Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Vierailija kirjoitti:
peipponen kirjoitti:
Minusta itse ei voi sanoa itsestään onko ystävällinen, sitä pitäisi kysyä toisilta.Todellakaan kaikki ei ole aina ja koko ajan ystävällisiä.
Aivan. Tästä syystä itseäni ärsyttää tämä ketju, sillä suuri osa ihmisistä tekee subjektiivisen arvion itsestään ihan päin prinkkalaa. Lisäksi otsikossa puhuttiin pyrkimisestä, eikä se ole läheskään sama asia kuin olla oikeasti mukava ja hyväntahtoinen. Hyviä aikeita voi olla monellakin, mutta toteutus voi kusta.
Toiseksi monet kertovat tässä, miten työelämässä se ystävällisyys näkyy, eikä sitä kysytty, vaan sitä, mitä tekee työkseen. Työrooli on työrooli, monikin koittaa sen hoitaa mahdollisimman ystävällisesti ja asiallisesti.
Suurin osa varmaan pyrkii olemaan ystävällisiä.
Mulla mainitaan kahdessa työtodistuksessa mun olevan tiimihengen rakentaja, mun työkaveri on kolmannessa työpaikassa kutsunut mua diplomaatiksi ja nykyinen työnantajani jehuu mun ihmissuhdetaitoja. Osa meistä todellakin tietää millaisia ovat. Mä olen positiivinen, ystävällinen ja avulias.
Juristi-lääkäri -pariskunta ollaan. Tässä maailmassa on liikaa pahuutta, yritetään positiivisuudella ja muiden hyvällä kohtelulla muuttaa maailmaa paremmaksi.
Tällähetkellä omaishoitajana, viides vuosi menossa.
Ikäviä kokemuksia minulle on kertynyt liiallisesta hyvätahtoisuudestani ja luottamuksesta muitten rehellisyyteen, ikävä todeta miten kieroja ihmiset ja häikäilettömiä.
Luottamus ihmisten rehellisyyteen on mennyt.
Olin perintätoimistossa, jouduin lopettamaan koska juttelin ihmisten kanssa yli 3 min. Mikä on ehdoton takaraja per asiakas. Puhelu tulee katkaista vaikka kesken lauseen siinä vaiheessa. Valitettavasti on ikinä tätä oppinut.
Teen lapsi-ja perhetyötä seurakunnalla
Hoitoalan ihmisissä on paljon psykopaatteja, joitten pyrkimys on vain kiusata muita ja nostaa omaa mainetta sortamalla heikkoja asiakkaita ja kilttejä työkavereita. Älkää siis kirjoitelko tänne olevanne muitten auttaja.