Menee hermot tähän tinder säätämiseen / mies ei enää edes lue viestejäni
Eka meillä ollut todella hauskaa ja mies sanoo tosissaan, että haluaa vielä jatkaa tapailua yms. Ollaan nähty useamman kerran ja on kyllä ihan oikeasti ollut hauskaa ja tuntunut siltä että ollaan samanlaisia ihmisiä ja kemiat kohtaavat ja mitä näitä nyt on.
No, nyt hän ei sitten enää edes ole lukenut whatsapp-viestejäni vaikka näyttää kyllä olleen paikalla. (?) Viestin laitosta on jo yli 12 tuntia joten eiköhän hän olisi sen lukenut jos olisi halunnut. Aiemmin ei ollut mitään tällaista ongelmaa, vaan vastasi ihan kivasti max parin tunnin viiveellä. Huoh. Aika tökeröä, olisi edes voinut vastata, että hei sori en haluakaan enää nähdä, eikä hoitaa asiaa näin yläastetyyliin. 🙄
Ollaan kuitenkin jo molemmat yli 25v ettei tässä tosiaan olla enää mitään teinejä. Itse vielä ollut se aloitteellisempi ja halunnut pussata yms. ja kertonut että todellakin haluaa vielä tavata. Nähtiin viimeksi eilen joten en nyt ymmärrä mikä muuttui sen jälkeen että ihan selvästi välttelee viestini lukemista. Höh. Ei kai siinä sitten.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta yhtä rasittavaa kun luulet löytäneesi sen kivan tyypin joka vaikuttaa olevan tosissaan ja sitten käykin noin että tyyppi päättää yhtäkkiä, että on ihan aikuismainen tapa lopettaa juttu vain niin ja ilman mitään selittelyjä. Todella lapsellista.
Voi LUOJA! AP tapasi miehen eilen ja nyt koska on ollut paikalla ja ei ole lukenut viestiä 12 tuntiin 17 minuuttiin 23 sekuntiin on lopettanut jutun törkeäääää! Kannattaa lopettaa vahtaamasta tollasta kuka ollut paikalla ja milloin, tuo on aivan psykoottista mitä teet. Ei ihmisten välinen kanssakäyminen ole noin hankalaa, tuo on vaan teknologiaa. Ihmiset on liian kiinni puhelimissaan muutenkin, itse ainakin jätän viestit tahallaan lukematta ja vastaamatta koska en vaan jaksa joka sekunti tuijottaa puhelinta siltä varalta jos jollakin sattuu olemaan asiaan tai vaikka hassu kissavideo lähetettävänä.
Taidat olla itse niitä ihmisiä jotka eivät mukaehdi vastailla viesteihin. Itse olen 3-vuorotyössä ja hirveä kiire töissä, mutta jotenkin hassusti kyllä sitä aikaa silti jää kurkata whatsapp aina silloin tällöin. En siis ymmärrä yhtään johonkin "kiireeseen" vetoamiseen kun hyvin, hyvin harvalla on oikeasti niin kiire ettei muka ehtisi nopeasti vastata yhteen viestiin. Toki sellaista itseaiheutettua mukakiirettä tuntuu olevan kovin monella nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh jos ei kokonaiseen 12 tuntiin vastaa. Mietipä omasta elämästä tilanne, jossa et ehdi 12 tunnin sisällä naputella niitä näitä lampaanpäitä, vaikka ehtisit vilkaista saapuneita viestejä. Sairastuminen, työkiireet, yllättäviä menoja, onhan näitä.
Jos ei vastaa moneen päivään, niin voisi vähän ihmetellä. Mutta ensimmäinen kerta kun joku ei olekaan pariin tuntiin raportoimassa, ei meinaa vielä YHTÄÄN MITÄÄN. Ihmeellistä hötkyilyä!
Onko sinun mielestäsi sitten normaalia notkua siellä 15 min välein että ihan selvästi on aikaa olla puhelimella, mutta silti jättää viesti lukematta? Tai jos selvästi ehtii vastailla muille, niin miksei ehtisi myös ap:lle?
No minun mielestä ei ole normaalia käyttää whatsappia muutenkaan... Mutta joo, monet käyvät tsekkaamassa vähän väliä sosiaalisen median tilinsä, mikseivät myös tuon whatsappin. Jos olisin itse vaikka pska- tai oksennustaudissa, niin varmaan saattaisin lueskella kaikkea mutta ehkä en jaksaisi vastailla. Ja mistä sitä tietää onko se muille siellä vastaillut?
Mutta siis kaiken kaikkiaan on täydellisen normaalia olla vastaamatta toiselle 12 tuntiin. Johan itse nukunkin melkein tuon ajan.
Okei eli jos lataan whatsappin itselleni, niin olen tilivelvollinen vastaamaan kaikille vartin sisällä?
Mun tyttöystävä vieläkin tuntuu kyttäilevän, koska olen ollut aktiivisena Mesessä tai Whatsappissa. Se on todella ärsyttävää. Mulla on siellä paljon tärkeitä ryhmiä töiden, harrastusten ja vastuuhommien kanssa, enkä aina voi jakaa sitä huomiotani, jos toinen sitä haluaa.
Tiedättekö sen tunteen, kun sulla stressaava tilanne, mikä pitää isossa ryhmässä selvittää ja olet asiasta vastuussa. Sitten toinen ilmaantuu kärttämään haleja ja pusuja, koska olen AKTIIVINEN!!!
Tästä vielä kehittyy eron aihe. Sen verran alkoi sieppaamaan taas viime kerran muistelukin...
En siis ole kyttäämällä kytännyt, milloin hän on paikalla, mutta pisti vain silmään. Toki sen näkee ihan ilman mitään suurempia salapoliisitoimenpiteitä milloin toinen on ollut paikalla. En siis ole 15 min välein itse kyttäämässä, onko hän paikalla vai ei. :)
No, ihan sama, keksin itselleni jo toimintasuunnitelman joka on:
1) keksin itselleni jotain muuta tekemistä, en kyllä muutenkaan ole roikkunut hänessä, vaan nähnyt kavereitanikin samalla yms. ollut myös ihan muuta puuhaa!
2) ajattelen sen olevan hänen häviönsä, jos ei halua olla kanssani enää tekemisissä
3) jos hän nyt sattuu laittamaan viestiä, niin ihan kiva ja katsotaan mihin se johtaa
4) en ainakaan enää elättele turhia toiveita yhtään mistään
Ap
Entä jos teidän äiti mankuisi koko ajan Whatsapissa että miksi et kultamussukka vastaa, näin että olet paikalla. Jaksaako sitä koko ajan vastailla, vaikka kuinka äitikulta rakas olisikin. Varmasti vastaisitte vasta seuraavana päivänä, jos olisi sillä hetkellä muutakin tekemistä.
Sympatiat #45!
Mun mielestä on jotenkin väärin, että netti hävittää käytöstavat. Tai että siihen vedotaan, että tinderissä tmv. kaikki käyttäytyy niin ja niin.
Olen itse ollut Tinderissä ja nettitreffipalstoilla muutenkin. Käyttäydyn samoin kuin yleensä ja muidenkin kanssa, ei se siitä mihinkään muutu. Tietysti tilanteet voivat olla erilaisia, mutta en minä peruskäytöstavoistani osaa luopua. Kokemukset on olleet samanlaisia, ei minulle ole tehty ohareita eikä katoamistemppua muuten kuin joskus ihan nettiviestittelyssä, kun en ole ollut itsekään erityisen innostunut. Ne samat katoilijat pysyi siellä palstoilla vuosia ja oli olleet ties kuinka kauan, sen huomasin.
En tarkoita tällä silti sitä, että ap teki jotain väärin ja aiheutti sillä miehen huonon käytöksen. Olen vaan sitä mieltä, ettei mikään oikeuta mölöyteen. Pettymys on ymmärrettävää, itse petyin treffeille jo siihen, että ihminen oli ihan väärä minulle, vaikka käyttäytyi kivasti muuten. Jos joku taas käyttäytyy heti niin, että pahoittaa toisen mielen, ei ole tutustumisen arvoinenkaan ja on hyvä, että asia tulee selväksi mahdollisimman pian, näin tuumin.
Saiko seksiiä ja jos olikin niin ettei ollut mieleinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos teidän äiti mankuisi koko ajan Whatsapissa että miksi et kultamussukka vastaa, näin että olet paikalla. Jaksaako sitä koko ajan vastailla, vaikka kuinka äitikulta rakas olisikin. Varmasti vastaisitte vasta seuraavana päivänä, jos olisi sillä hetkellä muutakin tekemistä.
Sympatiat #45!
Itse ainakin tiedän ettei se oma äiti koskaan minnekään katoa, vaikka vastaisi vasta viikon päästä. Mutta jotain uutta, kiinnostavaa tapaamansa tyyppiä ei ehkä kannattaisi odotuttaa niin kauaa tai voi olla, että se lähtee jonkun muun matkaan.
No jos ei deitti pysty 12 tuntia odottamaan niin silloin he eivät varmaan ole sopivia toisilleen alun perinkään.
Päivitä sitten AP jos/kun tämä deitinpuolikas ilmoittelee itsestään.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei deitti pysty 12 tuntia odottamaan niin silloin he eivät varmaan ole sopivia toisilleen alun perinkään.
On tästä kyllä nyt jo vähän enemmän aikaa. Pointti oli siis että jos ei eilisiltana, ei luonnollisestikaan yöllä, muttei tänään aamulla eikä nyt edes iltapäivälläkään/illalla vastaa, niin eiköhän se ole merkki jostain muusta kuin kiireestä. 😂 Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttöystävä vieläkin tuntuu kyttäilevän, koska olen ollut aktiivisena Mesessä tai Whatsappissa. Se on todella ärsyttävää. Mulla on siellä paljon tärkeitä ryhmiä töiden, harrastusten ja vastuuhommien kanssa, enkä aina voi jakaa sitä huomiotani, jos toinen sitä haluaa.
Tiedättekö sen tunteen, kun sulla stressaava tilanne, mikä pitää isossa ryhmässä selvittää ja olet asiasta vastuussa. Sitten toinen ilmaantuu kärttämään haleja ja pusuja, koska olen AKTIIVINEN!!!
Tästä vielä kehittyy eron aihe. Sen verran alkoi sieppaamaan taas viime kerran muistelukin...
Hyvä pointti. Oman miehen kanssa käytetään sekä tekstareita ja whatsuppia, mutta enemmän ensiksi mainittua. Ja se sopii itsellekin. Ja välillä vastaamiset kestää.... vaikka olisikin ehkä ollut aktiivisena esim. wapissa. Syy: kuuluu useampaankin ryhmään, jonka viestejä lukee, mutta ei välttämättä niihin itse vastaile, jos ei ole asiaa. Ja itsekin olen joskus tehnyt samaa eli olen ollut aktiivisena linjoilla, mutta lukenut keskustelua en kommentoinut siihen mitään.
Samaa mieltä kyllä ap:n ja muiden kanssa, feidaaminen on ikävää. Nykyään kaikki on niin nopeatempoista ettei malteta - sen enempää viestien kuin suhteidenkaan kanssa. Lennosta seuraavaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vetää aika hätäisiä johtopäätöksiä.
Onko näin? Mikä olisi mielestäsi sitten ns validi peruste tuolle ettei edes lue viestiäni? Itse en keksi muuta kuin ettei nyt jostain syystä enää halua olla tekemisissä. Puhun kokemuksesta, kun itsekin tein niin joskus nuorempana (vähän päälle parikymppisenä.) Mutta onneksi itse kasvoin niistä ajoista ja sanon nykyään ihan suoraan. Ap
Oman kokemukseni perusteella ihmiset tekevät samaa vielä pitkälti päälle kolmekymppisenäkin.
Esimerkiksi kuusi viimeisintä kertaa kun olen yrittänyt pyytää tinderissä tapaamaani naista ulos, ovat päättyneet mielestäni hyvin lapsellisella tavalla.. Neljä ei vastannut mitään ja kaksi ilmoitti treffien onnistuvan, mutta eivät sitten ikinä saapuneet sovittuna aikana paikalle.
Ymmärrän kyllä sen, että fiilikset saattavat syystä tai toisesta muuttua nopeastikin, mutta on aivan käsittämättömän epäkunnioittavaa olla kokonaan vastaamatta tai tehdä toiselle täydelliset oharit ilman minkäänlaista selitystä. Ghostaamista olen tietenkin kokenut paljon enemmänkin elämäni aikana, mutta nämä kuusi peräkkäistä tapahtumaa katkaisivat lopulta selkärankani kokonaan enkä ole niiden jälkeen enää halunnnut tehdä yhtäkään aloitetta vastakkaista sukpuolta kohtaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Mikä olisi mielestäsi sitten ns validi peruste tuolle ettei edes lue viestiäni? Itse en keksi muuta kuin ettei nyt jostain syystä enää halua olla tekemisissä. Puhun kokemuksesta, kun itsekin tein niin joskus nuorempana (vähän päälle parikymppisenä.) Mutta onneksi itse kasvoin niistä ajoista ja sanon nykyään ihan suoraan. Ap
Oman kokemukseni perusteella ihmiset tekevät samaa vielä pitkälti päälle kolmekymppisenäkin.
Esimerkiksi kuusi viimeisintä kertaa kun olen yrittänyt pyytää tinderissä tapaamaani naista ulos, ovat päättyneet mielestäni hyvin lapsellisella tavalla.. Neljä ei vastannut mitään ja kaksi ilmoitti treffien onnistuvan, mutta eivät sitten ikinä saapuneet sovittuna aikana paikalle.
Ymmärrän kyllä sen, että fiilikset saattavat syystä tai toisesta muuttua nopeastikin, mutta on aivan käsittämättömän epäkunnioittavaa olla kokonaan vastaamatta tai tehdä toiselle täydelliset oharit ilman minkäänlaista selitystä. Ghostaamista olen tietenkin kokenut paljon enemmänkin elämäni aikana, mutta nämä kuusi peräkkäistä tapahtumaa katkaisivat lopulta selkärankani kokonaan enkä ole niiden jälkeen enää halunnnut tehdä yhtäkään aloitetta vastakkaista sukpuolta kohtaan :/
Onpa inhottavaa. 🙄 Minusta on jotenkin tosi ikävää, että tollainen ghostaaminen on niin monen mielestä nykyään ok. Ja itselleni on myös monta kertaa käynyt niin, että mies on vaikka "ghostannut" eli tehnyt katoamistempun keskiviikkona ja siitä jonkun viikon päästä onkin taas et hei mites ois et nähdäänkö. Haiskahtaa aika pahasti siltä, että on välissä kokeiltu jotain muuta joten ei kiitos. Varmasti naisten kanssa on sama juttu.
Kun näin on käynyt useamman kerran putkeen, niin tosiaan menee aika lailla fiilikset koko deittailusta. Ap
Niin ja ihan lukematta ovat muuten edelleen nuo viestit mitä laitoin jo pitkälti eilisen puolella. 😅😂 Ap
Kyllähän te olette vielä ihan teinejä. Ootappa tuonne yli kolmekymppiseksi, niin ei ole tuollaisia ongelmia enää.
Aika mielenkiintoista miten ihmiset vertaa sitä tilannetta jotenkin äidin kaa keskusteluun ja ylipäätän parisuhdeessa oleviin koska ne on ihan eri tilanteita. Niistä ihmisistä kuitenkin tiedä ettei ne mene minnekään ja kyllä ne varmasti vasta tunnin tai kahden päivän päästä. Mutta kyse on nyt tapailun alkuvaiheesta ja juuri sellaisesta missä niku molemmat osapuolet on omia kiinnostuksia osoittanut ja on käyttäytynyt sen mukaan ja yhtäkkiä käytös muuttuu. Mun mielestä kyllä somessa ja whatsupissa jotenkin huomaa helposti jokaiseen henkilökohtaisen tyylin miten se keskustelee, vastako se aina myöhässä tai on aina tosi aktiivinen ja siis enään ei ole jne. Ainakin mulla oli sellainen juttu että olin nähnyt miestä neljä kertaa ja olin tosi kiinnostunut miehestä. Hän oli aloittanut itte keskusteluja eli aika aktiivinen puoli. Keskusteltiin fb-ssa ja sen vikan tapamisen jälkeen seuravana päivänä lähettin jotain viestiä. Hän oli usein online mutta ei ollut mun viestiä lukenut. En tie miksi mulla oli outo tunne. Ja outommaks meni kun hän perui meien tapamisen. Sanoi ettei jaksa tulla. Ja ei mun outo tunne ollut väära, kysyin suoraan loppujen lopuks ja ilmestyi et hänen mielestä ei ollut riittävästi kemiaa eli hän ajatteli että vaan yrittää hiljaisesti häipyä ja mä unohdaisin hänet. Silloin mul oli ihan WTF. Että semmosta. Mikä on nii v*tun lapsellista mun mielestä.
Ja kiinnostunut mies tai nainen on yhteyksissä aina ja vastaa viesteihin. Ei pela semmosia peleja. Ja ap ei ylireagoi. En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeppä aloitteita jossain muualla kuin tinderissä. Se kun on suurimmalle osalle naisista ihan vain markkina-arvon testauttamista. Ihan turha itkeä maitoa maassa, un tuosta pääsee sillä että poistaa tinderin, ja alkaa elämään irl-elämää.
T: Anti tinneristi
Sä kyttäät liikaa ja ripustaudut. Jos haluat seurata miestä 15 minuutin välein miksi ette ole samassa asunnossa?