Garmisch Partenkirchenin kilpailu, näkyykö TV:ssä
Kommentit (19)
"YLE ja Viaplay näyttävät Oberstdorfin osakilpailun. Garmisch-Partenkirchenin osakilpailu näkyy Suomessa yksinoikeudella vain Viaplaylta.
Innsbruckin ja Bischofshofenin kilpailut taas ovat katsottavissa Suomessa ilmaisen Eurovision Sports -palvelun kautta (vaatii rekisteröitymisen)."
Vierailija kirjoitti:
Hiihdot ovat nykyään Viasatilla.
No tossa oli kyse mäkyhypystä.
Yle esittää Tour de skin viimeisiä kilpailuja pe-su.
Ylen määrärahat menivät johtoryhmän bonuksiin ja pillupäiväkirjojen tuottamiseen, urheiluun ei ole enää varas
Ei enää oikein jaksa seurata talvilajeja, kun iso osa kilpailuista maksukanavilla. No ensi vuonna hiihtojen pitäisi kai taas näkyä Ylellä.
Netistä löytää kyllä ilmaisia streameja maastohiihdosta ja mäkihypystä, pitää vain hakea. Ei tarvitse edes rekisteröityä. Juuri nytkin aloin katsomaan miesten hiihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää oikein jaksa seurata talvilajeja, kun iso osa kilpailuista maksukanavilla. No ensi vuonna hiihtojen pitäisi kai taas näkyä Ylellä.
Yle näyttää joitakin aika satunnaisesti valikoituneita osakilpailuja talvilajien maailmancupeista ja esitti myös Suomessa heti alkukaudesta Rukalla ja Levillä järjestetyt kilpailut.Tour de skin loppu pe-su näkyy tosiaan Ylellä.
Vierailija kirjoitti:
Ylen määrärahat menivät johtoryhmän bonuksiin ja pillupäiväkirjojen tuottamiseen, urheiluun ei ole enää varas
ai nytkö sitä urheilua pitääkin Ylellä olla kun äsken niistä piti säästää? Menikö tämäkin homma taas persuiluksi?
Ei tule edes Eurosportilta, vaikka sieltä on ennen tullut kaikki mäkihyppykisat
Kämppikselläni on maksukanavia ja juuri nyt kun remppaa kanavia VSportilla oli jotain hiihtoa. Olen itse eri huoneessa, mutta kuulin tuon, enkä saa tuota televisiota ollenkaan katsoa. Katson itse kaiken Yle Areenasta ja MTVKatsomosta tabletilla.
Itse katson netistä ilmaiseksi, minulla ei ole maksukanavia.
Vierailija kirjoitti:
Jess! Areenassa näkyykin kaikenlaista kivaa nuorta femakkoa ja runsaasti näkyy olevan väritukkaa & pelihetkiä kuin Stubbin linnan juhlissa konsanaan. Värinää!
Vierailija kirjoitti:
Katson itse kaiken Yle Areenasta ja MTVKatsomosta tabletilla.
Miten tuota Katsomon kaltaista sontaa voi katsoa? Eikö näiltä tule mainoksia melkein tunti tunnin ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytää kyllä ilmaisia streameja maastohiihdosta ja mäkihypystä, pitää vain hakea. Ei tarvitse edes rekisteröityä. Juuri nytkin aloin katsomaan miesten hiihtoa.
Höpsistä.
Ainakin la-su 18.1-19.1.2025 Yle esittää taas mäkihyppyä, miesten kilpailut Zakopanesta. Yle esitti tosiaan sen mäkiviikon ensimmäisen kilpailun ja juuri ennen joulua mäkihyppyä Sveitsistä.
Ylen ohjelmatiedot näkyy pitkälle eteenpäin. Sieltä vaan katsomaan, että milloin TV2 esittää milloin mitäkin talviurheilua.
Olis taas jännitettävää pääseekö suomipojat edes kilpailuun karsinnasta.
Hiihdot ovat nykyään Viasatilla.