Minkälaisen ihmisen heviostokset ovat paprika, kurkku ja banaani?
Kommentit (42)
Aika kuivaa. Itse ostin heviosastolta viimeksi Slayerin levyn joskus vuosia sitten.
Semmoisen, joka tykkää paprikasta, kurkusta ja banaanista.
Voin kuvitella miten laittavat paprikaa leivän päälle :))
Onko tämä joku testi?
Tarkoittaako, että ostaa vain nuo, ei missään nimessä muita? Vai että ostaa heviosastolta kaikenlaista, mm. mainitsemasi?
Minä voin ostaa nuo, mutta ostan myös paljon muuta. En jaksa kuitenkaan luetella, en osaa kuvitella, että haluaisit tietää. Toivottavasti tämä asia ei muutenkaan vie elämästäsi turhan suurta osaa.
Minun! Listasit juuri perheemme moniallergikon sallitut kasvikset.
Miten ihmisillä on aikaa vahtia toisten ostoksia? Ja mikä on motiivi, kun on tarve arvostella jokaista valintaa? Sääliksi käy, ei taida olla sisältöä elämässä.
Voi hyvän tähden :D Miksi joku edes miettii tollasia? MIksi edes avasin tämän?
Esim. sellaisen joka tarttee leivänpäällisiä ja välipalaa.
Sellaisen, joka nyt sattui tarvitsemaan juuri noita juttuja. Ihan oikeesti...
Sellaisen, joka ei ole kuullut perinteistä heviä.
Vaikka minun. Syödään paljon vihanneksia ja monesti jotain pientä vaan puuttuu, ja banaani on kätevä makea paketti lounaan jatkeeksi tai iltapäiväkahvin kaveriksi.
Paprika ja kurkku on mun vakio ostoksia. Banaania ostan joskus. En tykkää juustosta tai leikkeleistä niin leivän päälle laitan paprikaa ja kurkkua. Kurkkua syön ihan pelkästäänkin. Paprika-sipuli paistos on mun lempi lisuke, niin siksi paprikaa ostan.
Minun, olen allerginen kaikille juuriksille ja jopa tomaatille. Itse asiassa toi paprikakaan ei käy. Eikä sitrushedelmät. Tarvitsen epipeniä omenasta ja päärynästä.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella miten laittavat paprikaa leivän päälle :))
Niin? Jotain ongelmaa siinä?
Paprika oli kallista 70-luvulla, kyllä silloin ostettiin lähinnä vain tomaattia ja kurkkua. Paprika yleistyi vasta 80-luvulla.
Mitä sitten pitäisi ostaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, aion ostaa ed. mainittuja tuotteita kyllä jatkossakin.
Aloittajaa älykkäämmän.