Menee hermot tähän tinder säätämiseen / mies ei enää edes lue viestejäni
Eka meillä ollut todella hauskaa ja mies sanoo tosissaan, että haluaa vielä jatkaa tapailua yms. Ollaan nähty useamman kerran ja on kyllä ihan oikeasti ollut hauskaa ja tuntunut siltä että ollaan samanlaisia ihmisiä ja kemiat kohtaavat ja mitä näitä nyt on.
No, nyt hän ei sitten enää edes ole lukenut whatsapp-viestejäni vaikka näyttää kyllä olleen paikalla. (?) Viestin laitosta on jo yli 12 tuntia joten eiköhän hän olisi sen lukenut jos olisi halunnut. Aiemmin ei ollut mitään tällaista ongelmaa, vaan vastasi ihan kivasti max parin tunnin viiveellä. Huoh. Aika tökeröä, olisi edes voinut vastata, että hei sori en haluakaan enää nähdä, eikä hoitaa asiaa näin yläastetyyliin. 🙄
Ollaan kuitenkin jo molemmat yli 25v ettei tässä tosiaan olla enää mitään teinejä. Itse vielä ollut se aloitteellisempi ja halunnut pussata yms. ja kertonut että todellakin haluaa vielä tavata. Nähtiin viimeksi eilen joten en nyt ymmärrä mikä muuttui sen jälkeen että ihan selvästi välttelee viestini lukemista. Höh. Ei kai siinä sitten.
Kommentit (161)
Tosi törkeä käytös 😑😐 en taju että eikö oo siis miehillä yhtään empatiaa! Miksi näin tehdään? Itte kyllä yritän aina toimita sillä tavalla mitä odottan myös muilta minua kohtaan eli jos jotain muutoksia on mulla mielessä tai kuitenkin asiasta ei tuu mitään niin mä sanon sen heti. Ja varsinkin teen sen silloin kun ollaan tavattu jo monesti ja säännölisesti ja kuitenkin menee fiilikset. Ja tosiaan odottan sitä miehiltäki. Kysyn vaikka suoraan jos jotan tuntuu olevan. Mutta ei kai siinä voi mitään jos ei edes lue viesteja 🤔
M30 kirjoitti:
Tuollainen toiminta tuntuu todella paskalta, mutta on hämmentävän yleistä ihan varttuneillakin ihmisillä, ei pelkästään teineillä. Kyllä toivoisi että toista ihmistä kunnioitettaisiin sen verran että uskallettaisiin sanoa jos ei kiinnostakaan, etenkin jos on jo tavattu useamman kerran. (Se on sitten asia erikseen jos jo ensitreffit ovat täysin turn-off tai jos toinen käyttäytyy törkeästi)
Voimia sinulle ja uutta matoa koukkuun!
No kyllä. Toki eri asia, jos huomaa jo ensitreffeillä ettei nyt ihan toiminut.. mutta jos ollaan tavattu joku 5-10 kertaa niin luulisi siinä ajassa jo aiemminkin tulleen sellaisen fiiliksen ettei välttämättä kiinnosta tavata enää. Huoh. Ja siis hoitaa asia hieman tahdikkaammin sen jälkeen.
Kiitos! Ap
Tinder on aikuisten leikkikenttä ja yhtä paljon sääntöjä kuin vaatimuksiakaan: nolla
.
Itse löytänyt mielestäni nappi naisen tindukasta ja treffit menneet maniosti...ja seuraavana päivänä dumpattu. Osaa naisetkin.
.
Tinderissä kaikilla on niin kova kiire että kyllä melkein ekoilta treffeiltä seksiin ja nopeasti lisää. Voi kestää vain muitaman päivän :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysi tindestä uuden hemaisevan tapauksen. Viikon päästä löytää taas uuden..
No niinpä ilmeisesti. En nyt jaksa muitakaan syitä tälle keksiä. Mutta kuten ollut jo puhe niin äh, olisi voinut säästää ne kehumis- ja muut olen muka tosissaan -litaniansa ja sanoa vaan suoraan että missä mennään.
Ap
Varmasti tarkoittikin? Löysi vaan paremman? Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Naiset tekevät aivan samoin nettideittailussa.
Ihmettelen vaan että eilen sanotaan nyt vaikka iltakuudelta hän oli ihan mukana ja nyt ei enää lue edes viestejäni. Mutta Joo, näin se kai menee.
Ap
Tai mitäpä jos miehellä onkin oikeasti ihan joku syy siihen, ettei ole tänä aamuna ehtinyt viestiäsi katsoa.
Tuhlasin aikaa samanlaiseen tyyppiin melkein puoli vuotta. Sanoisin siis että älä vedä kuitenkaan suuria johtopäätöksiä ja anna hänen vain olla ja katsele muuta tarjontaa, tapaa kavereita äläkä vaan laita tyypille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeä käytös 😑😐 en taju että eikö oo siis miehillä yhtään empatiaa! Miksi näin tehdään? Itte kyllä yritän aina toimita sillä tavalla mitä odottan myös muilta minua kohtaan eli jos jotain muutoksia on mulla mielessä tai kuitenkin asiasta ei tuu mitään niin mä sanon sen heti. Ja varsinkin teen sen silloin kun ollaan tavattu jo monesti ja säännölisesti ja kuitenkin menee fiilikset. Ja tosiaan odottan sitä miehiltäki. Kysyn vaikka suoraan jos jotan tuntuu olevan. Mutta ei kai siinä voi mitään jos ei edes lue viesteja 🤔
Tuntuu että kun nykyään on niin helppo vaan vaihtaa esim tinderissä lennosta toiseen niin ne käytöstavatkin siinä unohtuu aika monella.
Koskaan ei pidä hankkiutua siihen tilanteeseen, että kyttää milloin mies on missäkin aktiivisena ja että laskee tunteja, milloin mies vastaa.
Ei myöskään kannata jäädä yhden miehen varaan.
Hanki sellainen elämä, ettet ehdi vahtia miesten viestejä vaan ne ovat iloinen yllätys. Hanki myös sen verran sisältöä elämään, ettet ole samalla sekunnilla vastaamassa miehelle, vaan sitten kun sinulla on aikaa ottaa kännykkä käteen.
Miehet tekevät tuota samaa vielä 50-vuotiaanakin. Nyt kannattaa alkaa totutella siihen ja muuttaa asennetta kun on vielä nuori. Sillä tavoin ne väärät miehet poistuvat ajan kuluessa luonnollisesti valikoimasta ja se oikea helmi jää eteesi poimittavaksi.
N51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä ilmeisesti. En nyt jaksa muitakaan syitä tälle keksiä. Mutta kuten ollut jo puhe niin äh, olisi voinut säästää ne kehumis- ja muut olen muka tosissaan -litaniansa ja sanoa vaan suoraan että missä mennään.
Ap
Varmasti tarkoittikin? Löysi vaan paremman? Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Naiset tekevät aivan samoin nettideittailussa.
Ihmettelen vaan että eilen sanotaan nyt vaikka iltakuudelta hän oli ihan mukana ja nyt ei enää lue edes viestejäni. Mutta Joo, näin se kai menee.
Ap
Tai mitäpä jos miehellä onkin oikeasti ihan joku syy siihen, ettei ole tänä aamuna ehtinyt viestiäsi katsoa.
Niin, jos sillä on vaikka hamsteri kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
On kuitenkin ehtinyt lukea sitä whatsappiaan tyyliin 15 minuutin välein? Ollut paikalla useamman kerran ja silti ei ehdi lukea viestiäni? Ihan niin tyhmä en enää ole. ;) Ap
Jos ei edes jätä luetuksi, niin aika kummaa touhua. Tai saa kyllä olla aika hyvä syy jos ei päivään ole sitä lukenut mutta on kuitenkin jatkuvasti paikalla. Eiköhän se ole sitten jo selvä homma.
No huh huh jos ei kokonaiseen 12 tuntiin vastaa. Mietipä omasta elämästä tilanne, jossa et ehdi 12 tunnin sisällä naputella niitä näitä lampaanpäitä, vaikka ehtisit vilkaista saapuneita viestejä. Sairastuminen, työkiireet, yllättäviä menoja, onhan näitä.
Jos ei vastaa moneen päivään, niin voisi vähän ihmetellä. Mutta ensimmäinen kerta kun joku ei olekaan pariin tuntiin raportoimassa, ei meinaa vielä YHTÄÄN MITÄÄN. Ihmeellistä hötkyilyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viestiä niin vastaan varmasti. Ootko kivannäköinen ja mukava tyyppi, vai helposti kiivastuva?
En ole yhtään sellaista helposti suuttuvaa tyyppiä. Enkä sitä joka tahallaan keksii jotain draamaa tai tykkää tossuttaa miestään.
Vähän vaikea tietysti sanoa mikä miellyttää ketäkin mutta kyllä suurin osa ihmisistä pitää minua kai ihan kivannäköisenä ja kivana tyyppinä. Ei nyt ainakaan päin naamaa kukaan koskaan ole rumaksi tullut sanomaan 😅 Ap
Aletaan me sit seukkaamaan. Ei mitään tinder treffejä vaan kahville, syömään ja tekemään jotain muutakin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh jos ei kokonaiseen 12 tuntiin vastaa. Mietipä omasta elämästä tilanne, jossa et ehdi 12 tunnin sisällä naputella niitä näitä lampaanpäitä, vaikka ehtisit vilkaista saapuneita viestejä. Sairastuminen, työkiireet, yllättäviä menoja, onhan näitä.
Jos ei vastaa moneen päivään, niin voisi vähän ihmetellä. Mutta ensimmäinen kerta kun joku ei olekaan pariin tuntiin raportoimassa, ei meinaa vielä YHTÄÄN MITÄÄN. Ihmeellistä hötkyilyä!
Onko sinun mielestäsi sitten normaalia notkua siellä 15 min välein että ihan selvästi on aikaa olla puhelimella, mutta silti jättää viesti lukematta? Tai jos selvästi ehtii vastailla muille, niin miksei ehtisi myös ap:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
On kuitenkin ehtinyt lukea sitä whatsappiaan tyyliin 15 minuutin välein? Ollut paikalla useamman kerran ja silti ei ehdi lukea viestiäni? Ihan niin tyhmä en enää ole. ;) Ap
Unohda se mies? Itse miehenä voin tehdä samoin, tosin en sellaisten kanssa jonka olen jo tavannut. Mutta esim eräs jonka kanssa juttelin viikon, ja paljastui vaikka mitä. En lopulta tahtonut edes tavata. Ei mennyt jakeluun ja lopulta en vaan lukenut whatsupp viestejä.
Sulla tuskin on tuollaista tilannetta, mutta miehellä on varmasti uusi koukussa. Netti on tehnyt deittailusta kyllä aika julmaa ja kertakäyttöistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Unohda se mies? Itse miehenä voin tehdä samoin, tosin en sellaisten kanssa jonka olen jo tavannut. Mutta esim eräs jonka kanssa juttelin viikon, ja paljastui vaikka mitä. En lopulta tahtonut edes tavata. Ei mennyt jakeluun ja lopulta en vaan lukenut whatsupp viestejä.
Sulla tuskin on tuollaista tilannetta, mutta miehellä on varmasti uusi koukussa. Netti on tehnyt deittailusta kyllä aika julmaa ja kertakäyttöistä!
Nojoo, siltä vaikuttaa. Saanko kysyä että mitä kaikkea sitten paljastui tuosta tapailemastasi tyypistä? Ap
Omalla kohdalla oli samantapainen kokemus. Olen kylläkin mies. Oltiin nähty pari kertaa ja hehkutti kuinka mukava olen jne ja ettei malta odottaa ensi tapaamista. Sitten muuttui yhdessä yössä passiiviseksi eikä enää vastannut viesteihin. Ihmettelin vähän aikaa mutta annoin vain olla. Ei mistään sitoutumisesta ehditty sopia joten oletan että oli parempi jatkaa eteenpäin kun jäädä kyselemään. Kai olisi ottanut yhteyttä jos olisi vielä kiinnostunut.
