Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa.
Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Hoidan vanhuksia.
Aiemmasta ammatiltani ravintolakokki.
Monenlaista muutakin tehnyt työkseni.
Vyöhyketerapeutti, kuppari, hieroja, energiahoitoja. Entinen sairaanhoitaja. Entisessä työssäni lähinnä ahdisti, enkä jaksanut aina olla kovin aurinkoinen, kun joka päivä sain kokea, miten vähän pystyn ihmisiä auttamaan, yritin siltikin olla ystävällinen ja avulias kaikille. Luontaishoidot löydettyäni koko elämä muuttui. Nyt on niin mahtavaa, kun voi todella auttaa ihmisiä, jaksaa aina olla iloinen ja aurinkoinen ja työn ulkopuolellakin on virtaa auttaa muita. Joka aamu olen kiitolllinen, että löysin kokemusperäiset hoidot ja saan tehdä niitä työkseni. Sillä, että nauttii työstään ja saa oikeastaan pelkästään positiivista palautetta, on todella suuri merkitys jaksamiselle.
Toimisto-/hr-päällikkö.
Mun tehtäväni on saada meidän työntekijöiden päivittäiset asiat sujumaan ja koska suurin osa alaisista/kollegoista on ulkomaalaisia, he tarvitsevat vinkkejä mm. Kelan ja muiden virastojen kanssa asiointiin.
Olen sisätautien- ja kirurginen sairaanhoitaja, työskennellyt myös vanhusyksiköissä.
Ikinä en ole enkä aio käyttäytyä huonosti potilaita, tai ketään muutakaan kohtaan, en pystyisi. Ei ole rooli vaan sisäsyntyistä.
Tutkija biolääketieteellisessä ryhmässä.
Miten te kaikki mukavat ihmiset torjutte ne ilkeät, jotka teitä yrittävät kiusata yms.
Ala-asteen keittiön täti. Tunnen olevani oikeassa paikassa :)
Tulkki.