Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 4v miettii; muistelen eräitä pakkeja

24.05.2018 |

Joitakin vuosia sitten baarissa menin yhden naisen ja tämän kaverin luo ja kysyin voitaisiko vähän laulaa karaokea yhdessä. Tämä onnistuikin ja jossain vaiheessa sitten kysyin tältä naiselta, että tutustuttaisiinko paremmin joskus valoisan aikaan.
Tähän nainen sanoi jotain sellaista, että ei nyt etsi parisuhdetta elämäänsä.

Olen joskus miettinyt noita sanoja ja mitä piilomerkityksiä ne tarkalleen pitävät sisällään. Tapahtuiko tuossa kenties jotain sellaista, että laittoi minut sellaiseen parisuhdekategoriaan esim.seksi/hauskanpitoseuran sijaan ja mitähän jos olisin sanonut, että en minäkään parisuhdetta etsi?
Vai oliko tämä nainen ehkä aidosti sellainen, joka ei kiinnostuisi mistään "alfasta" muuten kuin parisuhdemielessä, vaikka sukat jo pyörisi jaloissa ja mies olisi kuumottava sellaisen miehen sijaan, johon rakastutaan ajan kanssa?

Tiedän vain sen, että tuolloin olin fyysisesti vähän huonommassa hapessa, pukeutuminen oli ehkä vähän huonompaa (vähemmän istuvat vaatteet) ja itsevarmuutta ja rentoutta ehkä vähän vähemmän. Jos voisin mennä ajassa taaksepäin nostettuani tasoa (olettaen että myös nainen on vanhentunut samalla, joten ikäero ei vääristäisi asiaa) niin voisin testata asiaa uudelleen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko te sitten kuulla jotain raakoja totuuksia? En pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana? Sinulla on huonon hajuinen hengitys? Olet epätoivoisen oloinen? Näitäkö te haluatte kuulla? Niitä latteuksia ”en nyt etsi suhdetta” yms. kerrotaan koska ei haluta aiheuttaa toiselle vielä enemmän pahaa mieltä.

Kyllä haluan. Ajattele niin, että oot yliopistossa ja sulla on tentti, josta saat hylätyn. Et tiedä tehtäväkohtaisia pisteitä, et pääse lukemaan malliratkaisuja etkä kysymään proffalta. Kuukauden päästä on uusinta. Uusinnasta tulee jälleen hylätty, vaikka oot mielestäsi valmistautunut. Miten pääset tästä kierteestä pois? Siis muuten kuin lopettamalla yliopiston

Loistava esimerkki, juuri tuollainen on se tilanne treffien jälkeen, en oppinut mitään koska en tiedä mitä tein väärin.

t. 37 krt treffit

Luultavasti olet ruma tai haiset pahalle.

Vierailija
22/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko te sitten kuulla jotain raakoja totuuksia? En pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana? Sinulla on huonon hajuinen hengitys? Olet epätoivoisen oloinen? Näitäkö te haluatte kuulla? Niitä latteuksia ”en nyt etsi suhdetta” yms. kerrotaan koska ei haluta aiheuttaa toiselle vielä enemmän pahaa mieltä.

Kyllä haluan. Ajattele niin, että oot yliopistossa ja sulla on tentti, josta saat hylätyn. Et tiedä tehtäväkohtaisia pisteitä, et pääse lukemaan malliratkaisuja etkä kysymään proffalta. Kuukauden päästä on uusinta. Uusinnasta tulee jälleen hylätty, vaikka oot mielestäsi valmistautunut. Miten pääset tästä kierteestä pois? Siis muuten kuin lopettamalla yliopiston

Loistava esimerkki, juuri tuollainen on se tilanne treffien jälkeen, en oppinut mitään koska en tiedä mitä tein väärin.

t. 37 krt treffit

Eli jos reputat matematiikan tentin niin ilman palautetta et tiedä, mitä vastata äidinkielen tentissä? Ei voi olla noin vaikeaa tajuta, että se, mikä miellyttää yhtä, voi olla turnoff toiselle. Ehkä minä en kiinnostuisi sinusta, koska olet liian totinen ja hiljainen, mutta käytettyäsi kuukausia tai jopa vuosia kehittyäksesi avoimemmaksi ja "suupaltimmaksi" seuraava deittisi saattaakin olla introvertti, joka etsii vetäytyvää, hiljaisempaa miestä.

Mutta ihan tapaamatta sinua osaan jo kertoa muutaman vikasi:

- yrität liikaa; haluat miellyttää treffikumppania ja se saa sinut näyttämään hänen silmissään spanielilta

- sinulle on ihan sama, kenen kanssa olet treffeillä; haluat naisen/seksiä joten olet valmis siihen vaikka aidanseipään kanssa. Se näkyy.

- sinulla ei ole pienintäkään aitoa kiinnostusta treffikumppaniasi kohtaan, ks. edellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän totuus ole se, että ei tuossa mitään piilomerkityksiä ollut, häntä ei vain kiinnostanut, mutta halusi vain jotenkin ns. Kohteliaasti antaa pakit - siis tyylillä vika ei ole sinussa, minä en vain ole kiinnostunut suhteesta.

Tämä.

Mä olen vähän aika sitten saanut kaksi kertaa kuulla naisilta että "eivät ole päässeet vielä entisestä parisuhteesta ylitse" ja tiedän että tuo on vain tekosyy. Ihan 100% varmasti nuo naiset eivät vain pitäneet minua tarpeeksi hyvännäköisenä tai status ei ollut tarpeeksi korkea heille ym pinnallista.

Minut on jätetty ja olen joskus jättänyt muita. Loppujen lopuksi syy on yhdentekevä: suhteesta ei vain olisi tullut mitään. Se on ainoa asia, millä siinä tilanteessa on merkitystä.

Vierailija
24/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki kun näet tuon creepyn livenä ja tuijottamassa itseäsi outo ilme naamalla...

Vierailija
25/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 37 krt treffit

Eli jos reputat matematiikan tentin niin ilman palautetta et tiedä, mitä vastata äidinkielen tentissä? Ei voi olla noin vaikeaa tajuta, että se, mikä miellyttää yhtä, voi olla turnoff toiselle. Ehkä minä en kiinnostuisi sinusta, koska olet liian totinen ja hiljainen, mutta käytettyäsi kuukausia tai jopa vuosia kehittyäksesi avoimemmaksi ja "suupaltimmaksi" seuraava deittisi saattaakin olla introvertti, joka etsii vetäytyvää, hiljaisempaa miestä.

Mutta ihan tapaamatta sinua osaan jo kertoa muutaman vikasi:

- yrität liikaa; haluat miellyttää treffikumppania ja se saa sinut näyttämään hänen silmissään spanielilta

- sinulle on ihan sama, kenen kanssa olet treffeillä; haluat naisen/seksiä joten olet valmis siihen vaikka aidanseipään kanssa. Se näkyy.

- sinulla ei ole pienintäkään aitoa kiinnostusta treffikumppaniasi kohtaan, ks. edellä

Sitten olisi ainakin jotain dataa saatavilla ja itsestä kiinni miten sitä haluaa hyödyntää jos ollenkaan. Jos edellisistä treffeistä 9/10 naista sanoisi, että pukeutuminen oli turn-off, niin silloin pukeutumista voisi säätää

19

Vierailija
26/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kuulla.

Tuo että kuulisi kerrankin sen todellisen syyn niin sitten sitä voisi mahdollisesti lähteä kehittämään ja tietää mistä pakit johtuu.

Jos aina kuulee vain että ei ole kemiaa tai kipinää tai muita latteuksia niin mies voi koskaan parantaa mitään eikä tiedä mistä pakit johtuu.

Tässä yhden tapailu loppu: Olet ollut urpon oloinen. Viimeinen pisara kaiken muun päälle oli se, että ravintolassa aloit syödä minun annoksestani ja juoda lasistani. Etkä edes lopettanut, vaikka pyysin, koska "eihän tuolla ole mitään merkitystä". Oli minulle. En siksi enää halunnut tavata sinua, ikätoverini!

Vierailija
27/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla on huononhajuinen hengitys" on juuri sellainen selitys, jonka mies nimenomaan haluaa kuulla. Voi sitten käydä hammaslääkärissä ja asia on korjattu. Ei se ole mitenkään loukkaava asia miehelle ja seuraava nainen saattaa miehen tykästyä. Oikeastaan miehenä en loukkaantuisi edes siitä, että nainen sanoisi minua lihavaksi, mutta tässä kohtaa kyse on henkilökohtaisesta rehellisyyden preferoimisesta. En nyt varsinaisesti suosittele solvaamaan esim. humalaisia ihmisiä. 

Tässä on kuitenkin selvästi projektio ongelmana naisilla. Koska eivät haluaisi itse näitä ikäväksi kokemiaan asioita kuulla itsestään, he luulevat että niiden kuuleminen olisi miehellekin jotenkin hirveän traumatisoivaa.  Periaatteena: Jos se on totta, sen saa sanoa. Kysyin kerran eräältä naiselta, jonka kanssa orastava suhde loppui alkuunsa, että oliko jotain mitä voisin tehdä(seuraavan naisen kanssa) paremmin. Hän kuvitteli että vikittelin häntä takaisin, vaikka kyse oli ihan oikeasta kysymyksestä ja reflektiivisestä itsensä parantamispyrkimyksestä.

Vierailija
28/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei siis ollut sinusta kiinnostunut ja antoi sinulle ystävälliset pakit. Mikä tässä on sellaista, että vielä vuosienkin jälkeen vaivaa? Ymmärtäisin sen, jos nainen olisi kohdellut sinua poikkeuksellisen ilkeästi, että sellainen jäisi kaivelemaan, mutta tää nainenhan oli ihan kiltti ja ystävällinen. Mikä tässä jutussa sinusta on erityistä tai huomionarvoista?

Vierailija
29/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinulla on huononhajuinen hengitys" on juuri sellainen selitys, jonka mies nimenomaan haluaa kuulla. Voi sitten käydä hammaslääkärissä ja asia on korjattu. Ei se ole mitenkään loukkaava asia miehelle ja seuraava nainen saattaa miehen tykästyä. Oikeastaan miehenä en loukkaantuisi edes siitä, että nainen sanoisi minua lihavaksi, mutta tässä kohtaa kyse on henkilökohtaisesta rehellisyyden preferoimisesta. En nyt varsinaisesti suosittele solvaamaan esim. humalaisia ihmisiä. 

Tässä on kuitenkin selvästi projektio ongelmana naisilla. Koska eivät haluaisi itse näitä ikäväksi kokemiaan asioita kuulla itsestään, he luulevat että niiden kuuleminen olisi miehellekin jotenkin hirveän traumatisoivaa.  Periaatteena: Jos se on totta, sen saa sanoa. Kysyin kerran eräältä naiselta, jonka kanssa orastava suhde loppui alkuunsa, että oliko jotain mitä voisin tehdä(seuraavan naisen kanssa) paremmin. Hän kuvitteli että vikittelin häntä takaisin, vaikka kyse oli ihan oikeasta kysymyksestä ja reflektiivisestä itsensä parantamispyrkimyksestä.

Monikaan ihminen ei enää halua kovin paljon miettiä pieleen menneitä suhteita. Sen verran loukkaavasti toinen yleensä silloin on suhteen aikana käyttäytynyt, jos toinen on päätynyt siihen ratkaisuun, ettei enää suhteessa tämän ihmisen kanssa halua olla.

Vierailija
30/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että tuo ei ole kohteliasta, ja että kukaan nainen ei sano noin siksikään, ettei saa raivostuneen miehen haukkumisia ja huoritteluja niskaansa.

Vierailija
31/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tosi creepy tapaus. Jokainen aloittamansa viesti on outo. Taitaa olla avohoitopotilas.

Vierailija
32/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen. Pakkeja olen antanut näistä syistä:

- liian humalassa

- liian epäsiisti

- käyttää huumeita

- huonot käytöstavat

- loukkaava huumori

- tasapainoton luonne

- liian kiinni exässään

Jää aika monet pakit olen saanut miehiltä! Tässä syitä:

- puuttuu se jokin

- meikkaat, äitini ei tehnyt niin

- suutelit jo tokilla treffeillä

- en yleensä rakastu sellaisiin naisiin, jotka ovat noin innostuneita seksistä

- et näytä missiltä

Voiko näistä nyt niin hirveästi kukaan ottaa opikseen? Jokainen ihmissuhde on omanlaisensa kokemus.

Vierailija
33/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tosi creepy tapaus. Jokainen aloittamansa viesti on outo. Taitaa olla avohoitopotilas.

Älä nyt, ei suurin osa avohoitopotilaista ole tuollaisia!

Vierailija
34/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuneen miehen huorittelua? Ai siitä että identifioi ongelman rehellisesti miehelle? Okei, no en ymmärrä tuota reaktiota nyt ollenkaan. En ole tosin kovin montaa kertaa miehelle pakkeja antanut.  Mutta ehkä sinunkin pitäisi pyöriä vähän sivistyneemmissä piireissä.

Vierailija
35/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostuneen miehen huorittelua? Ai siitä että identifioi ongelman rehellisesti miehelle? Okei, no en ymmärrä tuota reaktiota nyt ollenkaan. En ole tosin kovin montaa kertaa miehelle pakkeja antanut.  Mutta ehkä sinunkin pitäisi pyöriä vähän sivistyneemmissä piireissä.

Mä en pyöri enää missään piireissä, olen ollut jo toistakymmentä vuotta onnellisesti naimisissa ja meillä on jo ihan muut menot. Kuitenkin muistan nuoruudesta ne pettyneiden iskijöiden reaktiot, eivät ne aina nättejä olleet, etenkään jos pohjalla oli joku rohkaisuryyppy. Samaa sanoo tytärkin, joka vielä etsii omaansa.

Vierailija
36/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 37 krt treffit

Luultavasti olet ruma tai haiset pahalle.

Tuskin kuitenkaan. Mies joka pääsee 37 kertaa treffeille vuoden aikana, ei voi olla erityisen ruma. Tuohan on todella suuri määrä treffejä, itse en tavallisena naisena ole päässyt lähellekään tuollaisia lukemia. Ja kun kerran useampia naisia on päässyt treffaamaan useita kertoja, tuskin hajustakaan on kyse. Pahanhajuiset karsiutuu yleensä heti kättelyssä.

En osaa sanoa mikä tuossa sitten on vialla jos kukaan nainen ei syvemmin kiinnostu. Toisaalta reilu vuosi on aika lyhyt aika elämästä. Itseäni toisaalta voisi hiertää vähän vastakarvaan jo tuo treffien suuri määrä. Mies vaikuttaa sarjadeittaajalta, joka on joko niin epätoivoinen että kokoajan pitää olla jotain viritelmää meneillään tai sitten haluton syvällisempään suhteeseen. Minä olen hitaammin etenevää sorttia enkä treffaile monia miehiä yhtä aikaa. Todennäköisesti en jaksaisi alkaa kilpailemaan kaikkien niiden muiden naisten kanssa, joita tämä sarjadeittaaja tavoittelee.

Vierailija
37/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko ap kirjoittelevansa Vauva-palstalla tällä nimimerkillä? Siinä tapauksessa ei ole ihme, jos naiset ovat sännänneet juosten karkuun.

Vierailija
38/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 37 krt treffit

Et sinä tee välttämättä mitään väärin, et vaan ole oikea ihminen hänelle.

Se, että haluat muuttaa itseäsi päästäksesi suhteeseen on se ensimmäinen asia, jonka teet väärin. Etsi mielummin ihmistä, joka pitää sinusta ihan sellaisena kuin olet. Kaikki muu on valehtelua, koska vanhat tapasi ja oikeat luonteenpiirteesi tulee kuitenkin jonkun ajan päästä esille ja sitten oletkin jo täällä valittamassa, kun akka on alkanut nalkuttaa.

Vierailija
39/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä todellista as-settiä. Yksikään normaali mies ei kysyisi tuollaista. Oikeasti.

Vierailija
40/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä todellista as-settiä. Yksikään normaali mies ei kysyisi tuollaista. Oikeasti.

Naisen reaktio on kyllä ymmärrettävä, koska jotkut saattavat yrittää lämmitellä päättynyttä suhdetta uudelleen vielä vuoden päästäkin kertomalla että ovat ajatelleet paljon ja haluaisivat taas tavata yms. Yleensä sellaiset miehet, joista on ollut helpotus päästä eroon!