Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioikaa kertomukseni perusteella miksi en löydä kumppania miehistä?

Vierailija
23.05.2018 |

Elikkä olen 30v laiha ja pitkä: 175cm 52kg, brunette eli pitkät hiukset, meikkaan ja pukeudun naisellisen muodikkaasti. Elän terveellisesti, urheilen päivittäin (en juo alkoholia enkä tupakoi), lomilla matkustelen ja sivistän itseäni. Ystävien mielestä olen melkein täydellinen tyttöystävä ja aitoa vaimomateriaalia. En ole seinäruusu mutta en myöskään äänekäs bimbo. Asun omillani, autan vanhempiani ja olen perhekeskeinen. Talous on kunnossa ja minulla on vakituinen työ. Hymyilen paljon, olen iloinen ja auttavainen eli luonne on hyvä. :) Miksi en saa miestä, vaikka olen "näkyvillä"?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 55v. kirjoitti:

Kerroit ulkoiset ominaisuutesi, mutta et sisäistä minääsi ollenkaan.

Siksi en voi sanoa paljonkaan, mutta arvailen. Kuunteletko muita ihmisiä? Osaatko dialogin, että annat itsestäsi jotakin, mutta myös olet oikeasti kiinnostunut toisesta?

Mitä harrastat? Mistä ja millaisista asioista olet kiinnostunut?

Millainen huumorintaju sinulla on? Nauratko kommelluksillesi?

Etsitkö mr.Täydellistä ja millainen se on sinun mielestäsi? Uskotko ihmisen täydellisyyteen, siihen, että joku voi edes olla täydellinen? Eikö inhimmillinen ole todellisempaa? Ainakin minusta on.

Mikä ja millaiset asiat/asenteet/arvot ovat sinulle tärkeitä?

Entä seksi? Mitä siitä pidät ja miten suhtaudut?

Lopuksi kysy itseltäsi, mitä minulla on antaa sellaista, jota parisuhteessa toinen haluaa/arvostaa/tarvitsee?

Onnea sinulle! Ja hyvää jatkoa.

Arvoni ovat konservatiiviset, perhekeskeisyys ja auttamishalu näkyy arkielämässäni. En etsi täydellistä miestä vaan sitä oikeaa ja minulle sopivaa. Harrastuksista kyselit niin matkustelu, liikunta (sali, juokseminen, tanssiminen, tennis) ruoanlaitto, agility, järjestö- ja avustustoiminta ja tässä vain osa mielenkiinnon kohteista. Huumorintajuni on maanläheistä ja osaan nauraa kömmähdyksilleni - en suhtaudu elämään liian vakavasti. Olen kiinnostunut lähimmäisten ja muiden ihmisten hyvinvoinnista ja arvostan aitoa sekä inhimillistä välittämistä muita kohtaan. En ole tuppisuu ja saan usein kehuja hyvistä kuuntelu- ja keskustelutaidoista. Osallistun keskusteluun mielenkiintoisin pohdinnoin ja näkökulmin sekä pyrin pitämään itseni tietoisena ajankohtaisista uutisista. Ap

Vierailija
62/65 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse sanot, että olet rento ja maanläheinen, niin lähes pakkomielteinen liikunta ja syömishäiriötausta eivät viittaa rentoon, vaan suorittavaan ja kontrolloivaan asenteeseen. Se voi välittyä ihmisille, ja erota paljonkin heidän omasta elämänasenteesta, ja mitä he kumppanilta ja yhteiselämältä toivovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et puhunut hirveästi luonteestasi mitään? 

onko tapailut kauan kestäneitä? oletko ollut suhteissa? kuinka pitkissä?

Monet on tuossa iässä jo toisella kierroksella, että saattaa olla että joudut ottamaan miehen jolla on jo lapsia aikaisemmasta suhteesta. Yleensä se paras aika sitoutua on ennen 30 ikävuotta.

Jos katsot paljon ulkonäköä toisissa, niin lopeta se. Etsi naapurinpoika itsellesi, sellainen kiltti ja aito, heitä pintaliitajat helvettiin.

Vierailija
64/65 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksesi miehille?

Esimerkkejä:

- kasvokomeus

- pituus

- mitkä vartalotyypit käyvät? Esim. raamikas ja atleettinen, nallekarhumainen, hintelä, lihava

- vaatimukset koulutuksen, työn ja uralla etenemisen suhteen?

- vaatimukset luonteen suhteen. Tuleeko miehen olla itsevarma, määrätietoinen, rohkea, sosiaalinen, tms?

Millaisia miehiä olet lähestynyt? Miten he reagoivat?

Oletko antanut yhdellekään miehelle pakkeja? Jos kyllä, miksi?

Vierailija
65/65 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 55v. kirjoitti:

Kerroit ulkoiset ominaisuutesi, mutta et sisäistä minääsi ollenkaan.

Siksi en voi sanoa paljonkaan, mutta arvailen. Kuunteletko muita ihmisiä? Osaatko dialogin, että annat itsestäsi jotakin, mutta myös olet oikeasti kiinnostunut toisesta?

Mitä harrastat? Mistä ja millaisista asioista olet kiinnostunut?

Millainen huumorintaju sinulla on? Nauratko kommelluksillesi?

Etsitkö mr.Täydellistä ja millainen se on sinun mielestäsi? Uskotko ihmisen täydellisyyteen, siihen, että joku voi edes olla täydellinen? Eikö inhimmillinen ole todellisempaa? Ainakin minusta on.

Mikä ja millaiset asiat/asenteet/arvot ovat sinulle tärkeitä?

Entä seksi? Mitä siitä pidät ja miten suhtaudut?

Lopuksi kysy itseltäsi, mitä minulla on antaa sellaista, jota parisuhteessa toinen haluaa/arvostaa/tarvitsee?

Onnea sinulle! Ja hyvää jatkoa.

Arvoni ovat konservatiiviset, perhekeskeisyys ja auttamishalu näkyy arkielämässäni. En etsi täydellistä miestä vaan sitä oikeaa ja minulle sopivaa. Harrastuksista kyselit niin matkustelu, liikunta (sali, juokseminen, tanssiminen, tennis) ruoanlaitto, agility, järjestö- ja avustustoiminta ja tässä vain osa mielenkiinnon kohteista. Huumorintajuni on maanläheistä ja osaan nauraa kömmähdyksilleni - en suhtaudu elämään liian vakavasti. Olen kiinnostunut lähimmäisten ja muiden ihmisten hyvinvoinnista ja arvostan aitoa sekä inhimillistä välittämistä muita kohtaan. En ole tuppisuu ja saan usein kehuja hyvistä kuuntelu- ja keskustelutaidoista. Osallistun keskusteluun mielenkiintoisin pohdinnoin ja näkökulmin sekä pyrin pitämään itseni tietoisena ajankohtaisista uutisista. Ap

Kirjoitustyylistäsi tulee mieleen puhelinluettelo, ja harrastuksesi ovat kuin stereotypioiden käsikirjasta.

Plussaa toki liikunnallisuudesta ja siitä ettei harrastuksiin kuulu herkuttelu, mutta väistämättä mieleeni tulee tylsä nainen joka odottaa mielenkiintoista (ja pitkää, ja komeaa, ja menestynyttä) prinssiä.

Katsotaan mitä selviää kun vastaat kysymyksiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme