Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua erityisen paljon?

Vierailija
25.05.2018 |

Chester Bennington 💔

Kommentit (294)

Vierailija
21/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Karvonen

Vierailija
22/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden sisään on ollut useampia, varsinkin nuoruusvuosien suosikkimuusikkojen (Bowie, Petty, Cohen, Moore, O'Riordan) kuolemat tuntuivat erityisen kurjilta. Kotimaisista Topi Sorsakoski, Kari Tapio ja Riki Sorsa. Vanhemmista kuolemista ainakin Irwin Goodman, Freddie Mercury, Kurt Cobain, Jamppa Tuominen ja Juice Leskinen olivat aikoinaan melko pahoja. Urheilijoista muutama jääkiekkoilija (Probert, Boogaard, Demitra) sekä tietysti Muhammad Ali. Poliittisista vaikuttajista Castro ja Koivisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkesalo ja Chris Cornell

Vierailija
24/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkesalo, Diana, Paul Walker.. ehkä ensimmäisenä tuli mieleen.

Vierailija
25/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno Koivisto. Niklas Herlin jostain syystä.

Koivisto pääsi pois. Minua ei siinä mielessä surettanut.

Vierailija
26/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Diana. Niin turha kuolema.

Vierailija
27/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Cornell

Vierailija
28/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olof Palme

Vierailija
29/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irwin ja Juice. Sitten se nuori tangokuningas oli traaginen tapaus, Sauli Lehtonen.

Vierailija
30/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan Rickman, ainoa julkkis, jonka kuoleman takia olen itkenyt. Onhan se outoa, kun oma suosikkinäyttelijä, jota on teinistä asti fanittanut kuolee.

Vierailija
31/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana, Sirkessalot, Kirka, Avicii, Koivisto, Michael Jackson, Jussi Lammen Mandi-tytön kuoleman muistan myös, oli niin nuori :(

Vierailija
32/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

River Phoenixin kuolema kosketti aikanaan todella paljon. Hän oli niin kauhean nuori, vain 23-vuotias. Olin vain kolme vuotta vanhempi joten sekin toi jutun jotenkin erityisen lähelle. Lisäksi hän oli yksi suosikkinäyttelijöistäni, olin nähnyt monta hänen elokuvaansa ja pidin häntä todella lahjakkaana. Ja kun tämä oli vielä paljon ennen mitään someaikaa niin eihän hänen ongelmistaan ollut mitään huhuja Suomeen asti yltänyt. Tuli niin yllättäen ja järkytyksenä.

Vierailija
33/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razzle (Hanoi Rocks)

Kurt Cobain (Nirvana)

Juice Leskinen

Lemmy (Motörhead)

Vierailija
34/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreista George Michael.

Mun nuoruuden suosikkilaulaja.

Prinsessa Diana eniten kyllä. Olin yöpymässä sukulaisten mökillä puolivälimatkassa palattuani Lapista vaellukselta. Menin tupaan, missä oli myöhäinen aamiainen pöydässä. Televisio oli päällä. "Diana on kuollut", sanoi emäntä. En käsittänyt. "Ei ole, se on Pariisissa", sanoin.

"Niin, se kuoli siellä kolarissa viime yönä. Paparazzit jahtasivat ja auto ajoi seinään."

Kyynelet nousivat silmiini. Menin ulos rauhoittumaan, koska olin hämmentynyt että suru kouraisi niin rajusti. Olin aina tuntenut sympatiaa Dianaa kohtaan, ja itsekin syypää tavallaan kuolemaan. Minähän luin niitä roskalehtiä muiden mukana.

Sen jälkeen olen karsastanut salaa napattuja kuvia ja julkkisten asioiden spekulointia.

Vierailija
35/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surin Larry Hagmanin kuolemaa enemmän kuin oman isäni. Kaverini mielestä se oli sairasta. Mutta kaikki Hagmaniin liittyvät lapsuusmuistoni ovat positiivisia, kun taas isästäni en voi sanoa samaa.

Vierailija
36/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Majanlahti, tuli täysin puskista ja yllättäen. 

Vierailija
37/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heath Ledger. Toki Dianan aikanaan, samoin Lemmyn kun sitä syöpää ei aiemmin havaittu. Eniten on koskettanut kuitenkin tavallisen vasta katoamisen jälkeen otsikoihin nousseen Nelan 'katoaminen' ja itsemurha kun tuli sitä viikko tolkulla seurattua ja spekuloitua murha.infossa.

Vierailija
38/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Williams

Vierailija
39/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leia

Vierailija
40/294 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan Rickman, ainoa julkkis, jonka kuoleman takia olen itkenyt. Onhan se outoa, kun oma suosikkinäyttelijä, jota on teinistä asti fanittanut kuolee.

Mä taas en ollut tiennytkään, ennen kuin näin Sense and Sensibilityn. Siinä unohtumaton tulinta Colonel Brandonista.

Pienin elein suuria tunteita.