Minkälaisen asuntolainan voi saada yksin?
Minkälaisen asuntolainan olette saaneet yksin ja minkälaisilla tuloilla? Itselläni nettotulot ovat noin 2900/kk. Velkaa ei ole. 2 alaikäistä lasta.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Onko omarahoitusosuus jo kasassa? ASP:ia?
Ei oikeastaan. Säästöjä on 16 000. Ap
Otin 230 000 euron lainan 3200 euron nettotuloilla, mutta mulla ei ole lapsia.
Joku 2400 netolla sain pari vuotta sitten 150.000 euroa. Laina joku puolet talon arvosta ja loput viime asunnon myyntivoitosta. Kk-erä on 800 eli ihan ok.
Älä kysy noin. Älä kysy, minkä suuruisen saat, vaan mieti, että paljonko pystyt kuukaudessa maksamaan lainaa. Plus muut asumiskulut plus muut menot. Älä aliarvioi menoja.
Tee laskelma.
N54
Reilu 200000. Netto 3500, ei enää alaikäisiä lapsia. Tosin saman summan sain vaikka oli yksi alaikäinen lapsikin vielä, nyt oli kyseessä pankinvaihto. Omaa rahaa käytin vakaa 3,5% talon ostohinnasta.
Mulla palkka 3500e kuukaudessa, mutta Bitcoineja yli 1.5 miljoonan euron arvosta, kelpasivat 800000 euron lainan vakuudeksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla palkka 3500e kuukaudessa, mutta Bitcoineja yli 1.5 miljoonan euron arvosta, kelpasivat 800000 euron lainan vakuudeksi
Mulla samat tulot, mutta peräkärryllinen Viron pantillisia olut tölkkejä. Sain 900 000 kesämökkiin lainaa.
Onko omarahoitusosuus jo kasassa? ASP:ia?