olisi kunnolla panettanut, varmaan 10v sitten.

M36

Vierailija
11/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän oikea syy ole ympäristössä. Kemianteollisuus luultavasti. Ymmärtääkseni 50-luvulla testot olivat 3-4 kertaa nykyiset?

M36

Kyllä minulla tekis vaan mieli lähes päivittäin. Mitä kemikaaleja sä oikein vedät?

M35

Vierailija
12/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Kyllä minulla tekis vaan mieli lähes päivittäin. Mitä kemikaaleja sä oikein vedät?

M35

En mitään. En syö edes eineksiä. Dokaan kerran kuussa. En muista milloin olisi tullut kunnon erektio. S-testo 13.

Vierailija
13/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kumppani pelottaa, salli mun nauraa, mä en ainakaan voi kunnioittaa miestä joka pelkää tai ruikuttaa. Jos haluaa kunnioitysta pitää pystyyvolemaan mies, eikä onneton nössö nyhverö. Jos 109kg mies pelkää 50kg naista niin ei mies voi kovin terve olla!

Vierailija
14/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M35

En mitään. En syö edes eineksiä. Dokaan kerran kuussa. En muista milloin olisi tullut kunnon erektio. S-testo 13.

Tälle on aivan normaali syy. Nykyään tämän maan naistarjonta on sellaista, että siinä saa siniset pilleritkin laittaa kaiken peliin, että seisokki tulee. Mutta käypä Itänaapurissa esim. Pietarissa tai Moskovassa. Sen verran hyviä mimmejä näkyy joka puolella, että ongelmana on pikemminkin armoton panetus ja miten seisokin saisi loppumaan.

Vierailija
15/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M35

Tälle on aivan normaali syy. Nykyään tämän maan naistarjonta on sellaista, että siinä saa siniset pilleritkin laittaa kaiken peliin, että seisokki tulee. Mutta käypä Itänaapurissa esim. Pietarissa tai Moskovassa. Sen verran hyviä mimmejä näkyy joka puolella, että ongelmana on pikemminkin armoton panetus ja miten seisokin saisi loppumaan.

Olen juuri Italiassa, ei vaan seiso. Kävin rannalla jossa naiset lähes alasti. Kukaan ei ole keksinyt vielä syytä haluttomuuteeni. Takaisin rannalle!

Vierailija
16/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua minua ja kyllä turhauttaa... Haluaisin niiiiiiin paljon mitä vaan, missä vaan, miten vaan.

Ainoa kosketus meillä on se, kun hän pyytää hieromaan.

Kokkaan, meikkaan, siivoan... Tahtoisin meille flirttiä ja erotiikkaa, mutta kun ei.

Mitä miehet sanovat, että mikä mättää?

Vierailija
17/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kumppani pelottaa, salli mun nauraa, mä en ainakaan voi kunnioittaa miestä joka pelkää tai ruikuttaa. Jos haluaa kunnioitysta pitää pystyyvolemaan mies, eikä onneton nössö nyhverö. Jos 109kg mies pelkää 50kg naista niin ei mies voi kovin terve olla!

Jos tuo 50kg nainen on narsisti, niin kokoerolla ei ole väliä.

Vierailija
18/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa samaa reikää vuodesta toiseen. On evolutiivinen tosiasia että molemmat sukupuolet kaipaavat vaihtelua partnereihinsa. Sitten kun naiset eivät edes tunnista vastuutaan luoda tätä vaihtelua ja säpinää, erotiikkaa suhteeseen. Suurin osa naisista on aivan pihalla tästä. Miehen tulisi olla jokin aina valmis panokone eikä itse viitsitä tehdä mitään. Ei statusta+up-sukkiksia, korkkareita, minihameita eikä pikkumustia. Ei vaikka mies olisi kantanut niitä kotiin ja käyttänyt niihin rahaa runsaastikin. Ainaiset verkkarit, lenkkarit ja puuterin väriset alkkarit jalassa. Miksi innostua kun tietää että touhu tulee olemaan taas kerran niin uitun ennalta-arvattavaa?

Vierailija
19/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo 50kg nainen on narsisti, niin kokoerolla ei ole väliä.

Niinpä, pelätä voi muustakin syystä kuin fyysisestä.

Vierailija
20/57 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hakemassa pällilääkkeitä masennuksen varjolla ettei panettais niin paljon. Sain vihdoinkin tutkinnon loppuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä