Kuka hullu on palstalla näin kauniina päivänä
Kommentit (35)
Mä en jaksa kuumuutta. Ulkona ei voi muuta tehdä kuin kävellä tai istua. Yksin.
Palstailla voi ilman, että istuu neljän seinän sisällä. Aurinko paistaa ja netti toimii.
Jotkut joutuvat olemaan sisällä. Jos olisi vapaa, olisi varmasti jossain muualla.
Mukava puuha töiden lomassa. Ei vain jaksa puurtaa pikkupalkalla liikaa.
Onnistuu tämä palstailu näin ulkonakin; tai no, ehkä paremmin jostainsiltä väliltä, lasitetulta parvekkeelta...
Heräsin tuossa puoliltapäivin, enkä ole vielä päässyt ylös sängystä. :"D
Ja eipä minulla ulkonakaan olisi muuta tekemistä kuin kaupoilla tai lenkillä käynti.
Työaikana ei voi oikein säästä lähteä nauttimaan.
Miksi juuri auringonpaisteella pitäisi mennä ulos? Eihän siellä voi edes olla jollei suttaa nahkaansa tahmeaksi aurinkovoiteella, ja päälle päätteeksi saa häikäisystä migreenin. Ulkoilen mieluummin pilvisellä säällä, tai vasta illalla. Silloin on mielestäni kauniimpaakin.
Oon ollut pihatöissä 4 tuntia. Nyt tulin syömään välillä. Ylioppilasjuhlat pian, niin koetan saada pihasta viihtyisää, että vois avata takaoven ja saada jatkettua juhlatilaa terassille asti yhtenäisenä. Muutettiin tähän talvella ja tuolta paljastui ihan uskomaton määrä entisen asukkaan tekemiä vahinkoja.
Keskipäivällä ei nimenomaan pidä mennä ulos. Melanoomaa hakemaan. On suorastaan terveysteko istuskella täällä sisällä palstailemassa.
Kotiuduin juuri peräpukamaleikkauksesta, ja suositeltiin viettämään lähipäivät vaakatasossa ja mieluiten ilman housuja. Ehkä en tee tuota ulkona. Tulisi vähän sellainen "mitähän naapuritkin ajattelevat" -fiilis.
Mites se elämä hankitaan? :D Palstalla on niin turvallista ja on tämäkin yksi sosiaalisuuden muoto.
En halua, että naapurin wt-kotirouva näkee, että olen työtön. Voin esittää, että teen etätöitä.
Minäpä revin voikukkia nurtsilta ja nyt tulin tauolle sisälle.Avasin tämän kun kaipaan päänupin tyhjennystä.....hetkeksi
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa elämä ja nauttikaa elämästä.
On hankittu jo. Äsken istutin lisää rucolaa. Olen ulkona, sisällä, ulkona, sisällä.
Ehkäpä (omalla) terdellä voisi yhden oluen kietaista.
Sinkkumies
Mistä niitä elämiä voi ostaa tai hankkia?
M35
Kenellä hullulla on jatkuvasti mielenkiinto toisten ihmisten ajanviettoon ja siihen puuttumiseen? Hanki elämä, ettei tarvitse yrittää määräillä toisten elämää. :)
P.S. Tukehdu pullaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa elämä ja nauttikaa elämästä.
On hankittu jo. Äsken istutin lisää rucolaa. Olen ulkona, sisällä, ulkona, sisällä.
Ehkäpä (omalla) terdellä voisi yhden oluen kietaista.
Sinkkumies
Samat sanat, mut ei olutta.
Onnea on tupa, oma lupa. Ja puutarha.
Ulkona on liikaa siitepölyä.