Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen avaamassa tinderin. Kertokaa mielipiteet kuvauksesta jota mietin!

Vierailija
24.05.2018 |

"Rakasta itseäsi ja läeheisiä pidä perhe lähellä ja ota uusi päivä uutena ja usko parempaan"

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pelkällä kuvalla tule mätchejä, niin kannatta kyllä ainakin sitten kokeilla sitä profiilitekstin lisäämistä. Mulla ainakin, jos kuvat ei suuremmin sykähdytä, se teksti voi kuitenkin kääntää homman niin että laitan sydäntä.

Mikä sitten on hyvä profiiliteksti, vaikea siihen on muuta yleispätevää neuvoa sanoa, kuin että oikein mitään ei kannata ilmaista negatiivisen kautta...

Itsellä on ollut pelkillä kuvilla sekä kuvilla ja mietityllä profiilitekstillä, mutta lopputulos on kyllä ollut yhtä epäonnistunut.

Alan olla kyllä vahvasti sitä mieltä, että ainoastaan kuvat on oleellisia miehellä Tinderissä.

M35

Vierailija
42/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pelkällä kuvalla tule mätchejä, niin kannatta kyllä ainakin sitten kokeilla sitä profiilitekstin lisäämistä. Mulla ainakin, jos kuvat ei suuremmin sykähdytä, se teksti voi kuitenkin kääntää homman niin että laitan sydäntä.

Mikä sitten on hyvä profiiliteksti, vaikea siihen on muuta yleispätevää neuvoa sanoa, kuin että oikein mitään ei kannata ilmaista negatiivisen kautta...

Itsellä on ollut pelkillä kuvilla sekä kuvilla ja mietityllä profiilitekstillä, mutta lopputulos on kyllä ollut yhtä epäonnistunut.

Alan olla kyllä vahvasti sitä mieltä, että ainoastaan kuvat on oleellisia miehellä Tinderissä.

M35

Vaikka ajattelet, että sulla on "mietitty" profiiliteksti, ei vielä sano mitään. Vaikka se sun mielestä olisi ensiluokkainen, se voi silti naisten mielestä olla teennäinen tai kaksimielinen tai epäselvä tms...

Ja todennäköisesti, jos et ole sairaalloisen lihava, kalapuikkoviiksinen, spedetukkainen ja kainalohousihin pukeutuva mies, saat kyllä tinderissä joitakin tykkäyksiä, et vain niiltä naisilta, joista itse oot tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Näinhän se on.

Mulla oli ennen 2 erityisen hyvin onnistunutta kuvaa tinderissä ja sain kasapäin mätsejä ja treffejä.

Sen jälkeen kun vaihdoin kuvat tuoreisiin realistisiin kuviin niin mätsien tulo ja treffeille pääsy loppui aika pitkälti siihen. Vaikka muuten profiili oli ihan samanlainen.

Kaikki on kasvojen ulkonäöstä kiinni tinderissä.

Vierailija
44/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimeaa ja kliseistä seinäteksti shaibaa. Ei jatkoon. 

"Rakasta itseäsi ja läeheisiä pidä perhe lähellä ja ota uusi päivä uutena ja usko parempaan"

Voisi ilmaista vaikka näin olematta ihan kuolettavan tylsä:

Rakastatko itseäsi ja arvostatko läheisiäsi? Oletko perusluonteeltasi optimisti, jolle huononakin päivänä lasi on puolitäysi? Nämä ovat minulle tärkeitä asioita ja arvoja. 

Sitten perään pieni kuvaus; Ikä, mitä etsit, onko lapsia ja vaikka maininta jos on jokin harrastus.

Vierailija
45/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vpi kauhea näitä kommentteja. Ajattelin että tulisi edes muytama rohkaiseva kommentti ja tykkäys. Ihan tosissaan näin vaivaa kun mietin tuota esittelyä. No eipä tuo taida kelvata joten voiko joku neuvoa miten tekstin saa muutettua tinderissä vai onko tuo sama ikuisesti? Ap

Vierailija
46/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun ehdin sen jo sinne lykätä. Siis tinderiin. Ap

Vierailija
47/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vpi kauhea näitä kommentteja. Ajattelin että tulisi edes muytama rohkaiseva kommentti ja tykkäys. Ihan tosissaan näin vaivaa kun mietin tuota esittelyä. No eipä tuo taida kelvata joten voiko joku neuvoa miten tekstin saa muutettua tinderissä vai onko tuo sama ikuisesti? Ap

Asetuksista saa muokattua profiilitekstiä.

Itsepäs kysyit mielipiteitä, älä siis loukkaannu niistä.

