Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 4v miettii; muistelen eräitä pakkeja

24.05.2018 |

Joitakin vuosia sitten baarissa menin yhden naisen ja tämän kaverin luo ja kysyin voitaisiko vähän laulaa karaokea yhdessä. Tämä onnistuikin ja jossain vaiheessa sitten kysyin tältä naiselta, että tutustuttaisiinko paremmin joskus valoisan aikaan.
Tähän nainen sanoi jotain sellaista, että ei nyt etsi parisuhdetta elämäänsä.

Olen joskus miettinyt noita sanoja ja mitä piilomerkityksiä ne tarkalleen pitävät sisällään. Tapahtuiko tuossa kenties jotain sellaista, että laittoi minut sellaiseen parisuhdekategoriaan esim.seksi/hauskanpitoseuran sijaan ja mitähän jos olisin sanonut, että en minäkään parisuhdetta etsi?
Vai oliko tämä nainen ehkä aidosti sellainen, joka ei kiinnostuisi mistään "alfasta" muuten kuin parisuhdemielessä, vaikka sukat jo pyörisi jaloissa ja mies olisi kuumottava sellaisen miehen sijaan, johon rakastutaan ajan kanssa?

Tiedän vain sen, että tuolloin olin fyysisesti vähän huonommassa hapessa, pukeutuminen oli ehkä vähän huonompaa (vähemmän istuvat vaatteet) ja itsevarmuutta ja rentoutta ehkä vähän vähemmän. Jos voisin mennä ajassa taaksepäin nostettuani tasoa (olettaen että myös nainen on vanhentunut samalla, joten ikäero ei vääristäisi asiaa) niin voisin testata asiaa uudelleen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ei pidä muistella liikaa, mutta minusta tämä tapaus oli kielellisesti mielenkiintoinen.

Ovatko muut joskus miettineet tuollaista tilannetta tältä kannalta?

Vierailija
2/52 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän totuus ole se, että ei tuossa mitään piilomerkityksiä ollut, häntä ei vain kiinnostanut, mutta halusi vain jotenkin ns. Kohteliaasti antaa pakit - siis tyylillä vika ei ole sinussa, minä en vain ole kiinnostunut suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppiä lähestyy sinullakin vääjäämättä. Voi voi, kohta on elämä ohi. T. vielä nuori

Vierailija
4/52 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän totuus ole se, että ei tuossa mitään piilomerkityksiä ollut, häntä ei vain kiinnostanut, mutta halusi vain jotenkin ns. Kohteliaasti antaa pakit - siis tyylillä vika ei ole sinussa, minä en vain ole kiinnostunut suhteesta.

Tämä.

Mä olen vähän aika sitten saanut kaksi kertaa kuulla naisilta että "eivät ole päässeet vielä entisestä parisuhteesta ylitse" ja tiedän että tuo on vain tekosyy. Ihan 100% varmasti nuo naiset eivät vain pitäneet minua tarpeeksi hyvännäköisenä tai status ei ollut tarpeeksi korkea heille ym pinnallista.

Vierailija
5/52 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 13v + 11v laskeskelee, että AP:hän on 33v setä jo!

Vierailija
6/52 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattoihan se olla ihan rehellinenkin, moni nainen haluaa seurustelusuhteen päättyessä ottaa omaa aikaa. Ehkä tuolla naisella oli joku pettymystä aiheuttanut suhde taustalla eikä halunnut oikeasti mitään miehiä elämäänsä vähän aikaan.

Vierailija
7/52 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minulla on veli, jolla on lapsi? OK.

Vierailija
8/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei voi olla niin, että nainen ei vain halua minkäänllatuista suhdetta tai edes yhden illan juttua? Miksi sitä pitää jäädä hautomaan vuosi kausiksi? itsetunnossa särö?

Ei suinkaan tarkoita, että jos nainen alkaa jutella baarissa, että hän on siellä vain yhden asian perässä!

Kauheaa jos naisihminen ei saa lähteä ulos muuta kuin metsästysmielessä!

Minä ainakin aion käydä missä haluan, jutella kenen kanssa haluan ja pysyä siitä huolimatta tiukasti sinkkuna! Jos joku mies siitä saa elinikäisen trauman, on aika mennä terapiaan.

Vierailija
9/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko te sitten kuulla jotain raakoja totuuksia? En pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana? Sinulla on huonon hajuinen hengitys? Olet epätoivoisen oloinen? Näitäkö te haluatte kuulla? Niitä latteuksia ”en nyt etsi suhdetta” yms. kerrotaan koska ei haluta aiheuttaa toiselle vielä enemmän pahaa mieltä.

Vierailija
10/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus nuo voi olla tottakin. Jos itselleni tulisi ero, en usko että enää haluaisin uutta suhdetta. En ainakaan sinä aikana kun lapset on vielä kotona ja alaikäisiä. Kyllä meitä on. Enkä myöskään haluaisi yhdenillanjuttuja, joten ei siitä mihinkään suuntaan edettäisi vaikka ap sanoisi mitä.

9

Vierailija
11/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minulla on veli, jolla on lapsi? OK.

Kummasti olet kuitenkin itse ollut "Mies 29v" jo useamman vuoden.

Vai veljesikö käyttäjätunnuksia olet käyttänyt kaikki nämä vuodet? Tietääkö veljesi, millaisia juttuja kirjoittelet täällä viikosta toiseen "hänen nimellään"?

Vierailija
12/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatteko te sitten kuulla jotain raakoja totuuksia? En pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana? Sinulla on huonon hajuinen hengitys? Olet epätoivoisen oloinen? Näitäkö te haluatte kuulla? Niitä latteuksia ”en nyt etsi suhdetta” yms. kerrotaan koska ei haluta aiheuttaa toiselle vielä enemmän pahaa mieltä.

Halutaan kuulla.

Tuo että kuulisi kerrankin sen todellisen syyn niin sitten sitä voisi mahdollisesti lähteä kehittämään ja tietää mistä pakit johtuu.

Jos aina kuulee vain että ei ole kemiaa tai kipinää tai muita latteuksia niin mies voi koskaan parantaa mitään eikä tiedä mistä pakit johtuu.

Vierailija
13/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kuulla.

Tuo että kuulisi kerrankin sen todellisen syyn niin sitten sitä voisi mahdollisesti lähteä kehittämään ja tietää mistä pakit johtuu.

Jos aina kuulee vain että ei ole kemiaa tai kipinää tai muita latteuksia niin mies voi koskaan parantaa mitään eikä tiedä mistä pakit johtuu.

Otetaan vaikka esimerkiksi mun tilanne. Olen käynyt vähän yli vuodessa 37 kertaa treffeillä naisten kanssa ja mistään ei ole tullut mitään, en ole saanut edes yhtä suudelmaa seksistä puhumattakaan.

Jos olisin vaikka edes kolmelta naiselta kuullut jotain raakaa palautetta niin voisin joko alkaa säästämään plastiikkakirurgiaa varten tai lähteä opiskelemaan korkeamman statuksen tai mikä lie nyt on se raaka syy.

Vierailija
14/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdotat treffejä ("valoisan aikaan") etkä panemista niin kai se nainen automaattisesti olettaa, että haluat nimenomaan treffeille eli etsit ensisijaisesti parisuhdetta.

Jos taas olisit ehdottanut että lähdetäänkö tutustumaan toisiimme paremmin mun peiton alle, hän olisi varmaan olettanut, että etsit ensisijisesti seksiä etkä parisuhdetta.

Vierailija
15/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v ei ole vielä mies.

Vierailija
16/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kuulla.

Otetaan vaikka esimerkiksi mun tilanne. Olen käynyt vähän yli vuodessa 37 kertaa treffeillä naisten kanssa ja mistään ei ole tullut mitään, en ole saanut edes yhtä suudelmaa seksistä puhumattakaan.

