Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kokoajan että mulls rintasyöpä

Vierailija
24.05.2018 |

Pitääkö olla huolissaan kun ei muuta voi ajatella? Hyvä kun töissä pystyy käymään tai kotona ruokaa laittamaan.
Rinnassa ajoittain tuntemuksia joita pelkään. Ei varsinaista kipua... Nopeesti ohi meneviä. Jos puristelee nänniä tulee eritettä, itsekseen ei tule. Mammottu ja ultrattu on.
Luen amerikkalaista rintasyöpä palstaa jossa on miljoona tapausta että syöpä ei ole näkynyt kuvissa jne.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on k...llisyöpä niin se on pahempi. Viedään killuttimet ja tulee eunukki. Rinnan voi korjata, killuttimia ei. Kärsii seksi.

Rinnaton nainen kelpaa, mutta eunukista ei ole mihinkään.

Wikipedia tietää että "Eunukit ovat palvelleet sotilasjohtajina, laulajina, uskonnon merkkihenkilöinä, virkamiehinä ja haaremien vartijoina. Monet eunukit olivat arvostettuja palvelijoita."

Jotain duunia pitäis nykyäänkin löytyä.

Vierailija
42/49 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 5 ja muutkin jotka jaksatte asiallisesti vastata. Olen käynyt näistä peloista jo vuosia sitten psykiatrilla.

Mutta jos tämä onkin nyt se sairastuminen ja kukaan ei usko? Vähän pakkomielteisesti tulee luettua tota jenkki sivua jota lukemalla kaikki mun oireet on varma syöpä. Sitten on lobulaarinen rintasyöpä mikä ei löydy oikeen millään. Kai seuraavaksi maksettava mri yksityisellä. Olen noin 40 ja käynyt kolmesti mammossa ja ultrassa. Ap

Lobulaarinen rintasyöpä löytyy kyllä. Ja vaikka sinulta löytyisikin syöpä, sitten se hoidettaisiin. Ei syöpä ole mikään äärimmäinen kauhuskenaario. Valtaosa rintasyöpään sairastuneista paranee eikä ikinä enää sairastu uudelleen.

Pelko säätelee nyt sinun elämääsi. Ehdottaisin minäkin, että käyt puhumassa lääkärin kanssa, mutta ei syövästä vaan pelosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiehyen sisäinen voi piilotella, oireet viittaa itseasiassa että on siitä alkanut.

Mentävä siis lääkäriin perustelemaan että tarviin mri/ näytteen tiehyeistä. Voi ei. Ap

Vierailija
44/49 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden kautta psykologille tai sitten kunnan mielenterveyspalvelujen kautta saat apua. Olet luultavasti masentunut ja kanavoit ahdistuksen pakkoajatuksiin sairaudesta. Oletko yksinäinen? Ehkä torjut pohjatonta yksinäisyyden ja tyhjyydentunnetta kompensoivalla, mutta sinulle siedettävämmällä ajatuksella. Ihan ajattelin, että tällaisestakin voi olla kysymys. En tietenkään tunne sinua, mutta teoriassa tämä on yksi selitys.

Vierailija
45/49 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, minäkin pelkäsin aina ja pelkään vieläkin, kun n. 10 vuotta sitten sain sen syövän.

Lääkäri sanoi minulle, että se pelko on ihan ok, sillä ne ketkä pelkäävät, löytävät sen syövän yleensä itse ja niin varhaisessa vaiheessa, että siitä voi parantua täysin.

Itse löysin noin  sentin halkaisijaltaan olevan pahkuran ja odottelin n. kuukauden, että muuttuuko jotenkin ja sitten lääkäriin ja pikavauhtia tutkimukset ja omasta pyynnöstäni koko rinnan poisto.

Viiden vuoden antiestrogeeni oli ainoa hoitoni.

Kirurgi olisi tehnyt vain osapoiston.

Uusi rinta tehtiin parin vuoden kuluttua mahamakkarasta.(omasta):DDDD

Vierailija
46/49 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään ollut oireena nesteen tuloa vain toisesta rinnasta? Tulee vain puristamalla.

rinnassa voi olla nestekysta, josta tihkuu nestettä. Mulla on tyhjennetty joskus isot kystat molemmista rinnoista.

Joskus myös mammossa saattaa puristuksessa tihkua nestettä, olematta oire mistään vakavasta.

Vierailija
47/49 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra kyllä näytti että molemmissa rinnoissa pieniä kystia. Ap

Vierailija
48/49 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kahden vaiheilla, meenkö yksityisesti mri vai odotanko kunnallista?

Vierailija
49/49 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tekisitte? Kuitenkin vakavat oireet ja tk kestää.. Meneekö liian myöhäseks. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi