Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua erityisen paljon?
Kommentit (294)
Muutaman vuoden sisÀÀn on ollut useampia, varsinkin nuoruusvuosien suosikkimuusikkojen (Bowie, Petty, Cohen, Moore, O'Riordan) kuolemat tuntuivat erityisen kurjilta. Kotimaisista Topi Sorsakoski, Kari Tapio ja Riki Sorsa. Vanhemmista kuolemista ainakin Irwin Goodman, Freddie Mercury, Kurt Cobain, Jamppa Tuominen ja Juice Leskinen olivat aikoinaan melko pahoja. Urheilijoista muutama jÀÀkiekkoilija (Probert, Boogaard, Demitra) sekÀ tietysti Muhammad Ali. Poliittisista vaikuttajista Castro ja Koivisto.
Sirkesalo, Diana, Paul Walker.. ehkÀ ensimmÀisenÀ tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mauno Koivisto. Niklas Herlin jostain syystÀ.
Koivisto pÀÀsi pois. Minua ei siinÀ mielessÀ surettanut.
Prinsessa Diana. Niin turha kuolema.
Irwin ja Juice. Sitten se nuori tangokuningas oli traaginen tapaus, Sauli Lehtonen.
Alan Rickman, ainoa julkkis, jonka kuoleman takia olen itkenyt. Onhan se outoa, kun oma suosikkinÀyttelijÀ, jota on teinistÀ asti fanittanut kuolee.
Diana, Sirkessalot, Kirka, Avicii, Koivisto, Michael Jackson, Jussi Lammen Mandi-tytön kuoleman muistan myös, oli niin nuori :(
River Phoenixin kuolema kosketti aikanaan todella paljon. HÀn oli niin kauhean nuori, vain 23-vuotias. Olin vain kolme vuotta vanhempi joten sekin toi jutun jotenkin erityisen lÀhelle. LisÀksi hÀn oli yksi suosikkinÀyttelijöistÀni, olin nÀhnyt monta hÀnen elokuvaansa ja pidin hÀntÀ todella lahjakkaana. Ja kun tÀmÀ oli vielÀ paljon ennen mitÀÀn someaikaa niin eihÀn hÀnen ongelmistaan ollut mitÀÀn huhuja Suomeen asti yltÀnyt. Tuli niin yllÀttÀen ja jÀrkytyksenÀ.
Razzle (Hanoi Rocks)
Kurt Cobain (Nirvana)
Juice Leskinen
Lemmy (Motörhead)
Tuoreista George Michael.
Mun nuoruuden suosikkilaulaja.
Prinsessa Diana eniten kyllÀ. Olin yöpymÀssÀ sukulaisten mökillÀ puolivÀlimatkassa palattuani Lapista vaellukselta. Menin tupaan, missÀ oli myöhÀinen aamiainen pöydÀssÀ. Televisio oli pÀÀllÀ. "Diana on kuollut", sanoi emÀntÀ. En kÀsittÀnyt. "Ei ole, se on Pariisissa", sanoin.
"Niin, se kuoli siellÀ kolarissa viime yönÀ. Paparazzit jahtasivat ja auto ajoi seinÀÀn."
Kyynelet nousivat silmiini. Menin ulos rauhoittumaan, koska olin hÀmmentynyt ettÀ suru kouraisi niin rajusti. Olin aina tuntenut sympatiaa Dianaa kohtaan, ja itsekin syypÀÀ tavallaan kuolemaan. MinÀhÀn luin niitÀ roskalehtiÀ muiden mukana.
Sen jÀlkeen olen karsastanut salaa napattuja kuvia ja julkkisten asioiden spekulointia.
Surin Larry Hagmanin kuolemaa enemmÀn kuin oman isÀni. Kaverini mielestÀ se oli sairasta. Mutta kaikki Hagmaniin liittyvÀt lapsuusmuistoni ovat positiivisia, kun taas isÀstÀni en voi sanoa samaa.
Antti Majanlahti, tuli tÀysin puskista ja yllÀttÀen.
Heath Ledger. Toki Dianan aikanaan, samoin Lemmyn kun sitÀ syöpÀÀ ei aiemmin havaittu. Eniten on koskettanut kuitenkin tavallisen vasta katoamisen jÀlkeen otsikoihin nousseen Nelan 'katoaminen' ja itsemurha kun tuli sitÀ viikko tolkulla seurattua ja spekuloitua murha.infossa.
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman, ainoa julkkis, jonka kuoleman takia olen itkenyt. Onhan se outoa, kun oma suosikkinÀyttelijÀ, jota on teinistÀ asti fanittanut kuolee.
MÀ taas en ollut tiennytkÀÀn, ennen kuin nÀin Sense and Sensibilityn. SiinÀ unohtumaton tulinta Colonel Brandonista.
Pienin elein suuria tunteita.
Tauno Karvonen