Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut esimieheeni

Vierailija
25.05.2018 |

Tajusin äskettäin että hän on mun unelmieni mies. Ollaan oltu samassa työpaikassa vuosikausia ja nyt vasta olen tajunnut miten täydellinen hän on. Huumorintaju, harrastukset ja ulkonäkö jne kohtaa. Hän on naimisissa joten mitään ei ole tehtävissä. Suoraan sanottuna v tuttaa tää tilanne. No voimmepa ainakin harrastaa yhteistä lajia ja nähdä töissä. Siihen se jää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pildee!!

Vierailija
2/8 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jos olis mahd. Naimisissa oleva kaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, ettei esimies käytä sinua hyväkseen. Rakastunut nainen on valmis tekemään mitä tahansa lemmittynsä vuoksi.

Pian painat paskahommia kellonympäri.

Vierailija
4/8 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käytä. Päin vastoin.

Vierailija
5/8 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, voit säilyttää työpaikkasi. Mutta suosittelen kuitenkin, että älä syö kuormasta.

Vierailija
6/8 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta ei seuraa mitään hyvää.

Kokemuksen syvä rintaääni sanoo näin.

Vierailija
7/8 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän enkö aio pistää tikkua ristiin asian suhteen. Kunnioitan hänen avioliittoa ja itseäni sen verran ettei olisi sopivaa. Lähinnä harmittaa vain että tilanne on tämä. Ap

Vierailija
8/8 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän enkö aio pistää tikkua ristiin asian suhteen. Kunnioitan hänen avioliittoa ja itseäni sen verran ettei olisi sopivaa. Lähinnä harmittaa vain että tilanne on tämä. Ap

Just näin. Hyvää tässä on se, että tiedät nyt minkä tyyppinen mies sinuun kolahtaa. Lisäksi tiedät, että olet kykenevä ihastumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi