Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolesteroli = äly

Vierailija
23.05.2018 |

Kolestrolia tarvitaan älyllisten toimintojen ylläpitoon.
Aivot sisältävät suuret määrät kolestrolia.

Miksi kolestrolitasoja pyritään keinotekoisesti alentamaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas kerran asiantuntijat vauhdissa! Huh, huh sentään!

Mihin me enää lääkäreitä tarvitaan ollenkaan kun täällä tiedetään kaikki niin paljon paremmin.

Lääkärit voisi enemmänkin tutustua aiheesta tehtyihin tutkimuksiin, jotka kumoavat nykyisen käypähoidon mukaisia linjauksia kolestrolin ja "huonojen" rasvojen osalta. Löytyy kyllä luettavaa ihan kaikille, jos vähän kaivelee, ja ihan lääkärit ja tutkijat ovat niitä tehneet, ei mitään pilipalihuuhaata.

Itse olen nelikymppinen, ja joo läski omasta laiskuudesta johtuen, verenpaine on koholla ja diabeteskin on diagnosoitu. (Diabetekseen on läskien lisäksi valitettavasti sukurasite molemmilta puolilta). Olis pitänyt vielä 5.2 kolestrolia käydä alentamaan lääkkeillä (LDL-HDL-Trigly -suhteet olivat optimaaliset), koska tavoitearvo verenpainetta ja diabetesta potevalla on 4.5. Jep, kieltäydyin.

Mä teen ikääntyneiden parissa sosiaalityötä. Ja en vaan voi sanoa omia, käypähoidon vastaisia mielipiteitäni kotikäynneillä. Surettaa, kun näkee näitä verrattain nuoria ikääntyviä, joilla on "määrittelemätön dementia" jo 65-vuotiaana. Ja kun katsotaan lääkelistaa ja muita terveystietoja, niin kolestrolilääkityshän siellä.

Eipähän dementoidu, kun jättää lääkkeet syömättä ja kuolee esi-isien tapaan jo viisikymppisenä sydäriin.

Ne seurantatutkimukset tahtoo osoittaa, että kolestrolilla ja sydäreillä ei olekaan korreloivaa tekijää...

Mutta joo. Mieluummin vaikka sitten kuolen nuorempana kuin himmailen täällä vuosikymmeniä dementikkona.

Vierailija
22/22 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan, jotkut jää asemalle ja toiset ei pääse edes sinne asemalle asti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi