Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
En tiedä mitä pitäisi tehdä. Aika toivoton olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti näitä ketjuja on ollut paljon enemmän kuin kuusi. Tosi pitkiä terveisketjuja on kokonaan poistettu. Vuosina 2015-2016 kirjoitetut ainakin on taidettu poistaa.
Millaisia kaipauksia siellä oli silloin? Mä en vielä silloin luknut av:ta.
Aika ufokamaa nää oli jo silloin, mutta enemmän oli pitkiä terveisiä esim. nuoruuden poika- ja tyttökavereille. Mieleltään järkkyneitä ja muita ilkeitä jankkaajia ei ollut, ja palsta oli auki vuorokauden ympäri.
Sit oli se musta pilvi, joka lähetteli aina ihanasti kuvailtuja halauksia. Ne tais olla aina iltaisin hyvän yön toivotuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti näitä ketjuja on ollut paljon enemmän kuin kuusi. Tosi pitkiä terveisketjuja on kokonaan poistettu. Vuosina 2015-2016 kirjoitetut ainakin on taidettu poistaa.
Millaisia kaipauksia siellä oli silloin? Mä en vielä silloin luknut av:ta.
Aika ufokamaa nää oli jo silloin, mutta enemmän oli pitkiä terveisiä esim. nuoruuden poika- ja tyttökavereille. Mieleltään järkkyneitä ja muita ilkeitä jankkaajia ei ollut, ja palsta oli auki vuorokauden ympäri.
Vieläköhän ne kaipaa niitä? Ihan vain mietin.
Minä ainakin olen ollut mukana versio ykkösestä, ja muistan nähneeni näitä jo aikaisemminkin, vaan itse aloin viestiä pari vuotta sitten, v.i:n aikaan.
Ja siis kaipaan edelleenkin, ja samaa naista.
Hyvän yön rutistus rakkaalle kaivatulleni. Nuku hyvin.
Anteeksi, jos olen ollut poissaoleva ja outo viime aikoina.
Juttelin Ä:n kanssa äsken. Olin sen takia poissa palstalta.
Ä sanoi, että minun pitää unohtaa tuo ja etsiä jotain muuta.
Meidän pitkä historia, joka antoi meille myös yhteisen lapsen...en voi sanoin kuvailla. Olit, olet ja tulet aina olemaan puolet minusta. En voi elää kanssas, mutta tuntuu etten ilmankaan. Käsittämätöntä. En ikinä tule tuntemaan samaa ketään muuta kohtaan. Rakastan sinua aina. Toivon, että olet onnellinen uuden perheesi kanssa, vaikka toisaalta se repii minut kappaleiksi.
Olenko turhaan mustasukkainen sinusta mies?
Nuku hyvin rakkaani. Mä rakastan sua, vaikka mitä tekisin. Mutta eihän se ole sun vikasi, paitsi että olet kyllä kaikin puolin aivan liian ihana. Miten mä voisin olla rakastamatta sua. Tulinen suudelma ja hyvää yötä sulle. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Löysin sinussa jotain sellaista, jota olin aina tiedostamattani etsinyt. Kun sinut kerran löysin edestäni, en ole voinut sinua unohtaa. Olet edelleen ajatuksissani. Varmaan pysyvästi.
Mikä teidän esteenä on tällä hetkellä?
Oon varattu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pitäisi tehdä. Aika toivoton olo.
Unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne oli lemppareita?
Mun lempparit oli ihan alussa. Silloin kaipaajat oli vielä normaaleja ihmisiä. Kaikki oli ihan uutta ja jännää.
Koska silloin (ketjut välillä marraskuu 2016-syksy 2017) olin korviani myöten rakastunut ja henkilökohtainen tunnelma sen mukainen.:)
Sitä ennen en ole täällä käynyt, eli en tiedä niistä alun ketjuista.
Etkö ole enää rakastunut?
En niin voimakkaasti
Mitä on tapahtunut ettet ole enää niin voimakkaasti rakastunut ja oliko tunne molemminpuolinen? Sait sää koskaan kerrottua sille ihastukselle että sää olet rakastunut? Sori kun kyselen, ei ole pakko vastata. Ittellä vaan ollu sama tilanne.
Aikaa kulunut ja tajunnut paremmin, ettei toista kiinnosta.
Kerroin joo, ja ei haittaa jos kyselee eipä tänne kirjoittaisi jos ei kyselyitä kestäisi.:D
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitkä historia, joka antoi meille myös yhteisen lapsen...en voi sanoin kuvailla. Olit, olet ja tulet aina olemaan puolet minusta. En voi elää kanssas, mutta tuntuu etten ilmankaan. Käsittämätöntä. En ikinä tule tuntemaan samaa ketään muuta kohtaan. Rakastan sinua aina. Toivon, että olet onnellinen uuden perheesi kanssa, vaikka toisaalta se repii minut kappaleiksi.
Voimahalaus
Vieläköhän ne kaipaa niitä? Ihan vain mietin.