Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sektioarpi ja bikinien käyttö. Sujuuko sinulta?

Vierailija
23.05.2018 |

Oletko löytänyt riittävästi itsevarmuutta bikinien käyttämiseen arvosta huolimatta? Miten minäkin löytäisin sitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi sektioarpea, vaaka-arpi joka jää bikinien alle, hätäsektion iso pystyarpi, sydänleikkauksesta iso arpi rinnan alta selkään, selässä auto-onnettomuudesta jäänyt 20cm pystyarpi, kaksi arpea kasvoissa (korvasta silmäkulmaan ja nenästä ylähuuleen) sekä pitkät arvet molemmissa käsivarsissa ja  jaloissa (kolarista). Ja vaikka muistutan tilkkutäkkiä, pidän bikineitä - tuijotelkoot jos haluavat.

Respect

Vierailija
22/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sektioarpi on tosi alhaalla, varmaan vain tuuma häpykummun alusta. Ja on tosi haalea, ei juuri huomaa. Minulla on myös leikkausarpi kaulassa, n 6-7 cm ja sekin on niin ohut ja vaalea, ettei sitä juuri enää huomaa, edes terveydenhuollon ammattilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt bikineitä 27 vuoteen, jolloin ensimmäinen sektio tehtiin. Samasta pystyviillosta leikattiin toinenkin lapsi ja sitten sitä vielä jatkettiin reilusti navan yläpuolelle, kun kohtu ja munasarjat poistettiin. Arpi on kamala ja maha sen ympärillä vielä kamalampi. Ei tulisi mieleenkään esitellä niitä bikineissä.