Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva ystävä hylkäsi

Vierailija
22.05.2018 |

En uskonut että näin voisi käydä, mutta niin vaan kävi. Ystäväni, jonka olen tuntenut vuosia, on hylännyt minut. Syy tähän on ilmeisesti se, että hän on raskaana ja minä en. Olemme yrittäneet myös saada omaa perhettä siinä onnistumatta, ja tämä ilmeisesti onkin se ongelma hänen mielestään. Olen ollut kiinnostunut hänen raskaudesta ja hänen voinnistaan ja hankkinut vaikka mitä ihanaa vauvalle. Nyt kuitenkin ystäväni on alkanut vältellä eikä halua olla tekemisissä. Ajattelen jo, että luuleeko hän että haluan vauvalle jotain pahaa tai että jotenkin salaa olisin todella kateellinen. Tilanne on ihan absurdi. Olen mielestäni ollut ihan normaali ystävä ja kaikki on ollut kuten ennenkin :( todella surullista!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että kaikki ne raskauteen liittyvät hormonit muokkaavat aivoja ja aivokemiaa joillakin ihmisillä siten, että toinen ihminen yksinkertaisesti muuttuu epämiellyttäväksi tavalla tai toisella. Eihän kaikki muutenkaan tule toimeen kaikkien kanssa, eli jos olisitte tavanneet vasta silloin kun ystävä oli jo raskaana teistä ei välttämättä olisi tullut ystäviä ollenkaan. Tietenkään tämä ei ole mikään syy käyttäytyä huonosti, mutta tämä voisi selittää muuten "selittämätöntä" välien viilenemistä.

Vierailija
22/24 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkähän on väsynyt, turvoksissa, pahoinvointinen, kärsii liitoskivuista jne ja kaipaa vähän enemmän omaa rauhaa.

Jos se olisi näin, niin miksi hän näkee muita ystäviään normaalisti?

Stalkkaatko?

No en, mutta meillä on niin paljon yhteisiä ystäviä, etten oikein ole voinut välttyä tältä tiedolta..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka paljon niitä lapsia kavereillesi syntyy kun kysyit samasta asiasta jo viime vuonna?

Vierailija
24/24 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt asiasta viime vuonna, mutta voisiko tämän kenties selitttää se, etten ole ainoa kenelle näin on käynyt..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi