Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua erityisen paljon?

Vierailija
25.05.2018 |

Chester Bennington 💔

Kommentit (294)

Vierailija
61/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En yhdenkÀÀn erityisesti, en tunne kuolleita julkkiksia. Julkkisten kuolemiin liittyvÀ massahysteria oudoksuttaa. Olen menettÀnyt lÀheisiÀ ja ystÀviÀ viime vuosina sen verran, ettÀ julkkisten kuolemat eivÀt tunnu yhtÀÀn missÀÀn verrattuna niihin.

Vierailija
62/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Michael Jacksonin kuolema itketti ja myös tapa miten hÀn joutui tÀÀltÀ poistumaan. YksinÀinen mies.

Myös Kurt Cobainin ja Freddy Mercuryn kuolemat surettivat aikoinaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Matin ja Tepon Matin kuolema satutti rajusti. Itken vielÀkin kun Teppo jÀi orvoksi.

HeillÀ oli yhdessÀ niin ihania hetkiÀ. Teppo:" Matti, kohta tulee uutise ja sÀÀ".

Matti:"Jaa mÀÀ vai"?

Vierailija
64/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sammy Babitzinin.

Vierailija
65/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

France Gallin kuolema 7.1. Lauloi Elle Ellan ym. Synnytin lapseni tuona pÀivÀnÀ ja kuolinuutinen meni siksi minulta ohi. kotona ihmettelin kun youtubessa oli rip-viestejÀ.

Vierailija
66/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Brittany Murphy

Vierailija
67/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marilyn Monroen, vaikka hÀn kuoli ennen kuin olin syntynytkÀÀn.

HÀnen elÀmÀnsÀ oli alusta loppuun niin surullinen. HÀn antoi iloa, kauneutta ja viihdettÀ saamatta itse mitÀÀn.

HÀn oli ÀlykÀs ihminen, mitÀ kai harva on kÀsittÀnyt.

Vaikea minusta ajatella miten jonkun ennen omaa syntymÀÀni ( ja vielÀ melkein toisella puolella maapalloa)kuolleen ihmisen muisto olisi minua silloin hÀnen juuri kuoltuaan koskettaa.

Silloinhan ne muistot koskettavat, jos koskettavat.

Myöhempi on sitten vain tietoa (jonkun kuolemasta joskus ennen).

Vaikka itse esim. olinkin jo 3-vuotias taapero silloin kun  sen Marilyn Monroe-nimisen, tunnetun amerikkalaisen filmitĂ€hden kuolemasta oli lehdissĂ€ tÀÀllĂ€ ja varmasti luettiin radiossakin kuolinuutinen, niin en muista sen koskettaneen itseĂ€ni millÀÀn tavalla ja tuskin siitĂ€ nyt tÀÀllĂ€ silloin aivan hirveĂ€sti puhuttiinkaan.

Esim. tieliikenneonnettomuudet, pysyvĂ€sti, vakavasti  vammautumiset ja -kuolematkin niissĂ€ ovat Suomessakin  suhteellisen yleisiĂ€ (valitettavasti ja kai niin kauan kuin teillĂ€ moottoriajoneuvoilla liikutaan) joten tÀÀllĂ€kin on monia, jonka perheenjĂ€sen, lĂ€hisukulainen, ystĂ€vĂ€ tai vaikka sitten työkaveri on kuollut liikenneonnettomuudessa.

En kuitenkaan uskoisi heistĂ€ kenenkÀÀn asettavan Englannin edesmenneen prinsessa Dianan Roll's Roycessaan  (muiden autossa olleiden kanssa) kohtaamaa onnettomuutta jĂ€rkyttĂ€vyydessÀÀn, tai edes koskettavuudessaan, sen oman tuttunsa ja tuntemansa,vaikka sitten  Ladalla tai Fiat Puntolla ajaessaan sattuneen  liikennekuoleman edelle.

Vierailija
68/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Teri Niitti, surullinen esimerkki siitĂ€ mihin mielensĂ€pahoittajien harrastama somelynkkaus voi johtaa 😯

Vierailija
69/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Monikin, mutta mainitaan vaikka Spede ja Kirka suomalaisista. 

SpedellĂ€ oli kyllĂ€ ikÀÀ, mutta ei niin ikĂ€loppu kuitenkaan. EhkĂ€ jos ei olisi kĂ€rsinyt lÀÀkĂ€rikammosta niin olisi voinut vielĂ€ elÀÀ vaikkapa 10-15 vuotta ainakin. Oli kuitenkin pirteĂ€noloinen loppuun asti sydĂ€nvaivoistaan huolimatta. 

Kirka taas vaikuttaa oikein terveen ihmisen perikuvalta. Ei polttanut ainakaan vanhempana, harrasti ahkerasti liikuntaa ja alkoholinkin kĂ€yttö oli hyvin vĂ€hĂ€istĂ€. Sitten tuleekin kuin salama kirkkaalta taivaalta, ettĂ€ on kuollut Ă€killisesti. Myöhemmin selvisikin, ettĂ€ sydĂ€nkohtaukseen. 

Vierailija
70/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nuori tangokuningas Sauli Lehtonen. En edes katso yleensÀ Tangomarkkinoita, mutta siinÀ pojassa oli jotakin kaunista ja kipeÀÀ - ja mikÀ ÀÀni!

Vierailija
71/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aki Sirkesalo perheineen. Olin 4 vuotta aiemmin joulun aikaan esiintynyt hĂ€nen kanssaan valtakunnallisesti televisioidussa konsertissa. Lauloin lapsi- ja nuorisokuorossa, ja mieleeni jĂ€i, ettĂ€ hĂ€n kĂ€vi ennen kenraalia back stagella erikseen tervehtimĂ€ssĂ€ meitĂ€ ja kiittĂ€mĂ€ssĂ€ siitĂ€, ettĂ€ laulamme yhdessĂ€. 

Prinsessa Diana. Valtavan traagisen elÀmÀn elÀnyt nuori nainen, kahden hyvin nuoren pojan Àiti. Olen itse nÀiden poikien ikÀluokkaa. Muistan, kun tulin sinÀ aamuna kotiin jÀÀhallilta aamutreenien jÀlkeen. Tv oli pÀÀllÀ ja siellÀ ilmoitettiin ylimÀÀrÀisistÀ uutislÀhetyksistÀ. Koko uutinen tuntui hyvin epÀtodelliselta. Ei uutisissa tainnut sinÀ pÀivÀnÀ muita aiheita juuri ollakaan. Hautajaiset olivat valtavan surulliset.

Anna Lindh. Ruotsissa jo toinen ministeriin kohdistunut murha omana elinaikanani. Poliitikoksi erittĂ€in sympaattinen, tunnustettu, pidetty. Nuori, kahden pienen pojan Ă€iti. 

NĂ€itĂ€ kaikkia yhdistÀÀ yksi traaginen piirre: hirvittĂ€vĂ€n luonnonkatastrofin, jĂ€rkyttĂ€vĂ€n onnettomuuden ja mielipuolisen vĂ€kivallan seurauksena jokaisen elĂ€mĂ€ pÀÀttyi aivan kesken ja tĂ€ysin yllĂ€ttĂ€en. 

Vierailija
72/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laura Heija. TÀnÀÀn tulee kuolemasta kuluneeksi 3 vuotta.

Vierailija
73/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juice Leskinen ja Tommy Tabermann

Vierailija
74/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joe Strummer. Olin teini ja juuri löytÀnyt musiikkinsa. Michael Jackson, nÀin lapsena stadionilla, kuolemansa yllÀtti.

Vierailija
75/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Monen kohtalo koskettaa,mutta sanoisin Avicii sekÀ Ayrton Senna.

Vierailija
76/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Diana ja Stephen Hawking

Vierailija
77/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Heija. TÀnÀÀn tulee kuolemasta kuluneeksi 3 vuotta.

Kuka hĂ€n sitten  oli ?

Vierailija
78/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tinde69 kirjoitti:

Monen kohtalo koskettaa,mutta sanoisin Avicii sekÀ Ayrton Senna.

Senna minullakin.

Vierailija
79/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

http://fuckfash.blogspot.fi/?m=1 Laura oli suosittu muotibloggari.

Vierailija
80/294 |
25.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

David Bovie ja Chester Linkin Parkista.