Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Suostuisitko "parisuhteeseen" näillä ehdoilla?

Vierailija
22.05.2018 |

-Ette seurustelisi, eli virallisesti kumpikin olisi vapaa.
-Viettäisitte paljon aikaa yhdessä, keskustelut olisivat pitkiä ja molemmille mieluisia, mielenkiintoisia aiheita ja juttu luistaisi aiheesta kuin aiheesta.
-Teillä olisi aktiivinen, tunnerikas seksielämä, ettekä käyttäisi kondomia keskenänne.
-Kyläilisitte toistenne luona ja lapset ovat tutustuneet tähän "kumppaniin", suunnittelette yhteisiä ajanviettotapoja lähitulevaisuuteen
-Kumpikaan ei etsimällä etsisi, mutta mikäli jompikumpi jotenkin löytäisi jonkun "paremman", niin saisi mennä tutustumaan, sutinoimaan, seksiä harrastamaan mutta kumin kanssa.
-Olet miehen silmissä niin upea ja ihana että hän olisi valmis vaikka naimisiin kanssasi, mutta hän ei ole tällä hetkellä valmis parisuhteeseen, virallisesti seurusteluun.

Suostuisitko tällaiseen? Haluaisitko tällaista? Olisitko onnellinen tällaisessa?

Kommentit (283)

Vierailija
261/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkaltainen viritys voi olla olemassa vain ajatuksen tasolla, ei tosielämässä.

Vierailija
262/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkaltainen viritys voi olla olemassa vain ajatuksen tasolla, ei tosielämässä.

Miten jotkut sitten kertovat olleensa tässä tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut sitten kertovat olleensa tässä tilanteessa?

Koska elämä välillä on perkeleen epätyydyttävää, myöskin ihmissuhteiden osalta.

Vierailija
264/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
265/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä että mies haluaa pitää portit auki jos tuleekin parempi nainen vastaan. Mikä toikin on et saa panna muita kumin kanssa mutta tätä miestä ilman..

Toinen kiintyy aina toiseen joten ei toimi. J

Vierailija
266/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
267/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killi kirjoitti:

Tää on tätä että mies haluaa pitää portit auki jos tuleekin parempi nainen vastaan. Mikä toikin on et saa panna muita kumin kanssa mutta tätä miestä ilman..

Toinen kiintyy aina toiseen joten ei toimi. J

Ei toimikkaan!

Vierailija
268/283 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen sopisi vain sitoutumiskammoisille.

Vierailija
269/283 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen sopisi vain sitoutumiskammoisille.

Tuskin niillekkään

Vierailija
270/283 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko mies maksaa tuosta järjestelystä sinulle? Hullu on se joka noin alistavaan suhteeseen suostuu!

Vierailija
271/283 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vois olla hetken aikaa ok. En kyllä ymmärrä miksi ne lapset pitäisi tavata ja suunnitella menoja yhdessä. N27

Vierailija
272/283 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vois olla hetken aikaa ok. En kyllä ymmärrä miksi ne lapset pitäisi tavata ja suunnitella menoja yhdessä. N27

Hetken aikaa ja sitten sairastuukin jo psyykkisesti.

Vierailija
273/283 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoin lukea ketjun puoleen väliin asti.

Ihmettelen teitä kommentoijia, jotka a) haukutte ap: n, koska hän on noin typerä mies tai b) varoitatte naispuolista ap:ta ryhtymästä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa

Aloituksessa ei käy ilmi, kenen näkökulmasta se on kirjoitettu. Keskusteluissa sen sijaan ilmenee, miten vahvasti teemme tulkintoja tarinoista omien tunteittemme ja kokemustemme kautta.

Mun mielestä ei tarvi olla edes minkäänlaista kokemusta siitä omalla vaan ihan järki päässä sanoo että tämä kuulosta vaan niin tyhmältä jos mies sanoo olevansa niin rakastunut et vois vaikka mennä naimisiin. MUTTA hän ei ole valmis sitoutumaan ja halua pitää mahdollisuudet auki. Minun mielipite on sellainen ettei ole olemassa sitoutumiskammoista ihmistä eli se "sitoutumiskammoinen" ihminen ei ole löydänyt sitä oikeaa. Jos tunteita on vajaa niin jaksaa pelata kaikenlaisia peleja. Mä ihan realismi-ihmisena en uskois semmosta paskaa suoraan sanottuna jos ei halua tulla luokattuks ja toivota turha. Jos haluaa fuckbuddy suhdetta niin vois sen sanoa suoraan ja jauhata mitään avioliitosta ja isosta rakkauudesta!!

Vierailija
274/283 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksoin lukea ketjun puoleen väliin asti.

Ihmettelen teitä kommentoijia, jotka a) haukutte ap: n, koska hän on noin typerä mies tai b) varoitatte naispuolista ap:ta ryhtymästä suhteeseen tuollaisen miehen kanssa

Aloituksessa ei käy ilmi, kenen näkökulmasta se on kirjoitettu. Keskusteluissa sen sijaan ilmenee, miten vahvasti teemme tulkintoja tarinoista omien tunteittemme ja kokemustemme kautta.

Mun mielestä ei tarvi olla edes minkäänlaista kokemusta siitä omalla vaan ihan järki päässä sanoo että tämä kuulosta vaan niin tyhmältä jos mies sanoo olevansa niin rakastunut et vois vaikka mennä naimisiin. MUTTA hän ei ole valmis sitoutumaan ja halua pitää mahdollisuudet auki. Minun mielipite on sellainen ettei ole olemassa sitoutumiskammoista ihmistä eli se "sitoutumiskammoinen" ihminen ei ole löydänyt sitä oikeaa. Jos tunteita on vajaa niin jaksaa pelata kaikenlaisia peleja. Mä ihan realismi-ihmisena en uskois semmosta paskaa suoraan sanottuna jos ei halua tulla luokattuks ja toivota turha. Jos haluaa fuckbuddy suhdetta niin vois sen sanoa suoraan ja jauhata mitään avioliitosta ja isosta rakkauudesta!!

miksi edes täytyy harrastaa seksiä jos ei halua kunnollista parisuhdetta?

Vierailija
275/283 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kuulostaa hämärältä.

Vierailija
276/283 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
277/283 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain ensimmäisen kohdan, ja vastaus on että en suostuisi.

Vierailija
278/283 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tuhlaa aikaani saati usko terveyttäni jonkun siellä täällä sutinoivan käsiin, vaikka miten lupaisi käyttää kumia. En halua enää ikinä muuttaa yhteen, en naimisiin tai lapsia, mutta silloin kun ollaan minun kanssa niin ollaan vain minun kanssani ja avoimesti, tai voi mennä sutinoimaan muualle. Jos olen muka niin helmi että alttarille veisi, niin ei pitäisi olla vaikeaa. Ja tämä onkin tämän hetkinen parisuhdetilanteeni~

Vierailija
279/283 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip

Vierailija
280/283 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain ensimmäisen kohdan, ja vastaus on että en suostuisi.

niinpä  ei tuo ole hyvä suhde

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän