Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Tykkäätkö minusta edelleen mies? Mikä minussa on sellaista että tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne oli lemppareita?
Mun lempparit oli ihan alussa. Silloin kaipaajat oli vielä normaaleja ihmisiä. Kaikki oli ihan uutta ja jännää.
Koska silloin (ketjut välillä marraskuu 2016-syksy 2017) olin korviani myöten rakastunut ja henkilökohtainen tunnelma sen mukainen.:)
Sitä ennen en ole täällä käynyt, eli en tiedä niistä alun ketjuista.
Oikeasti näitä ketjuja on ollut paljon enemmän kuin kuusi. Tosi pitkiä terveisketjuja on kokonaan poistettu. Vuosina 2015-2016 kirjoitetut ainakin on taidettu poistaa.
Löysin sinussa jotain sellaista, jota olin aina tiedostamattani etsinyt. Kun sinut kerran löysin edestäni, en ole voinut sinua unohtaa. Olet edelleen ajatuksissani. Varmaan pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lempparit oli ihan alussa. Silloin kaipaajat oli vielä normaaleja ihmisiä. Kaikki oli ihan uutta ja jännää.
Koska silloin (ketjut välillä marraskuu 2016-syksy 2017) olin korviani myöten rakastunut ja henkilökohtainen tunnelma sen mukainen.:)
Etkö ole enää rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti näitä ketjuja on ollut paljon enemmän kuin kuusi. Tosi pitkiä terveisketjuja on kokonaan poistettu. Vuosina 2015-2016 kirjoitetut ainakin on taidettu poistaa.
Millaisia kaipauksia siellä oli silloin? Mä en vielä silloin luknut av:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lukenut
Jatkoa edellisestä numerosta (#ode poisti yön aikana viestisi,nainen ja poisti koko ketjun)
s.7.vauva.fi/keskustelu/3178540/laheta-terveisesi-kaipaamallesi-henkilolle-v?page=6
Vierailija
107/116
klo 22:45 | 22.5.2018
Näytä aiemmat lainaukset (1)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaikesta siussa nainen.
Oho! Sitten se etunimen ensimmäinen kirjain!
Vastaan: E
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kesäkuun puolella kaverimielellä mun kans kävelylle jos pyytäisin?
Lähden kanssasi kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Mihis vitosketju hävisi? Nelonen tosin olis lempparini.
Mustasukkainen qihyz terminoi sen ka poisti rakkaani mulle osoittaman tiedustelun.
Vierailija kirjoitti:
🗣📶
😂
No sehän on juuri näin 🗣📈
Eli edelleen nousussa ↗️
🌜❤️
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Löysin sinussa jotain sellaista, jota olin aina tiedostamattani etsinyt. Kun sinut kerran löysin edestäni, en ole voinut sinua unohtaa. Olet edelleen ajatuksissani. Varmaan pysyvästi.
Mikä teidän esteenä on tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niin voimakkaasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ufokamaa nää oli jo silloin, mutta enemmän oli pitkiä terveisiä esim. nuoruuden poika- ja tyttökavereille. Mieleltään järkkyneitä ja muita ilkeitä jankkaajia ei ollut, ja palsta oli auki vuorokauden ympäri.
Hyvää yötä mun rakkaalle (mies) jota olen taas koko päivän ajatellut ja ikävöinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niin voimakkaasti
Mitä on tapahtunut ettet ole enää niin voimakkaasti rakastunut ja oliko tunne molemminpuolinen? Sait sää koskaan kerrottua sille ihastukselle että sää olet rakastunut? Sori kun kyselen, ei ole pakko vastata. Ittellä vaan ollu sama tilanne.
Tero ja mikaela. Ei teidän tarvitse enää peitellä. Teidän salaisuus on monella tiedossa. Pieni paikka se MASKU