Olen suunnattoman vahingoniloinen ihmisille jotka "rakastavat talvea" ja inhoavat lämmintä
Hehehe, toivon että käsitte hirveissä tuskissa koko tämän ihanan kesän.
Kommentit (50)
Entäs ne jotka ei tykkää kummastakaan?
Tämä! Kyllä se saatanan talvi Suomeen aina tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että edes jokin asia tuottaa sinulle iloa. Minäkin tykkään kesästä :) Tykkään kyllä talvestakin.
Itse sanon näille kuumuudesta valittaville suoraan että nautin ja haista swittu.
Vähän sama juttu mullakin.
Kesä on kuitenkin älyttömän lyhyt joten en ymmärrä miksi pitää valittaa.
Minä ainakin valitan sitä pitkää kylmyyttä mikä alkaa syksyllä.
Sellaisia ihmisiä on varmaan tosi vähän. Suurin osa on kesähulluja kesäihmisiä. Haluavat jostain syystä elää kamalassa paahteessa.
Se nyt vaan on niin että ihminen ei elä pakkasessa. Ihminen elää ja on syntynyt lämpimässä.
Nautin suunnattomasti jokaisesta lämpimästä ja aurinkoisesta päivästä.
Ei, en kyllästy enkä valita.
Onpas täällä lapsellista porukkaa tänään.
En jaksa provosoitua. Onneksi kesä on täällä niin lyhyt, että sen nyt jaksaa ja onhan siinäkin tietysti puolensa kuten kaikissa vuodenajoissa. En jaksaisi loputonta talvea sen enempää kuin kesääkään. Mutta mä saan kuitenkin hehkuttaa mun talvirakkautta suurimman osan vuodesta!
Harmi, että sulla on noin paha olla ap.
Minä suhtaudun neutraalisti kumpaankin enkä ymmärrä ihmisiä jotka toitottaa keleistä. Kesäisin etenkin porukka menee ihan sekaisin, kaikkea saa tai on pakko tehdä koska ONKESÄJASEMENEEPIANOHIOIOI. On pakollista kulkea ilman paitaa, kadulla ja ruokakaupassa, on pakko ajaa kaikki ikkunat auki ja soittaa paskaa musaa, on PAKKO mennä istumaan hiekkaan ja sen koko ajan puhua siitä miten nyt ollaan hei muuten rannalla rantsuu jeee ja kaikkein rasittavimpana: on PAKKO syödä litratolkulla jäätelöä. Talvikansa sentään jättää rauhaan, vaikka en kylmälläkään jaksa niitä valittajia ja ankeuttajia. "Hyi kun oli taas kylmä. Pyöräilin silti 15 km töihin peilijäällä mutta hyi kun oli kylmä! Eikä siellä edes näe mitään, oli pakko pukeutua heijastimiin ja vilkkuvaloihin kun ei muuten näy edes. Huomasitteko muuten että kun tulee töihin on pimeää ja kun lähtee töistä on pimeää?"
Ulkona on sää. Joka päivä.
Onneksi pilvisen harmaaseen +5 astetta ja kosteaa -säähän voi luottaa. Sieltä se tulee!
Tulen toimeen sään kuin sään ja kaikkien neljän vuodenajan kanssa ja kesän helle, auringon paahde, leppoisat kesätuulet, luonnon kukoistus ja rankat ukkosmyrskytkin ovat oikeasti mahtavia. Mutta se, mitä en kestä, on a) järkensä ja säädyllisyytensä helteellä hukkaavat "kesäihmiset" kaupungissa b) kaupallisen median maaninen, joulunalusrummutukseen vertautuva "Grillaa! Bailaa! Syö jäätelöä! Grillaa! Bailaa! Syö jäätelöä! Uuh jea! Uuh jea!" -myllytys. Veikkaan, että näistä syistä moni eristäytyykin kesämökilleen niin pitkäksi aikaa kuin voi.
Jaa. Minä taas iloitsen kesänrakastajien puolesta vaikka itse kesää vihaankin.
Inhoan kuuman tunnetta ja hikeä, ötököitä ja punkkeja, öitä jolloin ei saa unta kun ilma ei liiku, rumia kesävaatteita sekä muiden ihmisten paljaita hikisiä ihoja esim. penkillä jolle itsekin haluaisin istua, haisevia ihmisiä, jäätelöä sekä sen tuputusta.
Silti olen iloinen, että muut jotka tästä tykkäävät, saavat siitä nauttia. Enkä sano noita valituksia ääneen kenellekään.
No mä kyllä tykkään molemmista :D Rakastan talvea ja lunta, koska silloin voi lasketella. Kesällä rakastan ulkoilua ja omalla pihalla puuhailua. Mulla on aina kivaa!
Suurin osa ihmisistä osaa pitää vahingonilonsa ihan omana tietonaan. En aivan ymmärrä miksi pitää varta vasten ilmaista mistä itse on vahingoniloinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kylläkin vasta toukokuu. Kesä alkaa 1.6. Katsotaan sitten...
Sama täällä. Muuttakaa Muonioon ja rämpikää hangessa loppuelämänne.