Vierailija
48/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa tulisi kyllä tuolle tekstille välitön X, vaikka kuvat olisivatkin ihan ok. Syyt:

- kirjoitusvirheet ja puutteellinen välimerkkien käyttö. Saa kirjoittajan vaikuttamaan tyhmältä. Lukihäiriöinenkin voi panostaa oikeinkirjoitukseen hieman enemmän.

- väkisinväännetyt "mietelauseet" eivät kerran henkilöstä mitään, eivät ainakaan mitään hyvää. Lähinnä tulee mieleen, että henkilössä ei ole mitään kiinnostavaa, joten täytyy sortua latteuksiin ja yrittää liikaa.

Ei siihen profiilitekstiin tarvitse kirjoittaa mitään ihmeellistä. Kerrot vain kuka olet ja mikä on elämässäsi tärkeää. Usko pois, jos miehenä onnistut kirjoittamaan muutaman järkevän lauseen itsestäsi Tinderissä, erotut jo positiivisesti muista profiileista.

Jos olisit mies niin tietäisit ettei todellakaan riitä, etkä erotu mitenkään.

Jos näin olisi niin minullekin pitäisi silloin tulla matcheja.

M35

Selasin huvikseni 100 ensimmäistä profiilia, joista

31% oli tyhjiä

12% luki vain pituus

29% pelkkiä hymiöitä ja lisäksi korkeintaan se pituus ja ehkä paikkakunta

28% oli edes jonkinlainen esittelyteksti. Näistäkin jos karsisi ne latteat mietelauseet

Jos et saa mätsejä, onko sun kuvissa jotain vikaa? Huono kuvanlaatu, aurinkolasit päässä, epäedustava kuvakulma? Jos profiilikuva on tosi huono, moni ei edes avaa profiilia vaan pyyhkäisee suoraan vasemmalle. Tai mätsäätkö itse vain ne kauneimmat naiset tai selvästi itseäsi nuorempia?

Vierailija
49/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä sitä asetusta. voisitko selventää? ei oo tullu paljon matcheja joten voisin tuota vähän muyokata. ap 

Vierailija
50/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa tulisi kyllä tuolle tekstille välitön X, vaikka kuvat olisivatkin ihan ok. Syyt:

- kirjoitusvirheet ja puutteellinen välimerkkien käyttö. Saa kirjoittajan vaikuttamaan tyhmältä. Lukihäiriöinenkin voi panostaa oikeinkirjoitukseen hieman enemmän.

- väkisinväännetyt "mietelauseet" eivät kerran henkilöstä mitään, eivät ainakaan mitään hyvää. Lähinnä tulee mieleen, että henkilössä ei ole mitään kiinnostavaa, joten täytyy sortua latteuksiin ja yrittää liikaa.

Ei siihen profiilitekstiin tarvitse kirjoittaa mitään ihmeellistä. Kerrot vain kuka olet ja mikä on elämässäsi tärkeää. Usko pois, jos miehenä onnistut kirjoittamaan muutaman järkevän lauseen itsestäsi Tinderissä, erotut jo positiivisesti muista profiileista.

Jos olisit mies niin tietäisit ettei todellakaan riitä, etkä erotu mitenkään.

Jos näin olisi niin minullekin pitäisi silloin tulla matcheja.

M35

Selasin huvikseni 100 ensimmäistä profiilia, joista

31% oli tyhjiä

12% luki vain pituus

29% pelkkiä hymiöitä ja lisäksi korkeintaan se pituus ja ehkä paikkakunta

28% oli edes jonkinlainen esittelyteksti. Näistäkin jos karsisi ne latteat mietelauseet

Jos et saa mätsejä, onko sun kuvissa jotain vikaa? Huono kuvanlaatu, aurinkolasit päässä, epäedustava kuvakulma? Jos profiilikuva on tosi huono, moni ei edes avaa profiilia vaan pyyhkäisee suoraan vasemmalle. Tai mätsäätkö itse vain ne kauneimmat naiset tai selvästi itseäsi nuorempia?

Ei mitään noista, olen jo profiilia tehdessä tiennyt nämä aurinkolasihommat sun muut typeryydet. Kuvanlaatu on hyvä, mutta mistäs minä tiedän onko omat kuvat hyviä vai ei. Mulla on asetuksena 28-40v naiset ketä näytetään ja kauneimmat rankkaan heti pois, en lähestyisi niitä livenäkään.

M35

Vierailija
51/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en löydä sitä asetusta. voisitko selventää? ei oo tullu paljon matcheja joten voisin tuota vähän muyokata. ap 

Jos et omia tietoja osaa sieltä muokata niin ehkä se ei oo sun juttua tuo Tinder. Ei ole kyllä vaikeaa.

Vierailija
52/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, huikeat naurut sain lukiessani tätä ketjua!

Vierailija
53/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jätin tuon vanhan tekstin. ap

Vierailija
54/56 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka yksinkertanen oot?