M29
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta yhtä rasittavaa kun luulet löytäneesi sen kivan tyypin joka vaikuttaa olevan tosissaan ja sitten käykin noin että tyyppi päättää yhtäkkiä, että on ihan aikuismainen tapa lopettaa juttu vain niin ja ilman mitään selittelyjä. Todella lapsellista.
Voi LUOJA! AP tapasi miehen eilen ja nyt koska on ollut paikalla ja ei ole lukenut viestiä 12 tuntiin 17 minuuttiin 23 sekuntiin on lopettanut jutun törkeäääää! Kannattaa lopettaa vahtaamasta tollasta kuka ollut paikalla ja milloin, tuo on aivan psykoottista mitä teet. Ei ihmisten välinen kanssakäyminen ole noin hankalaa, tuo on vaan teknologiaa. Ihmiset on liian kiinni puhelimissaan muutenkin, itse ainakin jätän viestit tahallaan lukematta ja vastaamatta koska en vaan jaksa joka sekunti tuijottaa puhelinta siltä varalta jos jollakin sattuu olemaan asiaan tai vaikka hassu kissavideo lähetettävänä.
Odota vielä josko hän kirjoittaisi jotain tänään. Toki on joku 5% mahdollisuus että tuolle olisi vielä olemassa joku hyvä selitys. Mutta jos tänään ei enää kuulu yhtään mitään, niin mielestäni homma on silloin aika taputeltu.
Tuleehan siinä aika inhottava olo joka kerta kun noin käy. Sellainen, että en ollut riittävän hyvä, vaan löysi jonkun paremman. Eihän se kenestäkään kivalle tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta yhtä rasittavaa kun luulet löytäneesi sen kivan tyypin joka vaikuttaa olevan tosissaan ja sitten käykin noin että tyyppi päättää yhtäkkiä, että on ihan aikuismainen tapa lopettaa juttu vain niin ja ilman mitään selittelyjä. Todella lapsellista.
Voi LUOJA! AP tapasi miehen eilen ja nyt koska on ollut paikalla ja ei ole lukenut viestiä 12 tuntiin 17 minuuttiin 23 sekuntiin on lopettanut jutun törkeäääää! Kannattaa lopettaa vahtaamasta tollasta kuka ollut paikalla ja milloin, tuo on aivan psykoottista mitä teet. Ei ihmisten välinen kanssakäyminen ole noin hankalaa, tuo on vaan teknologiaa. Ihmiset on liian kiinni puhelimissaan muutenkin, itse ainakin jätän viestit tahallaan lukematta ja vastaamatta koska en vaan jaksa joka sekunti tuijottaa puhelinta siltä varalta jos jollakin sattuu olemaan asiaan tai vaikka hassu kissavideo lähetettävänä.
Tämä on tämä klassinen "mistä tietää että joku on kiinnostunut?" Mielestäni sellaiselle ihmiselle, josta on kiinnostunut, saati ihastunut häneen, yksinkertaisesti vain EI halua jättää vastaamatta tai lukematta tämän viestejä. Vaikka olisi kuinka kiire, niin kyllä se pari sekuntia jostain välistä löytyy jonkun edes ihan lyhyen viestin laittamiseen.
Tuollainen toiminta tuntuu todella paskalta, mutta on hämmentävän yleistä ihan varttuneillakin ihmisillä, ei pelkästään teineillä. Kyllä toivoisi että toista ihmistä kunnioitettaisiin sen verran että uskallettaisiin sanoa jos ei kiinnostakaan, etenkin jos on jo tavattu useamman kerran. (Se on sitten asia erikseen jos jo ensitreffit ovat täysin turn-off tai jos toinen käyttäytyy törkeästi)
Voimia sinulle ja uutta matoa koukkuun!