Jos olisin vaikka edes kolmelta naiselta kuullut jotain raakaa palautetta niin voisin joko alkaa säästämään plastiikkakirurgiaa varten tai lähteä opiskelemaan korkeamman statuksen tai mikä lie nyt on se raaka syy.

Et voi ikinä miellyttää kaikkia naisia, turha edes yrittää. Voit onnistua vain olemalla aito oma itsesi ja etsimällä naisen, joka haluaa juuri sinun kaltaisesi miehen.

Se, että odotat ensimmäisillä treffeillä saavasi suudelman tai jopa seksiä kertoo sekä sosiaalisten taitojen puutteesta että epätoivosta. Kerro lisää noista treffeistä: millaisia ne ovat olleet, missä olette olleet, mitä tehneet, onko sinulla ollut kivaa, miten se on näkynyt jne

Vierailija
17/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kuulla.

Mä en ainakaan usein tiedä miksi ei kiinnosta. Ei vaan kiinnosta. Se on niin monen tekijän summa, että sen analysoimiseen voisi käyttää helposti useamman tunnin. Siksi puhutaan kemiasta. Se on helpompaa kuin alkaa selittää kaikkia niitä tulkintoja, joita olen tehnyt ulkonäöstäsi, olemuksestasi, kehonkielestäsi, sanavalinnoistasi, mielipiteistäsi, harrastuksistasi, kiinnostuksenkohteistasi, arvoistasi tulevaisuudenhaaveistasi ja ihan vaan siitä, miten hyvin meidän persoonamme toimivat yhdessä: luistiko juttu, naurattiko vitsit, jäikö toinen kiinnostamaan.

Vierailija
18/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutaan kuulla.

Et voi ikinä miellyttää kaikkia naisia, turha edes yrittää. Voit onnistua vain olemalla aito oma itsesi ja etsimällä naisen, joka haluaa juuri sinun kaltaisesi miehen.

Se, että odotat ensimmäisillä treffeillä saavasi suudelman tai jopa seksiä kertoo sekä sosiaalisten taitojen puutteesta että epätoivosta. Kerro lisää noista treffeistä: millaisia ne ovat olleet, missä olette olleet, mitä tehneet, onko sinulla ollut kivaa, miten se on näkynyt jne

En sanonut missään että odottaisin ekoilla treffeillä saavani suudelman tai seksiä, en odota muuta kuin halausta 1.treffien lopussa, muuhun en olisi edes valmis.

Noiden 37 treffien joukossa on ollut siis monien 2.treffien lisäksi myös 3. ja 4. treffejäkin eri naisten kanssa ja silloin odotan kyllä että jotain intiimiä voisi mahdollisesti tapahtua, koska en ole hakemassa naisesta kaveria.

En jaksa kuvailla treffien sisältöä kun joku voi tunnistaa.

Vierailija
19/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan. Ajattele niin, että oot yliopistossa ja sulla on tentti, josta saat hylätyn. Et tiedä tehtäväkohtaisia pisteitä, et pääse lukemaan malliratkaisuja etkä kysymään proffalta. Kuukauden päästä on uusinta. Uusinnasta tulee jälleen hylätty, vaikka oot mielestäsi valmistautunut. Miten pääset tästä kierteestä pois? Siis muuten kuin lopettamalla yliopiston

Vierailija
20/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan. Ajattele niin, että oot yliopistossa ja sulla on tentti, josta saat hylätyn. Et tiedä tehtäväkohtaisia pisteitä, et pääse lukemaan malliratkaisuja etkä kysymään proffalta. Kuukauden päästä on uusinta. Uusinnasta tulee jälleen hylätty, vaikka oot mielestäsi valmistautunut. Miten pääset tästä kierteestä pois? Siis muuten kuin lopettamalla yliopiston

Loistava esimerkki, juuri tuollainen on se tilanne treffien jälkeen, en oppinut mitään koska en tiedä mitä tein väärin.

t. 37 krt treffit