Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa kertomukseni perusteella miksi en löydä kumppania miehistä?

Vierailija
23.05.2018 |

Elikkä olen 30v laiha ja pitkä: 175cm 52kg, brunette eli pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun naisellisen muodikkaasti. Elän terveellisesti, urheilen päivittäin (en juo alkoholia enkä tupakoi), lomilla matkustelen ja sivistän itseäni. Ystävien mielestä olen melkein täydellinen tyttöystävä ja aitoa vaimomateriaalia. En ole seinäruusu mutta en myöskään äänekäs bimbo. Asun omillani, autan vanhempiani ja olen perhekeskeinen. Talous on kunnossa ja minulla on vakituinen työ. Hymyilen paljon, olen iloinen ja auttavainen eli luonne on hyvä. :) Miksi en saa miestä, vaikka olen "näkyvillä"?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoa että AP on vain istunut kotona peukalo pepussa eikä ole tehnyt mitään aloitteellista miesten suuntaan?

Ei pidä paikkaansa, ei sitten yhtään. :) Ap

Vierailija
42/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla liian täydellinen ja hyvä kaikessa. Mihin sä enää miestä tarttet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkä olen 30v laiha ja pitkä: 175cm 52kg, brunette eli pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun naisellisen muodikkaasti. Elän terveellisesti, urheilen päivittäin (en juo alkoholia enkä tupakoi), lomilla matkustelen ja sivistän itseäni. Ystävien mielestä olen melkein täydellinen tyttöystävä ja aitoa vaimomateriaalia. En ole seinäruusu mutta en myöskään äänekäs bimbo. Asun omillani, autan vanhempiani ja olen perhekeskeinen. Talous on kunnossa ja minulla on vakituinen työ. Hymyilen paljon, olen iloinen ja auttavainen eli luonne on hyvä. :) Miksi en saa miestä, vaikka olen "näkyvillä"?

Millä tavalla olet koittanut lähestyä miehiä?

Harrastusten kautta ja työtilaisuuksissa juttelen avoimin mielin kaikkien kanssa sekä kokeillut läpi Tinderit ym. Ap

Kannattaa tehdä kiinnostaville miehille tarpeeksi selväksi, että olet kiinnostunut muustakin kuin pelkästä rupattelusta. Jos ei sekään auta, niin silloin tavoittelet kuuta taivaalta.

Vierailija
44/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ainakaan ole looginen, ehkä siis et pysy asiassa.

- laiha ja pitkä - kerrot kuitenkin ensin pituutesi ja sitten kilosi

- brunette - eli pitkät hiukset

wtf?

Muutoin saatat olla ns liian hyvää vaimomatskua, etkä ole kohdannut niitä miehiä, jotka haluavat perustaa perheen?

Haluaisin kyllä tietää, että millainen olet miesten seurassa.

Olen looginen ja mitä tulee miesten seurassa olemiseen niin olen rento ja keskusteleva sekä samalla kuuntelen miehenkin näkemyksiä ja ajatuksia. Ap

Vierailija
45/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kuulosti siltä, että meidän piti arvata ja sinulla oli jo vastaus. Höh.

No onko sinussa mitään persoonallista? Oletko ehkä vähän tylsä, tavallinen?

Vierailija
46/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus ja vastaukset ketjuun hälyttävät tutkassani kuin Venäjän migit koukatessaan Suomen ilmatilaan. Jotain jää kertomatta, jotain hirmuista... Vain ap sen tietää, mitä ovat ne luurangot, jotka kaapissa kolisevat siihen malliin, että kuuluu melkein tietokoneeni kajareistani.

Vierailija
47/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi urheilet joka päivä? Ei edes huippu-urheilijat tee niin. Sorry, mutta kuulostat ja luultavasti vähän näytätkin syömishäiriöiseltä.

Vierailija
48/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap linkkaa kuvasi? Aijaa.com tms

Vierailija
49/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, himourheilu on pahasta naisille. Eihän todelliset treenaajat edes tule raskaaksi! Lykkää murrosikääkin. Ei hyvä! Ei miehet pidä himotreenaajista.

Vierailija
50/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vaikuttaa ihan hyvältä noilla tiedoilla. Millaisen miehen haluat? Millainen hänen tulisi olla?

Jakaa samanlaiset arvot kanssani eli on perhekeskeinen, konservatiivinen, kunnianhimoinen, ahkera ja lämmin sekä rakastava. Uskollinen pitää ehdottomasti olla sekä olisi hyvä jos mies kohtelee kanssaihmisiä hyvin. Ap

Vierailija
51/65 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulee kuvaa, ainakaan ap:stä itsestä, koska kyseessä lienee Panu 53v Lapin Jänkhälästä joka viihdyttää itseään esittämällä naista.

Vierailija
52/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne konservatiiviset koti, uskonto ja isänmaa -miehet ole menneet naimisiin jo aikapäiviä sitten. Kovin olet jättänyt myöhään pariutumisen ap vaikka perhekeskeiseksi itseäsi sanot. No onnea matkaan joka tapauksessa!

Vierailija
53/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan näitä, jotka ei kelpuuta "ketä tahansa".

En kelpuuta ketä tahansa - sairaita miehiä, väkivaltaisia, narkomaaneja tai hyväksikäyttäjiä. Ap

Vierailija
54/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulee kuvaa, ainakaan ap:stä itsestä, koska kyseessä lienee Panu 53v Lapin Jänkhälästä joka viihdyttää itseään esittämällä naista.

En jaa kuviani netissä enkä käytä Instagrammia (inhoan selfieitä). En asu Lapissa ja nainen olen. :) Ap

Vierailija
55/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi urheilet joka päivä? Ei edes huippu-urheilijat tee niin. Sorry, mutta kuulostat ja luultavasti vähän näytätkin syömishäiriöiseltä.

Pitääkseni kuntoani yllä ja mieleni virkeänä. En ole fitness pimu, joka juo ainoastaan vihersmoothieita. Ap

Vierailija
56/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloitus ja vastaukset ketjuun hälyttävät tutkassani kuin Venäjän migit koukatessaan Suomen ilmatilaan. Jotain jää kertomatta, jotain hirmuista... Vain ap sen tietää, mitä ovat ne luurangot, jotka kaapissa kolisevat siihen malliin, että kuuluu melkein tietokoneeni kajareistani.

Olipas hauskasti kirjoitettu! :D Hirmuinen luuranko, jota en niinkään piilota on teininä sairastamani anoreksia, jonka takia olin pitkään letkuruokinnassa. Ap

Vierailija
57/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha ja liian pitkä. Hyvät pariutuvat nuorena.

Vierailija
58/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit ulkoiset ominaisuutesi, mutta et sisäistä minääsi ollenkaan.

Siksi en voi sanoa paljonkaan, mutta arvailen. Kuunteletko muita ihmisiä? Osaatko dialogin, että annat itsestäsi jotakin, mutta myös olet oikeasti kiinnostunut toisesta?

Mitä harrastat? Mistä ja millaisista asioista olet kiinnostunut?

Millainen huumorintaju sinulla on? Nauratko kommelluksillesi?

Etsitkö mr.Täydellistä ja millainen se on sinun mielestäsi? Uskotko ihmisen täydellisyyteen, siihen, että joku voi edes olla täydellinen? Eikö inhimmillinen ole todellisempaa? Ainakin minusta on.

Mikä ja millaiset asiat/asenteet/arvot ovat sinulle tärkeitä?

Entä seksi? Mitä siitä pidät ja miten suhtaudut?

Lopuksi kysy itseltäsi, mitä minulla on antaa sellaista, jota parisuhteessa toinen haluaa/arvostaa/tarvitsee?

Onnea sinulle! Ja hyvää jatkoa.

Vierailija
59/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et juo tai polta. Siksi.

t:toinen savuton, päihteetön nuori ja hoikka nainen

Vierailija
60/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et kelpuuta ketään miehistä. Haet liian korkeatasoista miestä.

Yksi syy voisi olla vahva intuitio, jonka avulla pystyn lukemaan ja näkemään miehistä paljon enkä halua ilkeää tai pettävää miestä. Miehen tulee jakaa samanlaiset elämänarvot kanssani mihin ei kuulu pettäminen ja valehtelu. Ap

Tuo sinun intuitio rankkaa pihalle kaikki miehet. Et uskalla mennä mukaa kokeiluun, intuitiosi varoittelee ryhtymästä rupeemaan. Suurin osa miehistä on kuitenkin ihan kelvollisia, täydellisiä ei olekaan. Ongelmasi taitaa olla suhtautumisesi miehiin, ei niinkään misten suhtautuminen sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi