Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa kertomukseni perusteella miksi en löydä kumppania miehistä?

Vierailija
23.05.2018 |

Elikkä olen 30v laiha ja pitkä: 175cm 52kg, brunette eli pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun naisellisen muodikkaasti. Elän terveellisesti, urheilen päivittäin (en juo alkoholia enkä tupakoi), lomilla matkustelen ja sivistän itseäni. Ystävien mielestä olen melkein täydellinen tyttöystävä ja aitoa vaimomateriaalia. En ole seinäruusu mutta en myöskään äänekäs bimbo. Asun omillani, autan vanhempiani ja olen perhekeskeinen. Talous on kunnossa ja minulla on vakituinen työ. Hymyilen paljon, olen iloinen ja auttavainen eli luonne on hyvä. :) Miksi en saa miestä, vaikka olen "näkyvillä"?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoissa on joitakin voimakkaita piirteitä? Et tyrkytä itseäsi - edes somessa? Et harrasta irtosuhteita? Parisuhteet alkaa yhdenillanjutuista tai säädöistä.

Vierailija
22/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne top10% miehet ei kelpuuta kolmekymppistä kun parikymppisiäkin on tarjolla. Julmaa mutta totta, vanhemmat miehet (+40) vois olla sun juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä olen 30v laiha ja pitkä: 175cm 52kg, brunette eli pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun naisellisen muodikkaasti. Elän terveellisesti, urheilen päivittäin (en juo alkoholia enkä tupakoi), lomilla matkustelen ja sivistän itseäni. Ystävien mielestä olen melkein täydellinen tyttöystävä ja aitoa vaimomateriaalia. En ole seinäruusu mutta en myöskään äänekäs bimbo. Asun omillani, autan vanhempiani ja olen perhekeskeinen. Talous on kunnossa ja minulla on vakituinen työ. Hymyilen paljon, olen iloinen ja auttavainen eli luonne on hyvä. :) Miksi en saa miestä, vaikka olen "näkyvillä"?

Olet kokoajan tekemässä jotain tai reissaamassa. Näitä yliaktiivisia naisia on Tinderi täynnä. Samalla ihmettelevät kun ei löydy miestä.

M35

Vierailija
24/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti niistä syistä jotka jätit kertomatta.

M

Vierailija
25/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja seurusteluhistoriassa joku miinusmerkki, ehkä olet ollut liian avoin ja eksoottisesta pitävä, monelle miehelle se on ehdoton EI KIITOS.

Vierailija
26/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiällä pilattu lauta, ehkä vielä ruma nenä ja pahanhajuinen hengitys.

Vierailija
27/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miellätte tämän "vaimomateriaalia"-ominaisuuden ystäviesi kanssa? Vai onko se siis tuo "pitkä, laiha, reissaava, työssäkäyvä, hymyileväinen"?

Ajattelin vaan, itse en tiedä mitä se on. Enkä muuten olekaan vaimo, avopuoliso vain.

Vierailija
28/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot itsestäsi vain pinnallisia asioita. Ehkä syvällisyyden lisääminen auttaisi.

Vierailija
29/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumorintajuinen ja kiinnostunut myös miehen jutuista?

Luotko katsekontakteja kiinnostavan oloisiin miehiin ja katsotko heitä iloisilla avoimilla silmillä?

Osaatko nauraa itsellesi?

Millaisia miehiä lähestyt/tapailet?

Olet melko pitkä, osa miehistä saattaa pitää lyhyemmistä, jos taas olet kasvoista vielä kaunis niin eivät vaan välttämättä uskalla lähestyä. :)

Olen sinun ikäisesi ja sanon sinulle että sinun ei tarvitse ottaa 40+ miestä ellet itse vähän kokeneempaa halua. Kyllä kivalle 30v naiselle löytyy mukavia n 30v miehiä. Itse olen sen verran tyttömäinen vielä että tykkään n. 25-35v ikäisistä ja sen ikäisten kanssa kohtaa jutut. Löydät juuri hänet joka on sinulle parhain :)

Vierailija
30/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin laiha että paskakin haisee läpi, mutta se asia on helposti korjattavissa.

Syö itsesi rantakuntoon pizzalla ja kebabilla :)

Vierailija
31/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä spekseillä hyvinkin houkutteleva paketti: Arvot todella kunnossa ja nätti. Kehität itseäsi ja oot kiinnostunut asioista.

Haet varmaankin jotain aktiivista ja positiivista tyyppiä? Positiivisuus vaikuttaa olevan vain harvojen juttu. Itsekään en oikein siedä kiukuttelijoita tai muitakaan mutrunaamoja, mutta negatiivisuus vaikuttaa olevan oikein jonkinlainen kansallisominaisuus. Yhdessä tekeminen on parasta niin kauan, kunnes iskee joku selittämätön raivari. Tai tämmöinen tuli nyt tällä hetkellä mieleen.

Mitään pappaa ei varmasti tarvitse lähteä iskemään. On meitä nuorempiakin tyrkyllä.

M32

Vierailija
32/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut esim. Tinderiä, speed datingia, netin treffipalveluita yms.?

Kaikki muut kokeiltu paitsi speed dating ei. Tapaan miehiä mieluummin kasvokkain, en netissä. Ap

Vierailija
33/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et kelpuuta ketään miehistä. Haet liian korkeatasoista miestä.

Yksi syy voisi olla vahva intuitio, jonka avulla pystyn lukemaan ja näkemään miehistä paljon enkä halua ilkeää tai pettävää miestä. Miehen tulee jakaa samanlaiset elämänarvot kanssani mihin ei kuulu pettäminen ja valehtelu. Ap

Vierailija
34/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvää pyllyä tai tissejä, se pieni särö puuttuu. Ota joskus lasillinen tai hankkiudu seuraan jossa joku on sen verran party animalimpi että yllätyksiä voi sattua.

Vierailija
35/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et juo alkoholia, nihilisti.

Vierailija
36/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä spekseillä hyvinkin houkutteleva paketti: Arvot todella kunnossa ja nätti. Kehität itseäsi ja oot kiinnostunut asioista.

Haet varmaankin jotain aktiivista ja positiivista tyyppiä? Positiivisuus vaikuttaa olevan vain harvojen juttu. Itsekään en oikein siedä kiukuttelijoita tai muitakaan mutrunaamoja, mutta negatiivisuus vaikuttaa olevan oikein jonkinlainen kansallisominaisuus. Yhdessä tekeminen on parasta niin kauan, kunnes iskee joku selittämätön raivari. Tai tämmöinen tuli nyt tällä hetkellä mieleen.

Mitään pappaa ei varmasti tarvitse lähteä iskemään. On meitä nuorempiakin tyrkyllä.

M32

Positiivista kyllä, mutta mitä tarkoitat aktiivisella? Kiukuttelua ja negatiivisuutta en siedä, koska en ole itsekään sellainen. Mikä raivari iskee ja kenelle? Kuulostaa pimeältä. Ap

Vierailija
37/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun täytyy kasvaa aikuiseksi. Naisista ne miehet kiinnostuvat, eivät pikkutytöistä.

Vierailija
38/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet koittanut lähestyä miehiä?

Harrastusten kautta ja työtilaisuuksissa juttelen avoimin mielin kaikkien kanssa sekä kokeillut läpi Tinderit ym. Ap

Vierailija
39/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun täytyy kasvaa aikuiseksi. Naisista ne miehet kiinnostuvat, eivät pikkutytöistä.

Eh? Ja mitähän tarkoitat kommentillasi? Ap

Vierailija
40/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini aina sanoo, että minä olen maailman paras mies! Parempi kuin prinssi Harry. Kukaan nainen vaan ei ole toistaiseksi sitä tajunnut :( Eivätpä tiedä mistä jäävät paitsi. Suurempi menetys se on heille kuin minulle. Minun äitini tuntee minut ja sanoo että olen tosi hyvä mies, ehkä paras koko maailmassa. Silti joudun olemaan yksin ja aina vaan yksin vaikka olen jo 34 vuotta. Olisin liian hyvä ap:llekin. Äitini sanoisi, että älä ota tuota ap:ta koska se ei olisi minulle tarpeeksi hyvä. Äitini kyllä tuntee minut paremmin kuin ap tai kukaan tällä palstalla ja on sitä mieltä että minä ansaitsen parasta ja vain parasta koska hän sanoo minulle, että minä olen paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan