Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun hiuksia tai päänahkaa vaivaa?

Vierailija
24.05.2018 |

Eli aina kun harjaan hiukset niin harjaan muodostuu joka kerta niihin reunoille sellainen valkonen mähmä/lika reunus. Vaikka olisin pessyt tukan suihkussa ja harjannut seuraavana aamuna sama juttu toistuu. En löytänyt netistä mitään tietoo, joten jos joku osais auttaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile taliköhnään tarkoitettua shampoota silti, jos vaikka auttaisi. Nizoral, saa apteekista ilman reseptiä.

Luonnontuotteista (omalla vastuulla) on mulla auttanut tea tree oil (10 tippaa) sekoitettuna kookosöljyyn ja tuon pitäminen päässä 30-60min.

Jos ei auta niin sitten varmaan kannattaa mennä lääkäriin tai kokeneelle kampaajalle, joka tietäisi päänahan sairauksista.

Okei, täytyy varmaankin kokeilla. Kookosöljyä oonkin jo kokeillu parikin kertaa, mutta vielä en ole huomannut mitään muutosta tukassa :/

-Ap

Se tea tree oil on voimakkaasti antibakteerista ja on oikeasti tosi tehokasta. Löytyy paljon juttuja kun kirjoittaa googleen Tea tree oil + scalp problems

Kiitos neuvosta :)

-Ap

Vierailija
22/25 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jo tänään illalla kokeilla päänahan kuorintaa, sokeria + shampoota. Voit sillä katsoa että johtuuko toi sun ongelma vaan tukkeutuneesta päänahasta. Päänahkaa kannattaa kuoria samalla tavalla kuin esim. kasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit jo tänään illalla kokeilla päänahan kuorintaa, sokeria + shampoota. Voit sillä katsoa että johtuuko toi sun ongelma vaan tukkeutuneesta päänahasta. Päänahkaa kannattaa kuoria samalla tavalla kuin esim. kasvoja.

Okei, kiitos :)

-Ap

Vierailija
24/25 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko se valkoinen hilse? 

Irtonainen hilsehän varmaan irtoaisi kammasta ihan huuhtelemalla. Mutta jos on sellaista rasvaisempaa kampaan tarttuvaa niin tehoaisikohan samat vinkit kuin taliköhnään eli pese säännölliseen tiheään tahtiin, vaikka päivittäin jos hiukset kestävät. Kuivata kunnolla ja jos hiuksesi ovat pitkät anna päänahan  hengittää mahdollisimman paljon ts. pidä hiuksia auki.

Mulla aikanaan tuli jostain Rocherin yrtti- tms. pesuaineista pahat iho-ongelmat. Jos on allergioita, kannattaa olla tarkkana ja vaihtaa tuotetta jos oireita tulee. Simin System 4-tuotteet ovat hyviä, niitä aikanaan ystävä suositteli ja olen suositellut eteenpäinkin.

Vierailija
25/25 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko se valkoinen hilse? 

Irtonainen hilsehän varmaan irtoaisi kammasta ihan huuhtelemalla. Mutta jos on sellaista rasvaisempaa kampaan tarttuvaa niin tehoaisikohan samat vinkit kuin taliköhnään eli pese säännölliseen tiheään tahtiin, vaikka päivittäin jos hiukset kestävät. Kuivata kunnolla ja jos hiuksesi ovat pitkät anna päänahan  hengittää mahdollisimman paljon ts. pidä hiuksia auki.

Mulla aikanaan tuli jostain Rocherin yrtti- tms. pesuaineista pahat iho-ongelmat. Jos on allergioita, kannattaa olla tarkkana ja vaihtaa tuotetta jos oireita tulee. Simin System 4-tuotteet ovat hyviä, niitä aikanaan ystävä suositteli ja olen suositellut eteenpäinkin.

Ehkä tuoksahtaa vähän pölylle, mutta ei hirveästi kyllä. Kiitos neuvoista kaikki, toivottavasti joku toimisi :)

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi