Sinä joka ihan aidosti oikeasti pyrit olevaan hyväntahtoinen ja mukava kaikille ihmisille. Mitä teet työksesi?
Kysymys otsikossa. Eli siis te, jotka ihan oikeasti pyritte olemaan aina hyvällä mielellä ja ensisijaisesti mukava kaikille. Toki eri asia jos joku on itsellekin inhottava niin ei toki huvita olla mukava.
Kommentit (896)
Hoitaja päihdekuntoutujien asumisyksikössä
Työskentelen kehitysvammaisten hoitokodissa.
En ole aloittaja, mutta edellisillä on ainakin loistava ammatti tuohon luonteeseen 👌 juuri tuollaisia luonteita hoitoalalla tarvitaan. Se on potilaalle/asukkaalle/asiakkaalle millä nimellä kutsutaankin, niin paljon mukavampaa ja tietysti koko työyhteisölle.
Vierailija kirjoitti:
Taloushallinnon työntekijä
Täällä toinen.
Minut valittiin 3.n kerran talon mukavimmaksi kollegaksi, jonka jälkeen tämä lopetettiin.
Taloon tuli kurssin pitäjä Uk.sta ja heidän tj lähetti minulle lahjan. Sanoi on käynyt Suomessa usein ja hänen alaisen puheiden mukaan annoin todella positiivisen kuvan Suomesta.
Suunnitteluinsinööri ala talotekniikka. En mä pääsääntöisesti edes pyri, mulla se kyllä tulee luonnostaan. Mut sitten jos toisessa päässä ollaan töykeitä, sitten se menee pyrkimyksen puolelle.
Kuka tää on joka alapeukuttaa kaikkien vastaukset :D
Täällä taas yksi taloushallintoalan työntekijä :)
Graafinen suunnittelija (yrittäjä). Niinpä asennettani ja palvelualttiuttani asiakkaat hehkuttavat usein, mutta asialla on kääntöpuolensakin: herkästi ryhdyn liian mukavaksi ja sitten ihmettelen, että miksi huhkin keskellä yötä työkoneen ääressä. :)
Sairaanhoitaja