Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermot tähän tinder säätämiseen / mies ei enää edes lue viestejäni

Vierailija
22.05.2018 |

Eka meillä ollut todella hauskaa ja mies sanoo tosissaan, että haluaa vielä jatkaa tapailua yms. Ollaan nähty useamman kerran ja on kyllä ihan oikeasti ollut hauskaa ja tuntunut siltä että ollaan samanlaisia ihmisiä ja kemiat kohtaavat ja mitä näitä nyt on.

No, nyt hän ei sitten enää edes ole lukenut whatsapp-viestejäni vaikka näyttää kyllä olleen paikalla. (?) Viestin laitosta on jo yli 12 tuntia joten eiköhän hän olisi sen lukenut jos olisi halunnut. Aiemmin ei ollut mitään tällaista ongelmaa, vaan vastasi ihan kivasti max parin tunnin viiveellä. Huoh. Aika tökeröä, olisi edes voinut vastata, että hei sori en haluakaan enää nähdä, eikä hoitaa asiaa näin yläastetyyliin. 🙄

Ollaan kuitenkin jo molemmat yli 25v ettei tässä tosiaan olla enää mitään teinejä. Itse vielä ollut se aloitteellisempi ja halunnut pussata yms. ja kertonut että todellakin haluaa vielä tavata. Nähtiin viimeksi eilen joten en nyt ymmärrä mikä muuttui sen jälkeen että ihan selvästi välttelee viestini lukemista. Höh. Ei kai siinä sitten.

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui sanoa että nykyään juttelemme ihan whatsappissa siis. Ap

Vierailija
2/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vetää aika hätäisiä johtopäätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Sillä on muita viritelmiä. Suosittelen suhtautumaan deittailuun jatkossa silkkana harrastuksena ja mukavana ajanvietteenä. Älä odota mitään.

Vierailija
4/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vetää aika hätäisiä johtopäätöksiä.

Onko näin? Mikä olisi mielestäsi sitten ns validi peruste tuolle ettei edes lue viestiäni? Itse en keksi muuta kuin ettei nyt jostain syystä enää halua olla tekemisissä. Puhun kokemuksesta, kun itsekin tein niin joskus nuorempana (vähän päälle parikymppisenä.) Mutta onneksi itse kasvoin niistä ajoista ja sanon nykyään ihan suoraan. Ap

Vierailija
5/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vaan seuraavan deitin. Kuten joku edellä totesi, pidä homma harrastuksena niin ei käy oharit niin tunteisiin. Poistat vaan ko tyypin listalta.

Vierailija
6/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsit vaan seuraavan deitin. Kuten joku edellä totesi, pidä homma harrastuksena niin ei käy oharit niin tunteisiin. Poistat vaan ko tyypin listalta.

Joo, niin vissiin pitäisi. Ärsyttää vaan kun ensin ollaan niin muka oltu kovin ihastunutta miestä ja leperrelty kaikkea ja nyt sitten tulee yhtäkkiä ihan täyskäännös. Olisin vain halunnut tietää syyn jotta ehkä jatkossa välttyisi tältä, mutta en taida sellaista koskaan saada. Ap

Vierailija
7/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Roikuin itse aivan liian kauan kiinni tyypissä, joka aluksi oli jopa se aloitteellisempi/innokkaampi osapuoli.

Sitten lakkasi ottamasta omasta aloitteestaan yhteyttä, lopulta ei lukenut enää edes viestejä.

En ymmärrä ihmisiä.

Vierailija
8/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Roikuin itse aivan liian kauan kiinni tyypissä, joka aluksi oli jopa se aloitteellisempi/innokkaampi osapuoli.

Sitten lakkasi ottamasta omasta aloitteestaan yhteyttä, lopulta ei lukenut enää edes viestejä.

En ymmärrä ihmisiä.

Täällä sama. Niin monta kertaa käynyt näin että tulee vain sellainen olo että en v*ttu enää jaksa tätä. Ihan sellaista yläastemenoa tosiaan tämä touhu.

Vierailija
9/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä edes ihmistä joka tinderiin edes menee tarjolle.

Mielenterveyden menettäneitä kaikki siellä

Vierailija
10/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta yhtä rasittavaa kun luulet löytäneesi sen kivan tyypin joka vaikuttaa olevan tosissaan ja sitten käykin noin että tyyppi päättää yhtäkkiä, että on ihan aikuismainen tapa lopettaa juttu vain niin ja ilman mitään selittelyjä. Todella lapsellista.

Vierailija
11/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta yhtä rasittavaa kun luulet löytäneesi sen kivan tyypin joka vaikuttaa olevan tosissaan ja sitten käykin noin että tyyppi päättää yhtäkkiä, että on ihan aikuismainen tapa lopettaa juttu vain niin ja ilman mitään selittelyjä. Todella lapsellista.

Mitä sitä turhia selittelemään, kun seuraava paisti on jo nurkan takana.

Vierailija
12/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi tindestä uuden hemaisevan tapauksen. Viikon päästä löytää taas uuden..

Vierailija
13/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellenikin käy usein niin että joku vaikuttaa ihan hyvältä, mut kun parempi tulee vastaan, niin edellinen vaikuttaa ihan huonolta.

Ja jonohan ei kesken lopu, ikinä.

Vierailija
14/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä ilmeisesti. En nyt jaksa muitakaan syitä tälle keksiä. Mutta kuten ollut jo puhe niin äh, olisi voinut säästää ne kehumis- ja muut olen muka tosissaan -litaniansa ja sanoa vaan suoraan että missä mennään.

Ap

Vierailija
15/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellenikin käy usein niin että joku vaikuttaa ihan hyvältä, mut kun parempi tulee vastaan, niin edellinen vaikuttaa ihan huonolta.

Ja jonohan ei kesken lopu, ikinä.

Näin vissiin miehet toimivat tinderissä. Näköjään myös ne jotka väittävät että eivät.

Vierailija
16/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mulle viestiä niin vastaan varmasti. Ootko kivannäköinen ja mukava tyyppi, vai helposti kiivastuva?

Vierailija
17/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä ilmeisesti. En nyt jaksa muitakaan syitä tälle keksiä. Mutta kuten ollut jo puhe niin äh, olisi voinut säästää ne kehumis- ja muut olen muka tosissaan -litaniansa ja sanoa vaan suoraan että missä mennään.

Ap

Varmasti tarkoittikin? Löysi vaan paremman? Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Naiset tekevät aivan samoin nettideittailussa.

Vierailija
18/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ripustautujalta...mies tajusi sen ja katoaa vähin äänin....

Vierailija
19/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mulle viestiä niin vastaan varmasti. Ootko kivannäköinen ja mukava tyyppi, vai helposti kiivastuva?

En ole yhtään sellaista helposti suuttuvaa tyyppiä. Enkä sitä joka tahallaan keksii jotain draamaa tai tykkää tossuttaa miestään.

Vähän vaikea tietysti sanoa mikä miellyttää ketäkin mutta kyllä suurin osa ihmisistä pitää minua kai ihan kivannäköisenä ja kivana tyyppinä. Ei nyt ainakaan päin naamaa kukaan koskaan ole rumaksi tullut sanomaan 😅 Ap

Vierailija
20/161 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmasti tarkoittikin? Löysi vaan paremman? Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Naiset tekevät aivan samoin nettideittailussa.

Ihmettelen vaan että eilen sanotaan nyt vaikka iltakuudelta hän oli ihan mukana ja nyt ei enää lue edes viestejäni. Mutta Joo, näin se kai menee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä