Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset eivät vieläkään tajua mikä nykyajan parisuhteissa on ongelma?

Vierailija
22.05.2018 |

”….naiset kieltäessään avun tarpeensa miehiltä arkisissa käytännön asioissa, kieltävät samalla myös haluavansa ja kaipaavansa seksiä, nautintoa, miesten kosketusta ja sitä että mies haluaa heitä. He elävät "vahvan naisen myyttiä", skenaariota jossa kokevat että heidän tulisi olla kovia ja vahvoja selvitäkseen tässä "miesten maailmassa". Tosiasiassa suurin osa miehistä palaa halusta auttaa naisia, seistä heidän rinnallaan vastoinkäymisissä, jos naiset vain antaisivat heille tämän mahdollisuuden ja pudottaisivat naurettavat "minä olen vahva nainen enkä tarvitse ketään" -kylttinsä.”

Nanna Valli, Mama Lion-blogi, 26.1.2014

https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/naisen-nalkutus-paranee-s...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein lähe neljä vuotta vanha blogipostaus. 

Toisaalta joo, noissa on ihan perääkin, vaikka aikoinaan teki tiukkaa myöntää. 

Vierailija
4/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ”nykyajan parisuhteissa”?

En tunne naisia, jotka haluaisivat tehdä kaiken itse eivätkä antaisi miehen passata ja palvella (toki tuo on molemminpuolista, eli naiset passaavat ja palvelevat myös).

Toisaalta en juuri tunne eronneitakaan ihmisiä.

Vierailija
5/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne tuollaisia pareja, päin vastoin...

Vierailija
6/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein palaa halusta auttaa. Siltä on vaikuttanutkin...

Vierailija
7/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ap NOLO.

Vierailija
8/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kumpi tuli ensin muna vai kana?

Miksi jotkut naiset joutuvat olemaan kovia ja korostetun itsenäisiä?

Miten helposti nykyajan suomalainen nuori nainen löytää miehen, jonka kanssa voi olla jotenkin ”heikko” ja naisellinen?

Vierailija
9/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi tulla ihan vapaasti joku mies rinnalle seisomaan ja auttelemaan kaikessa, olemaan henkisenä tukena. Mutta vastineeksi pitää alentaa itsensä sellaiseksi, jonka arvon saa talloa haukkumalla h-sanalla, joten ei kiitos sittenkään.

Vierailija
10/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö löpö. Nyky parisuhteissa ongelma on se ,että ihmiset eivät sitoudu ja tee päätöstä: valitsen sinut, en halua muita. 

Kukaan ei tee noin, joko vaihellaan ja vaihellaan. Ollaan kavereita/panokavereita, ''en tiedä mitä haluan'' ''tapaillaan muitakin''. Etsitään aina parempaa. Myös TV tarjoilee meille petämisen ihannointia (TI) tai pettämistä muuten vain (kaikki saippuasarjat) tämä vaikuttaa alitajuntaan. Avioero on myös nykyään niin yleinen käsite, että naimisiinkin mennään asenteella ''no voihan sen eron aina ottaa''. 

Vierailija
11/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi esittää, että tarvitsen apua käytännön arkisissa asioissa, jos en kerran tarvitse? Ihan vapaasti saa auttaa vaihtamaan auton renkaat ja öljyt, mutta en todellakaan tarvitse apua missään muussa.

Vierailija
12/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle voi tulla ihan vapaasti joku mies rinnalle seisomaan ja auttelemaan kaikessa, olemaan henkisenä tukena. Mutta vastineeksi pitää alentaa itsensä sellaiseksi, jonka arvon saa talloa haukkumalla h-sanalla, joten ei kiitos sittenkään.

Eikö olisi järkevämpää lopettaa h__raaminen?

Vierailija
13/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö löpö. Nyky parisuhteissa ongelma on se ,että ihmiset eivät sitoudu ja tee päätöstä: valitsen sinut, en halua muita. 

Kukaan ei tee noin, joko vaihellaan ja vaihellaan. Ollaan kavereita/panokavereita, ''en tiedä mitä haluan'' ''tapaillaan muitakin''. Etsitään aina parempaa. Myös TV tarjoilee meille petämisen ihannointia (TI) tai pettämistä muuten vain (kaikki saippuasarjat) tämä vaikuttaa alitajuntaan. Avioero on myös nykyään niin yleinen käsite, että naimisiinkin mennään asenteella ''no voihan sen eron aina ottaa''. 

Nimenomaan.

Itse olen nykymittapuulla hyvin konservatiivinen perheihminen, teen jatkuvasti läheisille palveluksia ja otan niitä myös vastaan, mutta eipä sitä kukaan mies tiedä kun en ole tavannut miestä jonka kanssa voisi olla sillä tavalla.

Vierailija
14/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan