Miksi mies ei pääse jostain naisesta ns yli?
Vaan saattaa yrittää jopa vuosien jälkeen ottaa yhteyttä?
Kommentit (25)
Narsistit yrittävät kerätä haaremiinsa kaikki eksänsä.
Tietysti siksi, että mies ei ole löytänyt ketään parempaa.
Kai yhteyttä voi ottaa, vaikka olisikin päässyt yli.
Vierailija kirjoitti:
No sitähän se ylipääsemättömyys tarkoittaa, ettei ole löytänyt ketään parempaa. Mutta tässä kysyttiin syytä.
Minä rakastan muistoa eksästäni - se on nykyään kuin tulpa.
En tarvitse muita.
Onhan täälläkin kerrottu ex-miehistä jotka ovat pettäneet ja jättäneet ja sitten vuosien päästä pyytäneet naista ottamaan takaisin.... vaikea sanoa mitä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tai voi olla ottamatta yhteyttä vaikkei olekaan päässyt yli.
Ei mieskään voi tunteilleen mitään. En ole ottanut yhteyttä mutta toisinaan hän tulee ajatuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit yrittävät kerätä haaremiinsa kaikki eksänsä.
Tää on niin totta. Eron jälkeen selvisi, että exä stalkkaa tai muuten on yhteydessä kaikkiin exsiinsä. Stalkkaa edelleen minuakin.
Todennäköinen syys on asperger tai a-klusterin persoonallisuus.
Vain betamiehet eivät pääse. Itse olen unohtanut jokaisen pimatsuni tyystin siihen mennessä kun upotan vehjettäni seuraavaan.
Sitä haluaa aina sen parhaimman vaihtoehdon, minkä yleensä tiedostaa vasta jälkiviisaana. Että on voitu itse vaihtaa lennosta "parempaan", mikä on paljastunutkin huonoksi ratkaisuksi, joten katumuksissaan hamuillaan takaisin edelliseen, entiseen. Kaikki eivät opi virheistä.
Kai ne on samat syyt kuin silloin, kun nainen ei pääse miehestä yli? Naiset vaan harvemmin jäävät soittelemaan perään. Mutta voi se yksi karkuun päässyt kaihertaa heilläkin vielä vuosien ja vuosikymmentenkin jälkeen. Joskus joku vaan kolahtaa niin kovaa ettei kukaan ikinä ennen eikä jälkeen tunnu samalta.
Mä erosin elämäni rakkaudesta työstresskn takia.. olen katunut tuota asiaa eniten elämässäni. Samalla pilasin mahdollisuuden saada enää ikinä tämän naisen kanssa yhteistä tulevaisuutta...
Silti mun on pakko yrittää edelleenkin vielä 8v jälkeen.. Me oltiin super onnellisia vaikka mun elämä oli hirveää. Mä en pääse yli ajatuksesta mitä se voisi olla kun oikeasti yritän olla hyvä mies.. ja elämäni olisi normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Oravapillu
Mitä tällä tarkoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vain betamiehet eivät pääse. Itse olen unohtanut jokaisen pimatsuni tyystin siihen mennessä kun upotan vehjettäni seuraavaan.
Hyvin sanottu. Vain ylitunteelliset vetistelijät jäävät jumittamaan johonkin ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voi olla ottamatta yhteyttä vaikkei olekaan päässyt yli.
Se taitaa yleensä mennä niin, että mies kykenee ottamaan yhteyttä vasta kun on päässyt yli, ja sitten nainen tulkitsee yhteydenoton merkiksi siitä, että mies ei ole päässyt yli.
Tietysti sama pätee siihen, kun nainen ottaa mieheen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän se ylipääsemättömyys tarkoittaa, ettei ole löytänyt ketään parempaa. Mutta tässä kysyttiin syytä.
Mitä järkeä on kysyä syytä? Sehän on yksilöllistä, minkälainen se nainen on ja mikä hänessä miestä viehättää.
Itse haikailen erään ihanan naisen luokse takaisin, koska tykästyin (rakastuin) häneen. Hänkin moneen kertaan sanoi tykkäävänsä minusta.
Ei oltu kuin kolmisen kuukautta yhdessä, kun nainen halusi lopettaa. Ihan tarkkaa syytä en tiedä, mutta mitään pettämistä puolin eikä toisin ollut, seksi jotain keskinkertaista, saman ikäisiä oltiin, asuttiin samalla paikkakunnalla, oli kivaa yhdessä.
Olisi varmaan pitänyt puida syyt suhteen loppumiselle perinjuurin läpi, nyt jäi kaivelemaan että "jos se vielä kuitenkin haluaisi jatkaa". Tuskin haluaa, mutta jos kuitenkin...
Erosta on nyt vasta puolisen vuotta. Uskon pääseväni yli, mutta aikaa se ottaa. Ehkä nopeammin, jos löydän uuden.