Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa kertomukseni perusteella miksi en löydä kumppania miehistä?

Vierailija
23.05.2018 |

Elikkä olen 30v laiha ja pitkä: 175cm 52kg, brunette eli pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun naisellisen muodikkaasti. Elän terveellisesti, urheilen päivittäin (en juo alkoholia enkä tupakoi), lomilla matkustelen ja sivistän itseäni. Ystävien mielestä olen melkein täydellinen tyttöystävä ja aitoa vaimomateriaalia. En ole seinäruusu mutta en myöskään äänekäs bimbo. Asun omillani, autan vanhempiani ja olen perhekeskeinen. Talous on kunnossa ja minulla on vakituinen työ. Hymyilen paljon, olen iloinen ja auttavainen eli luonne on hyvä. :) Miksi en saa miestä, vaikka olen "näkyvillä"?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et kelpuuta ketään miehistä. Haet liian korkeatasoista miestä.

Vierailija
2/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä olen 30v laiha ja pitkä: 175cm 52kg, brunette eli pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun naisellisen muodikkaasti. Elän terveellisesti, urheilen päivittäin (en juo alkoholia enkä tupakoi), lomilla matkustelen ja sivistän itseäni. Ystävien mielestä olen melkein täydellinen tyttöystävä ja aitoa vaimomateriaalia. En ole seinäruusu mutta en myöskään äänekäs bimbo. Asun omillani, autan vanhempiani ja olen perhekeskeinen. Talous on kunnossa ja minulla on vakituinen työ. Hymyilen paljon, olen iloinen ja auttavainen eli luonne on hyvä. :) Miksi en saa miestä, vaikka olen "näkyvillä"?

Millä tavalla olet koittanut lähestyä miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut esim. Tinderiä, speed datingia, netin treffipalveluita yms.?

Vierailija
4/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman naama/kroppakuvaa. Tosin itse olen 29 v ikisinkku ja kerran tänne palstalle kuvani postannut ja suurimmaksi osaksi kehuja saanut ja ihmeteltiin miten voi olla mahdollista että en saa miestä.

Vierailija
5/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa että AP on vain istunut kotona peukalo pepussa eikä ole tehnyt mitään aloitteellista miesten suuntaan?

Vierailija
6/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiselitteinen vastaus: koska pelkän olemisen sijaan täytyy tehdäkin jotain.

Kolmekymppisenä (hyviä) miehiä yksinkertaisesti on vähemmän, eli naisen osalta ei enää riitä, että odottaa ikkunassa silmiä räpsytellen prinssiä saapuvaksi.

Vierailija
7/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä tapaat näitä miehiä, jotka antavat sulle pakit?

Vierailija
8/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan ole looginen, ehkä siis et pysy asiassa.

- laiha ja pitkä - kerrot kuitenkin ensin pituutesi ja sitten kilosi

- brunette - eli pitkät hiukset

wtf?

Muutoin saatat olla ns liian hyvää vaimomatskua, etkä ole kohdannut niitä miehiä, jotka haluavat perustaa perheen?

Haluaisin kyllä tietää, että millainen olet miesten seurassa.

Vierailija
9/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Urheilen päivittäin" oli ainakin mulle se ei kiitos -triggeri. T: mies

Vierailija
10/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luuviulu olet naiseksi.

Vierailija
11/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis sinä olet merkittävästi alipainoinen, bmi 17. Lisää nyt lihaa luiden päälle, ei miehet halua sänkyyn luukasan kanssa.

Vierailija
12/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan näitä, jotka ei kelpuuta "ketä tahansa".

Vierailija
13/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa ihan hyvältä noilla tiedoilla. Millaisen miehen haluat? Millainen hänen tulisi olla?

Vierailija
14/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä, harmi etten ole mies :)

Olet tosin aika hoikka, etenkin päivittäin liikuntaa harrastavaksi painat vähän. Mäkin olen ollut koko elämäni todella laiha ja olen itteni kohdalla miettinyt, voisko tämä olla yksi syy?

Vierailija
15/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat hyvältä, harmi etten ole mies :)

Olet tosin aika hoikka, etenkin päivittäin liikuntaa harrastavaksi painat vähän. Mäkin olen ollut koko elämäni todella laiha ja olen itteni kohdalla miettinyt, voisko tämä olla yksi syy?

Jos olisit mies, niin saisit ap:lta 98 %:n todennäköisyydellä pakit, hyvällä tuurilla et kovin tylyjä.

Vierailija
16/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap harrastaa? Mistä musiikista pidät? Mitä luet? ☺️

Vierailija
17/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumorintajuinen?

Vierailija
18/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu varmaan tosta elikkä-sanan käytöstä.

Vierailija
19/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis sinä olet merkittävästi alipainoinen, bmi 17. Lisää nyt lihaa luiden päälle, ei miehet halua sänkyyn luukasan kanssa.

Kyllä toi laihuus olisi mullekin turn-off, naisessa pitää olla vähän mistä ottaa kiinni. Muikunruotoiset on jotenkin kammottavia. Ja toinen toi urheiluhulluus, kyllä mulle 3-4 kertaa viikossa kuntosalia riittää mainiosti.

Vierailija
20/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan kilon enemmän ja olen kymmenen senttiä lyhyempi. Olen hoikka mutta naisellinen muodoiltani. Arvaukseni on, että olet liian luiseva, sillä itselläni on vientiä piisannut enkä ole edes hyvä luonteinen enkä meikkaa ja laittaudu. Iloinen ja helposti lähestyttävä kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan