Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Pienen kirjaston kirjastonhoitaja, joka aikoinaan valitsi alansa sillä perusteella, että kirjastossa ei tarvitse tehdä mitään ikävää toisille. Ei huijata ostamaan, vaikka tarvetta ei välttämättä olisi, tai yrittää jotain muuta vilunkia. Ei tarvitse satuttaa hyvän tekemisessä, puuttua toisen tapaan olla millään tavalla.
Koitan tarjota lukemisen lohtua ja upeita löytöjä, joilla voi laajentaa tajuntaa ilman haittavaikutuksia. Yritän kuunnella ihmisiä. En tiedä, miten hyväntahtoisena ja mukavana minua pidetään, enkä ole varma, haluanko edes tietää. Joskus syvän yhteisymmäryksen ja kiitollisuuden näkee asiakkaan katseesta ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Pienen kirjaston kirjastonhoitaja, joka aikoinaan valitsi alansa sillä perusteella, että kirjastossa ei tarvitse tehdä mitään ikävää toisille. Ei huijata ostamaan, vaikka tarvetta ei välttämättä olisi, tai yrittää jotain muuta vilunkia. Ei tarvitse satuttaa hyvän tekemisessä, puuttua toisen tapaan olla millään tavalla.
Koitan tarjota lukemisen lohtua ja upeita löytöjä, joilla voi laajentaa tajuntaa ilman haittavaikutuksia. Yritän kuunnella ihmisiä. En tiedä, miten hyväntahtoisena ja mukavana minua pidetään, enkä ole varma, haluanko edes tietää. Joskus syvän yhteisymmäryksen ja kiitollisuuden näkee asiakkaan katseesta ja se riittää.
Tämä oli kuin minun sanomaani! :O Tulin omaa kommenttiani kirjoittamaan, mutta eihän minun nyt tarvitsekaan, kun ennätit ensin! :) Eli täällä myös muilla mukava kirjastonhoitaja! :)
Trukkikuski. Ne vähät ihmiskontaktit pyrin hoitamaan ilolla ja innolla.
En minä mitenkään "pyri olemaan", se tulee minulta luonnostaan. Ammattia en kerro, mutta asiantuntijatyötä, ja paljon puhelimessa.
Opettaja. Olen luonnostani mukava, postiivinen ja empaattinen. Olen saanut paljon kommentteja sekä oppilailta, vanhemmilta ja työkavereilta mukavuudestani. Huono puoli on se, että mukavuuttani hyväksikäytetään välillä: minä olen se joka aina joustaa.
Sairaanhoitaja suljetulla osastolla.
Lastenpsykiatrian erikoislääkäri.
Eläkkeellä oleva sairaanhoitaja.Teen edelleen vuoroja akuutilla kir. vuodeosastolla työvoimapulan vuoksi.Ikää 66v ja pidän kiireisestä työstäni ja hoidan "sydämellä"
Sosiaalityöntekijä terveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Kelassa etuuskäsittelijä.
Älä pliis hylkää mun tt-hakemusta.
Työtön sihteeri, mutta teen vapaaehtoistyötä kokemusasiantuntijana. En ole kyllä varma täytänkö kriteerit.
Floristi