Harrastaisitko seksiä miehen kanssa joka asuu vielä exänsä kanssa?
Kommentit (14)
Seksiä kannattaa harrastaa aina kun voi.
Miksikäs en? Mitä pahaa siinä yhdessä asumisessa on, jos peli on muuten selvä? Ihme kysymyksiä.
Mitä se yhdessä tai erikseen asuminen muuttaa? Jos siltä tuntuu, voihan ne käydä keskenään sutisemassa toistensakin luona. Ja olla sutisematta, vaikka asuisivatkin vielä yhdessä.
En. Voi olla että asunto on myynnissä ja ero käynnissä tai sitten ei. En sekaantuisi tällaiseen.
Harrastin, siitä seurasi suhde. Suhde oli elämäni isompia virheitä. Yksittäistapaus toki mutta näin minun kohdallani.
Olen itse mies joka asuu exänsä kanssa ja harrastaisin seksiä miehen kanssa joka asuu exänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksikäs en? Mitä pahaa siinä yhdessä asumisessa on, jos peli on muuten selvä? Ihme kysymyksiä.
Eli tämä menee vielä läpi naisille. Hyvä tietää :)
Olen harrastanut. Exällään kesti löytää yhtä edullisesti kaupungista kämppä, ja hän oli paljon pois heidän yhteisestä asunnosta, me siellä lähinnä olimme tai sitten minun luona. Nyt neljättä vuotta asutaan miehen kanssa yhdessä. Alusta asti luottamus kohdillaan joten mikäpä mua sinänsä olisi häirinnyt, tosin heidän välinsä olivat aika selvästi kireät.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies joka asuu exänsä kanssa ja harrastaisin seksiä miehen kanssa joka asuu exänsä kanssa.
Homosuhteet on muutenkin vähän eri palneetalta kuin heterosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homosuhteet on muutenkin vähän eri palneetalta kuin heterosuhteet.
Planeetalta siis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se yhdessä tai erikseen asuminen muuttaa? Jos siltä tuntuu, voihan ne käydä keskenään sutisemassa toistensakin luona. Ja olla sutisematta, vaikka asuisivatkin vielä yhdessä.
Jos vaikka miehellä ei olis aikomustakaan muuttaa exänsä luota pois, niin sinua ei haittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tämä menee vielä läpi naisille. Hyvä tietää :)
No - itse olen nainen, joka asui exän kanssa yhdessä jonkin aikaa eron jälkeen, kun uutta asuntoa vaan ei järjestynyt. Sinä aikana me molemmat seurustelimme tahoillamme. Oliko sulla vielä jotain muuta aiheesta? Sinähän siinä pääli olet, jos ihmisille menet valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka miehellä ei olis aikomustakaan muuttaa exänsä luota pois, niin sinua ei haittaisi?
Itse asiassa ei. Ex on ex - oletan, että ihmiset lopettavat parisuhteensa ihan syystä. En minä kaakattaisi siitäkään, jos mies asuisi miespuolisen kaverinsa kanssa. Tai aikuisen lapsensa. Ja aloituksessa taidettiin mainita sana "vielä", mikä minun käsittääkseni viittaa siihen, että tilanne ei olisi pysyvä.
Harrastin. Heillä oli talo myynnissä ja ero vireillä. Mies ei juurikaa siellä ollut enää. Ja miehen exällä oli myös uusi mies.