Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverilla kallis rannekello

Vierailija
24.05.2018 |

Huomasin että työkaverilla on ihan törkeän hintainen rannekello.
Mikä järki on hankkia kello joka maksaa yli 10 000€? Onko tässä jotain mitä en ymmärrä, on varmaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ymmärtämistä siinä on?

Vierailija
2/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä hintalappu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello sentään näyttää aikaa.

Korut eivät tee yhtään mitään. Miksi kukaan pitäisi ikinä yhtäkään korua?

Vierailija
4/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on saanut sen hyvänmiehenlisänä firmalta. Mieti sitä. 

Vierailija
5/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin, että itse olen leikkinyt aikuista ihan tarpeeksikauan ja nyt on sen vuoro, ettei ihan joka asian kohdalla mieti onko siinä järkeä vai ei. Nyt aikaa pitää ihan vaan kivaa.

Vierailija
6/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipahan hymäillä sinulle, että hänen kellonsa maksaa enemmän, kuin sinun kaikki omaisuutesi yhdessä!

Vierailija
7/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä hintalappu?

Kyllä, heilutteli sitä minun nenäni edessä. No ei ollut :D Googlasin kyseisen kellon ja näin löysin hinnan.

t.ap

Vierailija
8/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä hintalappu?

Kyllä, heilutteli sitä minun nenäni edessä. No ei ollut :D Googlasin kyseisen kellon ja näin löysin hinnan.

t.ap

Kohtuu-uteliasta. :D

Vierailija
9/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä hintalappu?

t.ap

Kohtuu-uteliasta. :D

Täytyy myöntää että kyllä. Kun näin että kellossa lukee "Rolex" niin alkoi kiinnostaa hinta. Ja ihan silkkaa uteliaisuutta.

t.ap

Vierailija
10/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on ostaa 40t€ auto kun alle kymppitonninkin vekotin ajaa saman asian? Jollekin joku asia on tärkeämpi kuin sama asian jollekulle toiselle, ja on valmis satsaamaan siihen, ja jos on varaa niin mikäs siinä. Jos olet itse kalliin kellon huomannut, eikä työkaveri ole elvistelyt sillä nenäsi edessä ilkkuen köyhyyttäsi, niin mitä ihmeen ongelmaa tässä on. Sä et ymmärrä jotain hankintaa, ja ihan takuulla jopa työpaikallasi on joku joka tarkemmin ajatellen ei ymmärrä jotain sun hankintaasi.  Kukin tyylillään.

Vierailija
11/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on ostaa 40t€ auto kun alle kymppitonninkin vekotin ajaa saman asian? Jollekin joku asia on tärkeämpi kuin sama asian jollekulle toiselle, ja on valmis satsaamaan siihen, ja jos on varaa niin mikäs siinä. Jos olet itse kalliin kellon huomannut, eikä työkaveri ole elvistelyt sillä nenäsi edessä ilkkuen köyhyyttäsi, niin mitä ihmeen ongelmaa tässä on. Sä et ymmärrä jotain hankintaa, ja ihan takuulla jopa työpaikallasi on joku joka tarkemmin ajatellen ei ymmärrä jotain sun hankintaasi.  Kukin tyylillään.

Eivät ne kyllä ole ihan sama asia. Mutta olet oikeassa, ehkä hän arvostaa siinä kellossa jotain mitä minä en näe.

t.ap

Vierailija
12/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten työkaveri on Thaimaan reissulla ostanut sen vitosella torikauppiaalta.

Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
13/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten työkaveri on Thaimaan reissulla ostanut sen vitosella torikauppiaalta.

Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

No en kyllä millään usko tuohon tämän työkaverin kohdalla. 100% varma en tietenkään voi olla.

t.ap

Vierailija
14/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ostaa luksusta. Itse en ymmärrä. Tosin tienaan vain n 50k vuodessa joten en ole mitenkään rikas. Silti tiedä saman verran tai vähemmän tienaavia, jotka säästävät vuoden että saavat ostettua tyyliin kalliin turkin.

Itse käytän rahaa enemmän elämyksiin, vaikka hienoon illalliseen.

Vierailija
15/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä ranta-rolex

Vierailija
16/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne kyllä ole ihan sama asia. Mutta olet oikeassa, ehkä hän arvostaa siinä kellossa jotain mitä minä en näe.

t.ap

Käytetyn auton arvo laskee ajettaessa ja auton vanhetessa, kun taas kellon arvo voi jopa nousta. Sikäli sijoitusmielessä kello voi olla jopa fiksumpi kohde panostaa, mikäli rahojaan haluaa materiaan pistää.

-Sivusta

Vierailija
17/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuden tunteet ovat aivan normaaleja mutta ota huomioon että työkaverisi ei välttämättä halua kerskua kellollaan. Hän on vaan vilpittömästi iloinen laatukellosta jonka ajannäyttöön voi luottaa ja joka on myös edustavan näköinen ja sopii työkaverisi habitukseen.

Vierailija
18/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateuden tunteet ovat aivan normaaleja mutta ota huomioon että työkaverisi ei välttämättä halua kerskua kellollaan. Hän on vaan vilpittömästi iloinen laatukellosta jonka ajannäyttöön voi luottaa ja joka on myös edustavan näköinen ja sopii työkaverisi habitukseen.

Ihan totta, kello kyllä sopii tuolle komealle ja tyylikkäälle miehelle, sitä en kiellä. En ole kateellinen.

t.ap

Vierailija
19/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako?

Vierailija
20/36 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako?