Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stiina Sahari lopetti Astral TV:ssä

kiitosstiinakaikesta
25.05.2018 |

Stiina Sahari lopetti Astral TV:ssä ja lähti Intiaan! Todiste hänen Facebookissa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuonne pääsee töihin? Itse on koulutettu pierukuulija.

Vierailija
22/78 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuonne pääsee töihin? Itse on koulutettu pierukuulija.

Se matti tuntuu hyvältä. Soittaa rumpuja yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teiltä purnaajilta jotain pois, jos toisia ihmisiä huvittaa harrastaa muuta kuin mistä itse pidätte? Toiset laittavat rahansa baareihin, tupakkaan, konsertteihin, elokuviin, vaatteisiin, kauneudenhoitoon...

Ennustaja kuuntelee mm. sairaan mieltä ja luo uskoa tulevaan, mitä ei edes koulutetut terveydenasiantuntijat usein tee. Ihmisen sisin vaatii myös hoitoa, jotta voi eheytyä ja tervehtyä. Älä turhaan aliarvioi tällaista keskusteluyhteyttä näkijäväen kanssa. Soitot on maksullisia ja vapaaehtoisia. Ohjelma on viihdeohjelma sen ääressä viihtyville, joten niitä ei tarvitse ottaa tosissaan, jos ei halua.

Vierailija
24/78 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa kirjoitti:

Onko teiltä purnaajilta jotain pois, jos toisia ihmisiä huvittaa harrastaa muuta kuin mistä itse pidätte? Toiset laittavat rahansa baareihin, tupakkaan, konsertteihin, elokuviin, vaatteisiin, kauneudenhoitoon...

Ennustaja kuuntelee mm. sairaan mieltä ja luo uskoa tulevaan, mitä ei edes koulutetut terveydenasiantuntijat usein tee. Ihmisen sisin vaatii myös hoitoa, jotta voi eheytyä ja tervehtyä. Älä turhaan aliarvioi tällaista keskusteluyhteyttä näkijäväen kanssa. Soitot on maksullisia ja vapaaehtoisia. Ohjelma on viihdeohjelma sen ääressä viihtyville, joten niitä ei tarvitse ottaa tosissaan, jos ei halua.

Tiedätkö mitä tarkoittaa empatia?

Vierailija
25/78 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astral TV - Isäsuhde 😂

Tämä on kyllä niin viihdyttävä ;D 

Vierailija
26/78 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kale kosminen kuuntelija on paras!

Ihanaa että vielä on ala jossa voi kusettaa ihmisiä mennen tullen ja palatessa, voi heittää mitä schaibaa tahansa ja ei tarvitse antaa mitään takuita! Rahat pois tyhmiltä!

Tuolla Kalevilla on oikeasti pölyä hatun alla.

Vierailija
27/78 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas nauretaan ja taivastellaan Astral-TV:tä, mutta joka naistelehdessä julkaistaan horoskooppeja ja horoskooppeihin liittyviä artikkeleita.

Vierailija
28/78 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa kirjoitti:

Pappi tekee saman työn, eikä sille tarvitse maksaa itseään kipeäksi.

Vierailija
29/78 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yövuorossa ja avasin Tv:n Astral- tv: n alkaessa. Vuorossa Riina Alen, ns. enkelitulkitsija.

No, tulipa eka soitto. Nainen pyysi apua rasvoittuvaan hiuspohjaan ja muutenkin liialliseen rasvaneritykseen kehossa.

Riina suuresta rakkaudesta pyysi paikalle arkkienkeli Michaelin, enkeleistä suurimman.

Ajatelkaa. Enkeli paransi tämän ihmisen valtavan ongelman. Maksoi toki jonkun verran.....Toivottavasti Michael auttaa myös pientä syöpäpotilasta. Luulisin että vanhemmat maksaisi. Eikä hinnalla olisi väliä.

Vierailija
30/78 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun nyt itse olemaan ennustuslinjalla ja en kyllä halua...

Vierailija
31/78 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Täällä taas nauretaan ja taivastellaan Astral-TV:tä, mutta joka naistelehdessä julkaistaan horoskooppeja ja horoskooppeihin liittyviä artikkeleita.

Naistenlehtien horoskoopeissa ei kuseteta rahaa hyväuskoisilta hölmöiltä.

Vierailija
32/78 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se shamaani sukua oleva nainen on? Se on jotenkin tosi sexy. Haluasin pamputtaa häntä porontaljan päällä.

Vierailija
33/78 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä mikä tässä on se "huijaus". Ei tuota palvelua nyt ihan ilmaiseksi voi tuottaa, joten eikö ole ihan kohtuullista että asiakas maksaa palvelusta käyttäessään sitä? Ei kukaan kuitenkaan pakota soittamaan. Ja jos nyt puhutaan vanhuksista tai höppänöistä, niin yhtä hyvin ne voivat vaikka laittaa 300€ johonkin yön kapakkaseikkailuihin. (ja suurin osa ihmisistä ei edes ole mitään holhottavia idiootteja, niinkuin moni ajattelee) Molemmat tavat kuluttaa tuo summa tuottavat omanlaisensa elämyksen, enkä sanoisi että kumpikaan olisi toista järkevämpää... Mutta saa elämässä olla viihdettä! Itse en tarkkana rahankäyttäjänä tekisi kumpaakaan, vaikka henkinen puoli kiinnostaakin, mutta monille ei ole ongelma, että välillä kuluu vähän enemmän joihinkin palveluihin. Relatkaa! :)

Vierailija
34/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aina olen tienyt että te ihmiset olette tyhmiä, mutta noin tyhmiä että soittelette astralTV:n. Ei helv... T. avohoitopotilas.

Vierailija
35/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahari on Stiinan tyttönimi.

Vierailija
36/78 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja S. ei ole Stiinan äiti vaan E. Sahari. E on tavallinen tolkun ihminen, samoin Stinan isä.

Vierailija
37/78 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Hän hymyilee niin lempeästi. Varmaan on enkeli.

Vierailija
38/78 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat aika hauskoja tyyppejä. Huitovat käsillään ja lähettävät kaukoparannusta! Joka jatkuu vielä parikin viikkoa puhelun lopettamisen jälkeen. Heh...

Uskokoon ken tahtoo...

Vierailija
39/78 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun luullaan jonkun käsiä heilutellen poistavan ongelman on näillä huristella hyvä työpaikka.... kun ihmiset ymmärtäisivät että ongelmat on itse hoidettava... . Ottaa vastuuta. Ei kukaan voi poistaa ongelmia käsiä heilutellen.....tai muilla jutuilla .. naurettavaa .....

Vierailija
40/78 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rankkaa kusetusta koko astral tv.

Ja tietysti heikoimmilla olevia kuseteaan rankasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän