Miksi niin moni mies vaatii naisia syömään pillereitä että itse pääsevät helpommalla eikä tarttisi käyttää kumia?
Miehet yrittää kontrolloida naisia ja päästä pukille
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Jos miehille on paha laittaa kondomi pippeli päälle niin miltä tuntisi työntää vierasesineitä kehoonsa?
Varmaan yhtä ikävältä kuin heteronaisesta ja homosta tuntuisi elää koko elämä ilman sitä.
E-pillerit mullisti aikoinaan naisten elämän täysin. Kehitettiin, jotta naisilla olisi mahdollisuus valita uran ja 15 lapsen äitiyden välillä. Mutta niin lyhyt on alban muisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehille on paha laittaa kondomi pippeli päälle niin miltä tuntisi työntää vierasesineitä kehoonsa?
Varmaan yhtä ikävältä kuin heteronaisesta ja homosta tuntuisi elää koko elämä ilman sitä.
Kun puhutaan ehkäisyä niin eiköhän tuossa tarkoitettu kierukkaa ja kapselia, pösilö.
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit mullisti aikoinaan naisten elämän täysin. Kehitettiin, jotta naisilla olisi mahdollisuus valita uran ja 15 lapsen äitiyden välillä. Mutta niin lyhyt on alban muisti.
Alban?
Miten vajaa täytyy AP:n olla, jos se tosiaan kuvittelee, että kondomin välttelyssä on kyse "helpolla pääsemisestä"? Toppatakissa hierojalle vertaus on ihan osuva.
Sekä pillerit että kondomit ovat perseestä, joten tarve olisi jollekin paremmalle ehkäisykeinolle. Toimivatkos ne hormonittomat kierukat miten hyvin ja mitäs se uutisointi oikein on, että niitä nykyään laitetaan myös synnyttämättömille? Toimisko sellainen?
Kyse on tunnosta. Kumi päällä menee paras tunto pois. Koitapa itse räplätä alapäätäsi muovipussin läpi. Mutta kai se on liian vaikeaa edes yrittää miettiä toisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alban?
Useimpien miehiä perusteettomasti hukkuvien ketjujen aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alban?
Useimpien miehiä perusteettomasti hukkuvien ketjujen aloittaja.
Haukkuvien
Itse en pysty käyttämään hormonaalista ehkäisy aurallisen migreenin takia. Mieheni on normaali ihminen, joten asia ei ole hänelle mikään ongelma.
Letkut laitettu poikki viime syksynä. Meillä jo kolme lasta ja enempää ei haluttu. Peitto heiluu useita kertoja viikossa ilman raskaaksi tulemista. Voin suositella jos lapsikiintiö täynnä, MUTTA muistakaa kumppari pieppelin päälle. Ei ne (mahdolliset)pöpöt pysy muuten poissa. Siis jos ei vakituista sänkykaveria..
Juu ei ole minua ainakaan kukaan vaatinut enkä suostuisikaan. Katsoisin hitaasti ja sanoisin että tervemenoa.
Etsi parempia miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan ehkäisyä niin eiköhän tuossa tarkoitettu kierukkaa ja kapselia, pösilö.
Tuntuvatko ne siis sisällä ollessaan? Miehet työntäisivät sisäänsä vaikka mitä, jos sen avulla saisi rajattomasti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kävisitkö itse hierojalla toppatakissa? Niinpä, samasta syystä en suostu miehenä alistumaan kondomin käyttöön. Se ehkäisee, joka tulee raskaaksi.
Ilmaisia ajoja ei ole. Se maksaa kulut, joka ajaa :D Toivottavasti ei jää 30 vuodeksi elätettäväksesi
Mä en pillereistä luopuisi, luojan kiitos ne sopii mulle. Seksin suhteen niin paljon helpompaa ja mukavampaa, eikä tarvi kärsiä joka kuukausi menkoista.
Kaikki eivät saa sivuvaikutuksia pillereistä ja ovat huomattavasti luotettavampi ehkäisykeino kuin kondomi. Menepä mökkilomalle ja huomaa, että kortsut jäi kotiin. Pillereitä määrätään lesboillekin, kun vievät pahimmatkin kuukautiskivut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mies ainakaan mitään vaadi. En tykkää itsekään kondomeista, tuntuvat inhottavilta ja kutittavat jälkeenpäin, ovat kalliita ja tunnelma menee aina pilalle kun se pitää alkaa värkkämään paikoilleen. Syön pillereitä kun en parempaakaan vaihtoehtoa ole keksinyt.
Ja alapeukkuja satelee. Ei ole montakaan kuukautta kun ystävän kanssa puhuttiin juuri tästä asiasta, ja mietittiin, että miksi aina sanotaan että miehet ei tykkää kortsuista. Ei todellakaan tykkää kaikki naisetkaan.
Parempaa vaihtoehtoa saa kyllä tarjota, jos jollakulla sellainen on.
Niin, miehenä käyttäisin myös kyllä mielelläni jotain muuta ehkäisyä, kuin kumia, mutta kun niitä ei vain oikeasti ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pillereistä luopuisi, luojan kiitos ne sopii mulle. Seksin suhteen niin paljon helpompaa ja mukavampaa, eikä tarvi kärsiä joka kuukausi menkoista.
Sanos muuta. Reissaaminen ulkomailla, mökkikäynnit yms. huomattavasti helpompia, kun voi siirtää kuukausia.
Enkä ymmärrä miksi alapeukuttaa näitä viestejä, joissa sanotaan, että itselle sopii pillerit oikein hyvin? Eiköhän se ole jokaisen oma valinta mitä ehkäisyä käyttää. Täällä villitsee joku ihmeellinen e-pillerivastastaisuus, ilmeisesti kukaan nainen ei voisi omasta halustaan käyttää pillereitä.
Lääkärit eivät kerro tarpeeksi hormonaalisen ehkäisyn haitoista ja vaivoista. Itsekin yritin kysyä nuorena tyttönä lääkäriltä jotain, mutta hän vain huiskautti kädellään ja totesi moisten höpötysten olevam neurootikkojen puhetta. Sain sitten sivuvaikutuksena keuhkoveritulpan. Pilipalitohtoreita maa tulvillaan...
Miksei miehille kehitetä jotakin parempaa ehkäisymuotoa?
Aina vaan joko kumi tai nips-naps piuhat poikki.
Toki ymmärrän kortsun käytön järkevyyden seksitautien kannalta - kukapa nyt haluaisi vierailta näppylöitä piliinsä tai ikuista lapsettomuutta.
Totta, tosiasiassa suurin osa miehistä haluaisi mieluummin suihinoton.