Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodissa aurinkorasva, saako lapsi laittaa itse?

Vierailija
24.05.2018 |

Otsikossa kysymys, eli kuuluisiko aikuinen laittaa aurinkorasvaa vai saako lapsi laittaa itse? Olen vähän hämmentynyt kun luulin että kun päiväkotiin on pyydetty aurinkorasvaa että henkilökunta sen laittaa mutta siis lapsi oli itse rasvannut itsensä ja tyhjentänyt melkein koko spraypullon. 😕 Eihän mulla ole varaa ostaa yks aurinkorasva viikossa...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän päiväkodissa rasvataan. Sujuu yllättävän nopeasti kun yksi aikuinen rasvaa ja lapset jonottavat omine pulloineen omaa vuoroaan. Meneehän sitä talvellakin aikaa kun autat lahkeet, rukkaset, vetoketjut, pienille kaikki vaatteet jne. Kesäisin rasvailuineen silti nopeampaa.

Vierailija
22/23 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän päiväkodissa rasvataan. Sujuu yllättävän nopeasti kun yksi aikuinen rasvaa ja lapset jonottavat omine pulloineen omaa vuoroaan. Meneehän sitä talvellakin aikaa kun autat lahkeet, rukkaset, vetoketjut, pienille kaikki vaatteet jne. Kesäisin rasvailuineen silti nopeampaa.

Sairasta touhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei rasvata ollenkaan. Päiväkodista on tullut info, että auringolta suojaudutaan vaatteilla ja hatuilla. Lyhythihaisia ei käytetä lainkaan.