Mies lähtee saamisen jälkeen kotiinsa?
Kun saa hommat hoidetuksi eli orgasmin ja siemensyöksyn niin painelee takaisin kotiinsa. Mitä mieltä?
Kommentit (81)
Tuo on ok jos molemmat haluavat vaan seksiä. Jos haluaa muutakin niin kannattaa sanoa äijälle että joko tai. Jos ei kiinnosta niin ulos ja etsiköön uuden.
Mitäpä sitä jäädä pskaa jauhamaan, jos tärkeimmät asiat on tullut hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Reilun tuntuinen kaveri. Saatko itse?
Kyllä saan siementä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ok jos molemmat haluavat vaan seksiä. Jos haluaa muutakin niin kannattaa sanoa äijälle että joko tai. Jos ei kiinnosta niin ulos ja etsiköön uuden.
Ja siinä vaiheessa alkavat katteettomat lupaukset suhteen muuttumisesta ”ajan myötä”, mitä ei ikinä tapahdu.
Mies ei tällaisesta suhteesta helpolla luopuisi, jos on saanut hyvän vakipanosuhteen viriteltyä
Se on ihanaa herätä omasta sängystä.
Yksin.
Jos se mies ei "saamisen" jälkeen lähde, niin heitän sen ulos.
Tai jos oon hänen luonaan, niin kerään kamani ja lähden.
Seksi on seksiä. Mitä sitä jäädä, jos ei muuten kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Yksin.
Jos nainen toimii samoin, tulee alapeukkuja?
Olisit tyytyväinen ettei jää roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksin.
Eli seksiä ilman tunteita???
Kukat unohtuneet kastelematta ja ehkä siksi kiire takaisin kotiin?
Olet pelkkä pano. Jos se riittää sinulle, niin ok, mutta jos haluat parisuhteen, lopeta ja kalastele joku parempi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se todennäköisin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kunnon hinta.
Voisin melkein heittää miehelle tämän ehdotuksen, pyytää vaikka ensi kerralla 50 euroa laaki. Jos se näyttäisi miettivän asiaa vakavissaan, niin olisi merkki siitä, että pitäisi minua vain hora.na ja epäselvää on vain, paljonko viitsii maksaa. Olisi helpompi sanoa miehelle pysyvästi adios sen jälkeen.
Teettekö yhdessä siis mitään muuta? Puhutteko? Onko yhteisiä suunnitelmia? Tapaatteko toistenne kavereita ja sukua jne?
Jotain tehdään "lämmittelyksi" ja sitten aina lopuksi seksiä. Ei ole suunnitelmia. Taitaa mies pitää vaan horona...
1) Onko teillä vain yhden kerran seksiä per tapaaminen?
2) Oletko koskaan kokeillut ALOITTAA seksillä, lähtisikö mies sitten 10 minuutin päästä? :D
Kyllä nyt on pelkkä kassien tyhjennys kyseessä, ja vielä huolettavammin jos vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se todennäköisin vaihtoehto.
Tuskin miehellä kukkia on
Mies hoitaa vain evolutiivisen paritteluvelvollisuutensa ja jättää naaraan pesänjärjestelyhommiin kuten luonto on tarkoittanut, näin se vaan menee.
Mies on varattu. Ei halua sinulta mitään kuin seksiä, koska olet helppo.
Taidat olla naapurini jonka luona on melkoinen ruuhka ollut viime aikoina, ja mitä mieltä sun kumppanisi on, kun siellä lappaa muita miehiä tämän tästä? Ja voisit lakata huutamasta kuin hinaaja.
Jätä se sika.