Kuka hullu on palstalla näin kauniina päivänä
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mukava puuha töiden lomassa. Ei vain jaksa puurtaa pikkupalkalla liikaa.
Sama juttu.. Töistä pääsee vasta klo 15.45, siihen asti on kärsittävä.
Onneksi viikonloppuna ehtii käristämään itsensä auringossa taas :)
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut pihatöissä 4 tuntia. Nyt tulin syömään välillä. Ylioppilasjuhlat pian, niin koetan saada pihasta viihtyisää, että vois avata takaoven ja saada jatkettua juhlatilaa terassille asti yhtenäisenä. Muutettiin tähän talvella ja tuolta paljastui ihan uskomaton määrä entisen asukkaan tekemiä vahinkoja.
Kuka paviaani edes kuvittelee, että joku muu istuttaisi pihansa sinua miellyttämään?
Tietenkin olen itsekin joutunut muokkaamaan jokaisesta pihastani itseäni miellyttävän. Eikö tämä ole itsestäänselvyys. Täälläkin oli kukkia ja kaikkea muuta turhaa mitä ei voi syödä.
Oli myöskin joku vtun mammuttikasvi, joka varjosti kaikki muut kasvit. Myrkytin sen pois.
(ihan luonnon aineilla, suolaa, etikkaa, maakangasta päälle, ettei saa valoa, kaivoin juuret pois, silti yritti puskea pintaan)
Sinkkumies
En ole ikinä ymmärtänyt miksi minun pitäisi olla ulkona silloin kun aurinko paistaa. Miksi?
Olen itkenyt tänään liikaa mennäkseni ihmisten ilmoille. Aamulla oli psykiatrin aika ja keskustelua hylätystä sairauslomahakemuksesta. Tulevaisuus on ihan auki ja ahdistaa raha-asiat. Kesästä onnellisesti nauttivien ihmisten näkeminen olisi vaan liikaa juuri nyt :(
Vierailija kirjoitti:
En halua, että naapurin wt-kotirouva näkee, että olen työtön. Voin esittää, että teen etätöitä.
Toisaalta, etkö voisi sanoa, että juuri nyt käytät vuosilomia pois, tai sitten että teet yövuoroa? Tai sitten vaan lähtisit aamulla ulos ja tulisit kotiin iltapäivällä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä elämiä voi ostaa tai hankkia?
M35
Sitä minäkin mietin ja mieluiten osamaksulla. Ei sitten niin harmita jos kupsahtaa kesken ostetun elämän.
Vierailija kirjoitti:
Olen itkenyt tänään liikaa mennäkseni ihmisten ilmoille. Aamulla oli psykiatrin aika ja keskustelua hylätystä sairauslomahakemuksesta. Tulevaisuus on ihan perse-auki ja ahdistaa raha-asiat. Kesästä onnellisesti nauttivien ihmisten näkeminen olisi vaan liikaa juuri nyt :(
Vai niin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä elämiä voi ostaa tai hankkia?
M35
Sitä minäkin mietin ja mieluiten osamaksulla. Ei sitten niin harmita jos kupsahtaa kesken ostetun elämän.
Kuolema kuittaa velat -ajattelua. Tuommoiset ihmiset jäävät ainiaaksi persaukisiksi.
Mutta ehkä sitä saa mitä ansaitsee.
Sinkkumies
Tyypillinen junttiheitto että hanki elämä, ihmisiä on erilaisia ja nauttivat eriasioista, minä en ainakaa tykkää hikoilusta, tekee pelaamisesta vaikeemman
minä ainakin uskallan olla oma itteni
Mitä se sinkkumies taas provoilee? Etkö voisi jättää jo tuota kiusaamista vähemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinkkumies taas provoilee? Etkö voisi jättää jo tuota kiusaamista vähemmälle?
Vähän on kyllä itseäkin pistänyt miettimään jannun viimeaikainen kirjoittelu... Mistä lie johtuu.
Tässä makoilen nukkuvan lapsukaisen vieressä palstailemassa. Ei tarvi hätäillä, kohta mennään aurinkoon :)
Minulla on niin hirveä päänsärky, että makaan sängyssä pimeässä makkarissa ja palstailen välillä. Ei tulisi mieleenkään mennä nyt parvekkeelle (suoraan etelään, hirveän kuuma) tai ulos nyt. Siispä palsatilen ja yritän nukkua välillä jos särky menisi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mielensäpahoittajat, jotka eivät kestä muiden seuraa.
Jep. Täällä ei ole äänensävyjä tai monimerkityksellisiä vilkaisuja tai kompleksista ympäristöä tai ryhmädynamiikkaa tai kiusallisia hiljaisuuksia. :D Tai omia huonoja vitsejä tai keskustelua johon itsellä ei ole mtn fiksua sanottavaa. Tai pelkoja muiden ajatuksista. Tai sosiaalisia rooleja, etikettivirheitä. Yms. :D
Kaikki mielensäpahoittajat, jotka eivät kestä muiden seuraa.