Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 4v miettii; muistelen eräitä pakkeja

24.05.2018 |

Joitakin vuosia sitten baarissa menin yhden naisen ja tämän kaverin luo ja kysyin voitaisiko vähän laulaa karaokea yhdessä. Tämä onnistuikin ja jossain vaiheessa sitten kysyin tältä naiselta, että tutustuttaisiinko paremmin joskus valoisan aikaan.
Tähän nainen sanoi jotain sellaista, että ei nyt etsi parisuhdetta elämäänsä.

Olen joskus miettinyt noita sanoja ja mitä piilomerkityksiä ne tarkalleen pitävät sisällään. Tapahtuiko tuossa kenties jotain sellaista, että laittoi minut sellaiseen parisuhdekategoriaan esim.seksi/hauskanpitoseuran sijaan ja mitähän jos olisin sanonut, että en minäkään parisuhdetta etsi?
Vai oliko tämä nainen ehkä aidosti sellainen, joka ei kiinnostuisi mistään "alfasta" muuten kuin parisuhdemielessä, vaikka sukat jo pyörisi jaloissa ja mies olisi kuumottava sellaisen miehen sijaan, johon rakastutaan ajan kanssa?

Tiedän vain sen, että tuolloin olin fyysisesti vähän huonommassa hapessa, pukeutuminen oli ehkä vähän huonompaa (vähemmän istuvat vaatteet) ja itsevarmuutta ja rentoutta ehkä vähän vähemmän. Jos voisin mennä ajassa taaksepäin nostettuani tasoa (olettaen että myös nainen on vanhentunut samalla, joten ikäero ei vääristäisi asiaa) niin voisin testata asiaa uudelleen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "sinkkumies" on joku avohoitopotilas. Todella outo.

Vierailija
42/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten syrjäytynyt insinööri... tai molemmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko te sitten kuulla jotain raakoja totuuksia? En pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana? Sinulla on huonon hajuinen hengitys? Olet epätoivoisen oloinen? Näitäkö te haluatte kuulla? Niitä latteuksia ”en nyt etsi suhdetta” yms. kerrotaan koska ei haluta aiheuttaa toiselle vielä enemmän pahaa mieltä.

Halutaan kuulla.

Tuo että kuulisi kerrankin sen todellisen syyn niin sitten sitä voisi mahdollisesti lähteä kehittämään ja tietää mistä pakit johtuu.

Jos aina kuulee vain että ei ole kemiaa tai kipinää tai muita latteuksia niin mies voi koskaan parantaa mitään eikä tiedä mistä pakit johtuu.

Mä en ainakaan usein tiedä miksi ei kiinnosta. Ei vaan kiinnosta. Se on niin monen tekijän summa, että sen analysoimiseen voisi käyttää helposti useamman tunnin. Siksi puhutaan kemiasta. Se on helpompaa kuin alkaa selittää kaikkia niitä tulkintoja, joita olen tehnyt ulkonäöstäsi, olemuksestasi, kehonkielestäsi, sanavalinnoistasi, mielipiteistäsi, harrastuksistasi, kiinnostuksenkohteistasi, arvoistasi tulevaisuudenhaaveistasi ja ihan vaan siitä, miten hyvin meidän persoonamme toimivat yhdessä: luistiko juttu, naurattiko vitsit, jäikö toinen kiinnostamaan.

Ok. Kummasti tietyn tyyppisten miesten (alfojen/jännisten) kanssa on sitten kuitenkin sitä 'kemiaa'

Vierailija
44/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen. Pakkeja olen antanut näistä syistä:

- liian humalassa

- liian epäsiisti

- käyttää huumeita

- huonot käytöstavat

- loukkaava huumori

- tasapainoton luonne

- liian kiinni exässään

Jää aika monet pakit olen saanut miehiltä! Tässä syitä:

- puuttuu se jokin

- meikkaat, äitini ei tehnyt niin

- suutelit jo tokilla treffeillä

- en yleensä rakastu sellaisiin naisiin, jotka ovat noin innostuneita seksistä

- et näytä missiltä

Voiko näistä nyt niin hirveästi kukaan ottaa opikseen? Jokainen ihmissuhde on omanlaisensa kokemus.

Voi, jos haluaa. Jos kaiken näkee vain vastapuolen oikkuina, niin ei kannata ihmetellä, jos ei suhteet toimi.

Vierailija
45/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juot liikaa".

Kukaan ei muuten sanonut tuota ennen ensimmäisiä panoja vaan vasta seurustelun alettua. Miksi?

Vierailija
46/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten syrjäytynyt insinööri... tai molemmat!

Tai avovankilassa.

Vierailija
47/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö 13v + 11v laskeskelee, että AP:hän on 33v setä jo!

Siis minulla on veli, jolla on lapsi? OK.

Näin nopeasti analysoituna ainakin huumorintajun puute voi olla yksi syy sinkkuuteesi.

Vierailija
48/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen. Pakkeja olen antanut näistä syistä:

- liian humalassa

- liian epäsiisti

- käyttää huumeita

- huonot käytöstavat

- loukkaava huumori

- tasapainoton luonne

- liian kiinni exässään

- puuttuu se jokin

- et näytä missiltä

Voiko näistä nyt niin hirveästi kukaan ottaa opikseen? Jokainen ihmissuhde on omanlaisensa kokemus.

Voi, jos haluaa. Jos kaiken näkee vain vastapuolen oikkuina, niin ei kannata ihmetellä, jos ei suhteet toimi.

No, minun ei tarvitse hakea enää seuraa. Viimeiset 10 vuotta olen ollut jo varattu. Entäs sinä?

Vierailija
49/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä nyt suurin, joskaan ei ainoa ongelma, on Aspergerin syndrooma. Paha kyvyttömyys toimia sosiaalisesti "normaalisti" yhdistyy kaverin vakaaseen uskoon siitä että hän on varsinainen zenmestari käytännön psykologiassa. Hänelle on täällä vuosia yritetty selittää että ei, ei ole kauheen hyvä idea pyytää kadulla random naisia eläinkauppaan tai tanssikurssille, tai ainakaan se ei realisoidu parisuhteeksi jos on assi.

Vierailija
50/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "sinkkumies" kirjoittelee aina tiettyyn aikaan. Viittaa osastohoidossa olevaan. Heillähän on tietty aika, jolloin pääsevät nettiin. T. Osastolla ollut.

Vierailija
51/52 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33-vuotias nainen.

- et näytä missiltä

Voiko näistä nyt niin hirveästi kukaan ottaa opikseen?

Noista olisit ainakin voinut oppia, että olet tapaillut tosi outoja miehiä.

Vierailija
52/52 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29v ei ole vielä mies.

Ja 33v on setä, kuten tässä keskustelussa kävi jo ilmi. Eli onko miehen paras pariutumishetki 30-32-vuotiaana? Naisellahan se on 16-18.