Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sektioarpi ja bikinien käyttö. Sujuuko sinulta?

Vierailija
23.05.2018 |

Oletko löytänyt riittävästi itsevarmuutta bikinien käyttämiseen arvosta huolimatta? Miten minäkin löytäisin sitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sektioarven lisäksi myös pitkä pystysuora arpi mahassa, ei ole tullut mieleenkään, että sitä pitäisi hävetä tai piilotella. Eikä ole kukaan asiasta myöskään ikinä maininnut.

Vierailija
2/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä arvessa on kamalaa? Mulla on arpia vähän joka puolella eikä ne mua häiritse yhtään. Ei kylläkään ole sektioarpea. Onko tämä paha siksi missä se sijaitsee, että et halua katseita sille alueelle, vai siksi että se kertoo sinulla olevan lapsia vai siksi että arpi on ruma? Olisiko eri asia, jos arpi olisi selässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti vaalea vaakatasossa oleva sektioarpi peittyy bikinien alle.

Vierailija
4/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sektioarpi, pysty sellainen vielä, joka kyllä bikineistä näkyy. Ei hävetä, miksi pitäisi. Mulla ei ole maailman paras itsetunto, mutta tätä arpea en ole ikinä hävennyt. Jos se jotain ärsyttää, olkoon katsomatta.

Vierailija
5/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsektioarpi pystyviilolla.Vartalo hoikka eikä kyllä koskaan ole tullut mieleen hävetä arpea vaikka se onkin levinyt ja näkyy hyvin

Vierailija
6/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti vaalea vaakatasossa oleva sektioarpi peittyy bikinien alle.

Ei peity, koska minulle on tehty hätäsektio. Arpi on pystysuora ja hyvin erottuva väriltään.

Vierailija
7/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylpeä komeasta sektioarvestani.

Kertoohan se että olen saanut saattaa lapsen tähän maailmaan.

Vierailija
8/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä arvessa on kamalaa? Mulla on arpia vähän joka puolella eikä ne mua häiritse yhtään. Ei kylläkään ole sektioarpea. Onko tämä paha siksi missä se sijaitsee, että et halua katseita sille alueelle, vai siksi että se kertoo sinulla olevan lapsia vai siksi että arpi on ruma? Olisiko eri asia, jos arpi olisi selässä?

Ei oikeastaan. En yhtään pidä siitä, miltä arpi näyttää. Ehkä joskus peiton sen tatuoinnilla.

Vierailija
9/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paka..eiku vatsalihasten erkauma varmaan. Leveä kumimainen pystyjälki, peittynyt kahden läskinpuolikkaan puristuksiin. 28 vuotta sektiosta.

Tota joo, en koske bikineihin.

Vierailija
10/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paka..eiku vatsalihasten erkauma varmaan. Leveä kumimainen pystyjälki, peittynyt kahden läskinpuolikkaan puristuksiin. 28 vuotta sektiosta.

Tota joo, en koske bikineihin.

Jollain tavalla helpottava kuulla se, että on muitakin, jotka eivät ole niin sinut tällaisten arpien kanssa. En siis varsinaisesti häpeä arpea, mutta en pidä siitä. Siksi todennäköisesti minuakaan ei tulla jatkossa bikineissä näkemään (ellen sitten päädy hankkimaan kivaa tatuointia joskus koristamaan vatsaa).

Vierailija
11/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi sektioarpea, vaaka-arpi joka jää bikinien alle, hätäsektion iso pystyarpi, sydänleikkauksesta iso arpi rinnan alta selkään, selässä auto-onnettomuudesta jäänyt 20cm pystyarpi, kaksi arpea kasvoissa (korvasta silmäkulmaan ja nenästä ylähuuleen) sekä pitkät arvet molemmissa käsivarsissa ja  jaloissa (kolarista). Ja vaikka muistutan tilkkutäkkiä, pidän bikineitä - tuijotelkoot jos haluavat.

Vierailija
12/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on iso vertikaaliarpi. Pikkukylässä minulle suorastaan vinoiltiin päin naamaa arvestani mutta olin siellä muutenkin koko kylän "hylkiö". Muutin pk-seudulle ja nyt ketään ei kiinnosta mun arpi tai kroppa. Rohkeesti voi pukeutua miten haluaa enkä todellakaa enää häpee kroppaani.

Vierailija
13/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että hätäsektiossa leikataan erilain. Miksi?

Ohis.

Vierailija
14/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaakasuora arpi kiireellisestä sektiosta. En häpeile sitä vaikka aluksi sektioon joutuminen harmitti minua hirveästi ja vihasin itseäni ja arpeani kun en kyennytkään synnyttämään normaalisti. Nyt ajattelen, että onneks lapseni ja itse säästyttiin hengissä. Jos ei olisi tehty tuolloin kiireellistä sektioota, oli hetken päästä ollut kiire tehdä hätäsektio. Aluksi olisin varmaan siitäkin ollut kauhuissani ja harmitellut "rumaa arpea". Mutta enää asia ei haittaa, olen vasta nyt tajunnut miten lähellä oli meidän molempien lähtö maailmasta. Muista ap pistää asiat tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
15/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on tosi alhaalla ja huomaamaton. Sektioarvessa ärsyttävintä on minusta se että jos vaikka nousee nopeasti ylös, niin se edelleen repäisee vastaan joskus. Kuuden vuoden jälkeen.

Vierailija
16/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi on niin alhaalla ettei se näy biksujen kanssa, vaikka nuokin on tosi matalat.

Vierailija
17/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis.

Lapsi pitää saada nopeasti ulos. 

Vierailija
18/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis.

Lapsi pitää saada nopeasti ulos. 

Niin ja pystysuorasta on nopeampi kaivaa ulos.

Vierailija
19/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi on, samoin läskimaha, läskiper-se, läskireidet ja julmetut riipparit. Ei hävetä käyttää bikineitä. Ihminen minä olen muiden joukossa, vikoineni päivineni. Meitä on täällä aika monta miljardia, mitä väliä yhden läskikerroksella tai arvella.

Vierailija
20/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arpi on, samoin läskimaha, läskiper-se, läskireidet ja julmetut riipparit. Ei hävetä käyttää bikineitä. Ihminen minä olen muiden joukossa, vikoineni päivineni. Meitä on täällä aika monta miljardia, mitä väliä yhden läskikerroksella tai arvella.

Sulla on aivan ihana asenne! Saisinpa edes puolet tuosta itselleni. Tai no, se vaatii opettelua ja aion vielä saada yhtä hyvän itsevarmuuden :)